@babyliz hoe is je gesprek gegaan? uit je handtekening begrijp ik dat jullie er voor gaan of heb ik dat mis?? @romie spannend hoor wanneer verwacht je je menstruatie? en dan mag je je eerste pil slikken? (ik heb niet de pil geslikt dus dat weet ik niet) @frida de deca zijn idd echt rot spuiten zeker toen ik de puregon bij mocht spuiten dacht ik he dit is wel echt veel fijner prikken en ging er steeds meer tegenop zien om te spuiten. spannende dagen nu hoop dat er een mooie oogst eitjes klaar ligt maandag! hier net een hele mooie echo gehad we hebben het hartje gezien en gehoord wat een prachtige ervaring ben zo blij en gelukkig
@summerbloom. wat fijn om te horen dat jullie een goede echo gehad hebben!! super! Ik hoop dat zo snel mogelijk mijn menstruatie op gang komt. vandaag klein beetje spotting. dat het nu maar doorgaat zetten, zodat we kunnen beginnen. Ik moet bellen als ik ga menstrueren en dan inderdaad eerst aan de pil. Wel minder, want zo duurd het allemaal wel heel erg lang...
@Romie: Spannend, bijna beginnen! En wat duurt he lang he tot de punctie... zal wel even bikkelen worden. Nu eerst maar ongesteld worden. @Frida: Fijn dat het er goed uitzag! Heel veel succes met alle spuiten verder.. op naar hele goede eitjes! @summerbloom: Wauw een kloppend hartje zien en horen... lijkt me heeeel bijzonder zeg! Geniet ervan Gesprek gister was fijn, hele lieve arts. Ze vond het heel goed dat we er zo over nadachten, dus dat was fijn om te horen. Idd 99% zeker dat we ervoor gaan Ze willen nog 1 zaadonderzoek doen, omdat in hun eigen lab er nog geen een gedaan is. Aan de hand daarvan definitief IVF of ICSI. Gelukkig weet ik al wel dat ik -bij wijze van uitzondering- in beide gevallen het korte protocol mag! Dus geen pil, geen deca (maar Orgalutran of Cetrotide vanaf stimulatiedag5).Dus dat vond ikzelf erg fijn nieuws. 18 dec uitslag zaadonderzoek en vervolgstappen plannen. Waarschijnlijk ergens rond eind jan/feb beginnen.
Jihaa.. vanmorgen 1e FM meting gehad en het ziet er mooi uit allemaal, donderdag 2e FM en ws zaterdag of maandag de punctie.. Oef, het komt dan eindelijk dichtbij..
Spannend frida. Wat goed dat het er allemaal al goed uit ziet! Punctie is ook al weer in zicht voor jou. Hier gisteren met de pil begonnen. Zo raar de pil als je zwanger wilt worden.... 3 dec beginnen met spuiten van decaptyl en 27 dec pas de eerste echo. Eerder ging niet, want anders had ik een ronde over moeten slaan, dan maar 25 dagen decaptyl spuiten?!?!?!
Frida: Wow dat komt zeker dichtbij. Succes morgen! @Romie: Ja lijkt me ook erg krom..ben blij dat ik dat niet hoef. Tenzij dat ineens nog veranderd wordt, maar daar ga ik maar niet vanuit Wel vervelend dat je zolang de deca moet gaan spuiten nu..
he dames.. Hoe is het met jullie?? Hier zo onwerkelijk maar positieve testen Morgen mag ik de kliniek bellen om in de 6e/ 7e week een echo te plannen.. Knuff
wow frida gefeliciteerd!! wat super ook je 1e tp toch? laten we hopen dat een goed teken is en de andere meiden er ook maar 1tje nodig hebben!