1e IUI april 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frida87, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Idd.. Ook hier werkzaam in de zorg, ondertussen paar collega's op de hoogte gebracht en dan ook maar gelijk de zorgmanager.
    Puur op de hoop dat er een beetje 'begrip' bij hun weg gaat komen, voor (net wat jij zegt) de afwezigheid op je werk.

Ze zou voor me uitzoeken hoe de instelling hier mee om gaat, mbt uren die je van hun gaat krijgen etc.

En de collega's tja; mochten ze doorvragen dan krijgen ze hun antwoorden maar kan ook heel goed indenken dat ze denken 'wat moet ik ermee'.
    zo was het voor ruim een jaar geleden dat een mn collega aangaf dat ze bezig was met kinderen 'maken' en ondertussen heeft ze de kleine al heerlijk op haar arm liggen.

Zulke dingen doen gewoon soms té zeer

Kan merken dat ik er toch, in mn hoofd, veel mee bezig ben.
    Wat brengt het me, zou het aanslaan, wat gaat het met me lichaam doen etc. etc.

Whaaaaaa.. Het vrouwenlichaam, hihi, 1 groot mystery :p

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    De twee collega's die het weten zijn ook erg begripvol en leven ook echt met me mee. Dat is wel erg prettig. Zo kun je ook af en toe je verhaal kwijt.
    Ik denk dat mijn andere collega's er ook wel begrip voor hebben. Ik heb een erg fijn team gelukkig.

Mijn zusje is op het moment in verwachtig (14 weken) van haar eerste kindje. Wat het voor mij nu even moeilijk maakt. Ik gun het haar van harte, maar ik zou ook zo graag weer willen. Het frustrerende is dat iedereen om je heen zwanger is, wat het niet makkelijk maakt als je weer net ongesteld bent geworden.
    Ook de meiden van het pufclubje van mijn dochtertje zijn er al weer een aantal zwanger van de tweede of bevallen en dan denk ik , ik wil ooookk...

Maar even geduld hebben.
    hier trouwens nog geen bloed gezien. Nog steeds maar fingers crossed.... Afgelopen keer met iui verloor ik al 10 dagen na de iui beetje bloed. Ik had nagevraagd hoe dat kon, en toen vertelde de gyn dat dat aan de clomid lag?! Zelfs als je zwanger bent kun je dan nog een beetje bloed verliezen.
    Ik houd jullie op de hoogte. Waarom is het nog geen donderdag, hahaha

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @frida ik werk in de winkel en heb geen vaste tijden en kan makkelijk diensten ruilen mijn direkte leidinggevende weet er wel van en 1 collega die in het zelfde schuitje zit. oh en ik krijg wel af en toe verlofuren. spuiten heb ik nu 1 keer op een koopavond gedaan maar gewoon op het toilet zonder dat iemand heeft gezien dat ik iets uit de koelkast he gepakt.

@romie oh wat spannend! hoop zo voor je dat het gelukt is!

vind het ook erg lastig al die zwangere om me heen m'n schoonzusje is 30wkn zwanger van mijn eerste neefje of nichtje ben super blij voor hun maar weet dat ze pas gestopt is met de pil na mijn miskraam en vind het soms gewoon oneerlijk :(

4. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Het is idd allemaal oneerlijk soms :( Maar onze tijd komt ook, ben 'r van overtuigd..

@ Romie.. Nog 2 daagjes :)

Ps: jullie enig idee hoe je de banner onder aan je tekst krijgt?

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    ja nog twee daagjes. pff ben de minuten, uren, dagen aan het aftellen hahaha. Nog geen bloed gezien en heb verder last van:
    -zeurende rugpijn
    -steekjes in de liezen
    -opvliegers
    -bloedend tandvlees
    We zullen het zien.

Je kunt bij banners bovenaan de pagina een banner maken, die link moet je kopieren. Dan ga je naar gebruikersinstellingen en dan staat er links ergens, handtekening aanpassen ofzoiets.
    Succes

6. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Thanks Romie.. Voor jou heel veel s6 gewenst morgen.. We duimen voor je :)

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik heb vandaag al wat bruine/roze afscheiding gehad. Normaal begint mijn menstruatie altijd direct met rood bloedverlies. Nu niet.
    Als je dan gaat googlen dan kom je er op uit dat het nog wel kan, dat veel zwangeren bruine afscheiding hebben.
    Ik heb nog geen test gedaan, ik wacht eerst af wat het gaat doen. Ik voel me echt zo klote.....

Hoe is het verder bij jullie?

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Helaas is het over gegaan naar rood bloed.
    Ik heb maar meteen een afspraak gemaakt bij de gyn op 4 mei om 14.10 uur. Poging 3. Misschien drie keer is scheepsrecht. i hope so.

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hey Romie, wat een kl*ten nieuws...
    Dat je lichaam je dan zo voor de gek kunt houden he, je had zo'n sterk gevoel :(

Hier wachten op de ongesteldheid, dan eindelijk beginnen met spuiten. Raar om te zeggen hoor maar als het dan toch moet beginnen dan ook maar zsm..

Toi Toi Romie

Summerbloom en Babyliz; hoe is t bij jullie?

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    He bah Romie, wat ontzettend balen! Hopelijk is de 3e IUI inderdaad wel raak!

Frida: Ja inderdaad, als het toch moet dan maar snel. Hoop dat je snel ongi bent en kunt starten!

Hier nog niet zoveel nieuws. De afspraak is nu wel bijna! :) Kijk er naar uit, want het wachten duurde weer zooo lang. Kijkoperatie was alweer bijna 6 weken terug. Na de afspraak dus meer te melden hopelijk :)

11. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18

@romie wat ontzettend k*t knap dat je meteen door kunt/gaat ik weet dat dat wel moet maar toch wel zwaar denk ik sterkte meis

@frida vreemd he dat je hoopt op je ongesteld zijn, eindelijk starten! wanneer is je nod?

@babyliz nu nog maar 2 daagjes, heel veel succes gewenst hoop dat je goed nieuws krijgt

morgen gaat de iui bij mij gebeuren gister pregnyl geprikt, wel wat pijnlijker omdat het iets meer vloeistof is, maar valt me alles mee tot nu toe

12. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Summerbloom. heel veel good luck gewenst voor jou.. spannend hoor..

@ Babyliz; gaat de tijd toch nog redelijk snel he, alhoewel ik me kan indenken dat t voor jou lang genoeg geduurd heeft :0

Hier vandaag ong geworden, en ja hoor, wat ik verwacht had gaat gebeuren: spanningen om te gaan prikken :p
    Rare vraag; moet je 3e dag van je echte menstruatie beginnen met spuiten of tellen de 'pruttel dagen' vooraf ook mee? Helaas kan ik de kliniek niet bellen daar ze t/m maandag dicht zitten :(

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @frida ik had 1 pruttel dag afgelopen x die heb ik niet mee geteld als het meerdere dagen zijn zou ik ze wel meetellen

14. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @summerbloom: Hoe is de IUI bij je gegaan, viel het mee?
    @frida: Inmiddels begonnen met spuiten? Gaat het goed?

Hier vandaag geheel onverwachts al de 1e IUI gehad! Gister dus de afspraak bij de fertiliteitsarts. Ze gaf aan dat er wel wat endometriose is gevonden, maar niet heel veel. Verder zei ze dat ik meteen mocht beginnen met IUI in eigen cyclus. Toevallig had ik vanmorgen al een knal ovulatietest, dus mocht meteen vanmiddag komen!
    Wel een tegenvaller: Het sperma bleek maar 0.5 miljoen te zijn :( Eigenlijk dus te weinig voor IUI, dus ik verwacht er niet veel van...

15. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    wouw wat fijn dat je iui zo snel is gegaan zal voor je duimen dat het gelukt is!

bij ons is zondag de iui gedaan we hebben goede hoop, vriendlief had ruim 29 miljoen zwemmertjes en goede beweeglijkheid. Weet nog niet zeker of mijn eitje goed gegroeid was maar bij de laatste echo donderdag zag het er goed uit.

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @Summerbloom: Wow wat een goed aantal goede zwemmertjes. Is hier helaas anders. 4 miljoen en 5 miljoen bij de iui's.
    Ik hoop voor je op goed nieuws over twee weken! Ik duim voor je

@Babyliz wat fijn dat je onverwachts al de IUI heb gehad. Ik zal voor je gaan duimen!

@Frida87 Succes met het spuiten. Ik tel altijd dag 1 dat mijn menstruatie doorbreekt, ik heb ook weleens een paar dagen dat het een heel klein beetje is en dat tel ik niet mee. Ik moet van de gyn beginnen met wanneer het doorbreekt. En voor een goed resultaat altijd hetzelfde handhaven zei hij. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Succes allemaal. Ik heb morgen weer een follikelmeting, spannend.

17. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Babyliz... Zo hey. jij gaat ineens met snel trein vaart :) Beter meid.. Hoop dat er tussen die 0,5 miljoen een plakker tussen zit

@ Summerbloom.. Goed om te horen dat jullie zo positief er tegen aan staan ook voor jullie hoop ik natuurlijk dat er een plakker tussen zit.

@ Romie.. Good luck morgen

Hier alles oké, gister 1e FM gehad, alles zag er tot dusver goed uit, en nu maar doorgaan he.. Di. nieuwe FM tussendoor gewoon doorgaan met elke dag 50eh puregon dus hup hup ;)

Jammer dat 't zo rustig blijft op dit forum..

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @summerbloom: Dankje! Wauw wat goed 29 miljoen! Daar kunnen wij alleen maar van dromen haha. Ik duim voor je voor een positief resultaat!

@romie: Dankjewel :) Succes morgen met je FM!

@Frida: Ja gaat heeel erg snel ja, gek gevoel :) Gaat t spuiten oké bij je? Succes verder!

Werd vanmorgen nog door de fertiliteitsarts gebeld over gister. Als deze ronde niet gelukt is moeten we een maandje overslaan en krijgen we de ronde daarna weer IUI. Als het sperma dan weer zo slecht is moeten we over IVF/ICSI gaan praten:( Pfff...

Ik denk dat de andere MMM-meiden vooral in het deel 'vruchtbaarheidsbehandelingen' schrijven ipv hier helaas.

19. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Geloof ik graag (gekke gevoel), zo ga je voor een orïenterend gesprek er naar toe, zo zit je 1e behandeling er al op...

Het belletje was dan wat minder maar houd de moet vast Babyliz.. zo ver is het nog niet en daarnaast gaan we gewoon uit van goed bericht :)

Spuiten gaat prima, had verwacht er zelf meer moeite mee te hebben maar valt me niets niet tegen.. gelukkig maar.
    Alhoewel: je had me de 1e keer niet moeten zien zitten met die spuit in mn hand, hihi

20. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ja we houden nog even moed :) Had opzich al wel verwacht dat ze dit gingen zeggen, want 0.5miljoen is eigenlijk gewoon veel te weinig voor IUI.

Fijn dat t spuiten prima gaat! Kan me voorstellen dat het de 1e keer lastig was. Zou ook niks voor mij zijn hoor :p

Deel Deze Pagina