1e IUI april 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frida87, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @Frida, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ow lekker zo'n hammam behandeling. Groot gelijk jezelf eens lekker verwennen.
    Wat vervelend dat de 2 eitjes verdwenen waren. Hoe was de uitslag van je bloed? Wanneer moet je nu weer terug komen?

@babyliz groot gelijk dat je een rustmaand neemt. Balen dat je al voor tekekenen hebt voor een komende menstruatie. Ik ben er ook bang voor dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Maar ach, nieuwe ronde nieuwe kansen. Toch proberen positief te blijven en er niet teveel mee bezig te zijn, ahum lukt alleen niet altijd.. maar dat zullen jullie wel herkennen.

Ik heb het lijstje aangevuld

♥ NOD-lijst ♥

Babylizz - ronde - kindje - 1e IUI - NOD
    Summerbloom - ronde - kindje - IUI - NOD
    Romie - 10e ronde - 2e kindje - 3e IUI - NOD 23 Mei
    Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI behandeling mee bezig

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hier vanmorgen zelf opnieuw achter de kliniek aangebeld, ze waren het gister 'vergeten', ahum.

Aan de bloeduitslagen was te zien dat er nog geen eisprong is geweest dus morgen de 6e FM, pfff, hihi.. En natuurlijk had ik weer een dagdienst staan.

Misschien een domme vraag he dames maar heb raad nodig :)
    Stel je voor we hebben overstimulatie waardoor de IUI niet door kan gaan, de ene dr zegt we moeten goed ons 'huiswerk' doen, de andere dokter zegt juist niet ivm de vele eitjes..
    Rara, wat zou de achterliggende gedachte zijn?

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @babyliz spannend nog heb je al getest? je zit nu op 15 dpo toch? duim voor je!

@frida dus weer een fm wat een gedoe zeg, hoop dat je het allemaal nog een beetje aankan wordt op deze manier wel erg heftig, je dillemma durf ik geen antwoord op te geven, zelf zou ik geen kans meer laten schieten :$

@romie op het verschrikkelijke wachtbankje, hoe voel je je?

♥ NOD-lijst ♥

Summerbloom - 27e ronde - 1e kindje - 2e IUI - NOD 10-06

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Bedankt dames. Helaas toch echt ongesteld geworden vandaag. Het is trouwens niet ons eigen idee om een rustmaand te nemen, maar we mogen IUI 2 niet meteen deze maand krijgen. Het sperma was dus erg slecht en de fertiliteitsarts hoopt dat als we een maandje wachten het heeeel misschien iets beter zal zijn. Zo niet dan moeten we door met IVF/ICSI, dus ik hoop het ook maar heel hard. Maar met de uitslagen van alle semenanalyses in m'n achterhoofd heb ik toch wel weinig hoop dat het beter zal zijn.

@Romie: Haha nee, er niet mee bezig zijn lukt zeker niet altijd. Dat zal iedereen wel herkennen inderdaad. Je 'moet' er ook wel mee bezig zijn als je in de MMM zit, elke keer word je er weer aan herinnerd.

@Frida: Ligt er aan hoeveel eitjes er gerijpt zijn denk ik dan. Waarschijnlijk wil de ene arts niet het risico lopen op een meerling. Dat is ook een van de redenen waarom ik geen IUI met hormoonstimulatie 'mag', in ons ziekenhuis willen ze dat risico niet lopen, zeker niet omdat ik zo jong ben. Maar overal is het anders, dat maakt het zo ingewikkeld! Heb je de FM al gehad? Hoop dat je toch geen overstimulatie hebt!

@summerbloom: Nee, niet meer getest. Was niet nodig ook helaas ;)

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    ♥ NOD-lijst ♥

Babyliz - 21e ronde - 1e kindje - 1e IUI mislukt, nu maandje 'overslaan' - NOD half juni
    Summerbloom - 27e ronde - 1e kindje - 2e IUI - NOD 10-06

6. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat balen zeg Babyliz :( Knuffel voor jou
    Goed dat de artsen iig hun mening hebben gegeven om dan een maand te wachten, zou zonde zijn als je een ronde voor 'niets' zou doen.. Zit er niets anders op dan deze maand goed voor manlief te zorgen, hopen op een goede zaadkwaliteit komende keer, gaan we uiteraard voor :)

@ Romie.. Hoe gaat het bij jou, je bent rustig aanwezig.. Alles goed?

Hier morgen nog maar weer eens naar de kliniek, 7e FM, zitten ondertussen alweer op dag 21, je snapt het niet toch, zelf de eisprong nog niet gehad..
    Er zitten diverse eitjes, om en nabij allemaal even groot muv 1 die op de 14 blijven.
    Dr. gaf aan dat het allemaal wat onduidelijk is en lastig zou worden om met mijn postuur een goed evenwicht hierin te vinden..
    (tja, laten we dat dan maar als een pluspunt oppakken.. goede controle?) hihi ;)

Voor iedereen vast een goed weekend gewenst

7. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Even weer een update.. Gistermorgen 7e FM gehad en jaja jullie gaan 't niet geloven, 1 super ei van 17mm.. Dinsdag staat onze 1e IUI gepland :) spannend

Rare vraag. Vanavond 23:00u moet ik pregnyl zetten, de puregon hoeft dan dus toch niet meer gedaan te worden toch?

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @Frida. Wat goed!!!!!!! Ik heb geen idee hoe het met de puregon zit, ik heb daar nog geen ervaringen mee. Anders even contact opnemen met de poli. Succes vanavond met spuiten en ik zal dinsdag voor je duimen!!

Hier nog alles onder controle. Wel wat buik krampjes. dus ik denk dat mijn menstuatie onderweg is. maar we wachten het maar rustig af...

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Idd nog maar even rustig afwachten.. misschien dat het ook wel andere klachten zijn :)

Ben er ondertussen uit, vanaaf alleen de pregnyl, puregon mag stop.

Maar zit weer met een andere vraag, wie o wie, ... Advies gekregen om ovulatietesten te gaan doen: gister negatief, vandaag positief, IUI staat gepland voor dinsdagmorgen 11:00u
    ... is dit dan niet te laat??

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Oh wat fijn, toch een superei! :) Heel veel succes vast bij de IUI.

Ik heb natuurlijk IUI in m'n eigen cyclus, en bij mij moest t op de dag van de positieve ovulatietest (maargoed ook, want achteraf bleek mn eisprong al vrij snel te zijn). Maar in de regel is het bij 'ons' ziekenhuis zo dat we altijd 's ochtends moeten testen. Dan meteen bellen en zo mogelijk dezelfde middag de IUI en anders de ochtend erna. Dus lastig te zeggen of dit niet te laat is, omdat jij natuurlijk ook een gestimuleerde cyclus hebt. Was je ovulatietest vanmorgen al positief of vanavond pas? Dat kan nog wel weer verschil maken natuurlijk.

11. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Enne dank je voor je knuffel! :)

12. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Ovu test was 's avonds positief, 's ochtends niet getest ;) Vanmorgen de kliniek toch nog maar ff gebeld en hun gaven aan dat t niet uitmaakte omdat ik 's avonds 23:00u de pregnyl ook gespoten had.. We zullen zien, misschien dat morgenvroeg eerst nog wel een echo gemaakt word om te kijken? Geen idee eigenlijk

Khou jullie op de hoogte ;)
    Hoe is 't verders met jullie dames?

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Met pregnyl valt de eisprong wel wat beter te timen natuurlijk, dus zal wel goed zijn dan. Succes in ieder geval of is t al achter de rug inmiddels?

Hier gaat het wel aardig, menstruatie is bijna weer voorbij gelukkig. Krijg wel zin in de zee en t strand door het weer van deze week ;) Jammer dat we daar niet bij in de buurt wonen.
    Ben ook wel benieuwd hoe t met de andere dames gaat!

14. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @babyliz wat vervelend dat je ongi bent geworden, neem deze maand lekker rust, niet te veel aan zwanger worden denken is ook wel eens een keertje prettig

@frida wat fijn dat je toch nog een goed eitje hebt gekregen, hoe is het vandaag gegaan?

ik ben net terug van de 1e fm had 2 mooie eitjes van 12 en 13 mm donderdag weer terug, ben zo blij :)

15. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @summerbloom. Wat super twee eitjes. Spannende dagen voor je... Ik duim voor je.

@Frida En de 1ste IUI al achter de rug? Hoe was het gegaan?

@allemaal; hier nog geen menstruatie. Ik denk dat het pas morgen gaat komen, al hoop ik nog steeds van niet. Maar nog even afwachten...... pffffff

16. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Summerbloom wat geweldig nieuws zeg. Gelijk 2 goede eitjes op komst.. Nu hopen dat ze beide mooi blijven groeien :)

@ romie, wat spannend of niet.. Hopen dat 't zooitje mooi weg blijft..

Hier gaat alles lekker, manlief had 8 miljoen goede zwemmers, het dubbele van vorige keer, nu hopen op een blijvende plakker :)

Het heerlijke weertje is natuurlijk voor iedereen een lekkere opkikker toch.. bikini aan, lekker achter thuis met een goed boek en een lekker drankje, zo nu en dan een bbq of ander feestje..
    Toch een beetje afleiding zoeken he..

07-06 testdag.. spannend :)

17. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    ♥ NOD-lijst ♥

Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI - NOD 7 juni

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @summerbloom: Inderdaad. Wat fijn 2 eitjes! Gaat de goeie kant op.

@romie: En? Ongesteld geworden? Hoop t niet voor je!

@frida: Wat goed, 8 miljoen zwemmers! Ik zal voor je duimen :) Spannend weer, die wachtdagen!

19. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    ♥ NOD-lijst ♥

Babyliz - 21e ronde - 1e kindje - 1e IUI mislukt, IUI 2 nog even uitgesteld - NOD half juni
    Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI - NOD 7 juni

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier helaas vandaag ongesteld geworden.... Het was te verwachten.

Nu maar hopen dat het zaad de volgende keer weer beter is.

Waarschijnlijk 1 juni weer fm meting morgen even voor bellen

Deel Deze Pagina