1e IUI april 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frida87, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @romie balen van je ongie hoop voor je dat de volgende keer beter gaat *knuffel*

@frida fijn dat je zoveel goede zwemmertjes had!

vanochtend weer fm gehad, ze waren nu 17 en 19mm mocht dus vanavond pregnyl prikken en zaterdag ochtend de iui

♥ NOD-lijst ♥
    Babyliz - 21e ronde - 1e kindje - 1e IUI mislukt, IUI 2 nog even uitgesteld - NOD half juni
    Summerbloom - 27eronde - 1e kindje - 2e IUI - NOD 9 juni
    Romie - 10e ronde - 2e kindje - 3e IUI - NOD 23 Mei
    Frida87 - 16e ronde - 1e kindje - 1e IUI - NOD 7 juni

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Alvast heel veel s6 gewenst summerbloom.. 3x scheepsrecht?

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @romie: Balen... je had zeker al niet veel hoop na de uitslag van t zaad? Ik hoop ook dat het dit keer stukken beter zal zijn! Wel gek dat ze het in elk ziekenhuis weer anders doen he... jij mag wel in 1x door na zo'n slechte uitslag, en wij moeten eerst een ronde wachten. Weet nog altijd niet of dat nou wel zin heeft.

@summerbloom: Succes! En ook heel veel succes op t wachtbankje weer, ik hoop ook dat dit dé juiste IUI is!

4. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hej dames, hoe gaat het met jullie op t wachtbankje?

5. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    oh wat duren 2 weken lang als je moet wachten :)

hoe gaat het bij jou babyliz, kun je het een beetje van af zetten deze maand?

6. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    @ Summerbloom.. duurt echt verschrikkelijk lang of niet, wanneer de wachtweken ingaan denk je dat het wel mee zal vallen maar vandaag op dag 9 en mn buik begint toch beetje te rommelen :( Laten we 't niet hopen..

S6 nog

7. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ja die twee Wachtweken zijn zenuwslopend.
    Hoe gaat het met jullie dames?

Ik heb vanmiddag fm meting om half 5. Spannend weer.
    Ik laat vanavond wel iets weten.

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ik ben in het ziekenhuis geweest. Aan allebei de kanten zit een eitje van 14mm!!! Dus zondag Om half 10 weer terug voor een tweede fm meting. Erg spannend of ze allebei doorgegroeid zijn.
    Dan waarschijnlijk pregnyl spuien en dan dinsdag iui. Als het zondag allemaal goed is.

Vandaag ook mijn eigen gyn gehad en als het zaad weer slecht is fan moet ik na de iui een afspraak maken voor een vervolg traject. Dan wordt het IVF of isci zei die.
    Helemaal vergeten om een recept te vragen als we wel doorgaan met de iui. Dus zondag maar even doen. Want dan stap ik over van clomid naar puregon.

Idd wel erg appart dat ze per ziekenhuis verschillend werken. Dat ik wel meteen door mag gaan.
    Ik laat zondag wel iets weten.

Hoe is het met de wachtende dames. Hopelijk geen tekenen van komende menstruatie maar zwangerschapstekenen. Ik duim voor jullie!

Dikke knuffel voor allemaal!

9. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat goed nieuws zeg Romie.. s6 voor deze ronde

Hier gister een 'prutteldagje', vandaag niets aan de hand, zojuist een test er tegen aan gegooid maar die is zo negatief als negatief wezen kan :( Officiele testdag is pas 06-06.. misschien dat 't nog positief gaat worden maar ben 'r bang voor :(

10. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    @romie wat een goed nieuws! hoop dat je zondag nog steeds 2 mooie grotere eitjes hebt ik duim voor je! Wel heftig dat je ook te horen hebt gekregen dat de volgende stap waarschijnlijk ivf gaat worden, vind je het erg of denk je dat je op die manier toch meer kans maakt als met nog een iui

@frida 5 dagen voor nod is erg vroeg om te testen, blijf ook voor jou duimen hoor

zo ik werd vanochtend wakker keek in de spiegel en zag niet 1, ook niet 2 of 3 maar 4 gigantische puisten allemaal op m'n neus en toen ik goed keek nog meer minder gigantische puisten, dit heb ik echt nooit, ja wel eens 1e maar niet zo. Dus het zou kunnen dat het van vet eten komt van gister, maar ik gooi het toch maar op mijn veranderde hormonen door een innesteling die gister vanacht of vandaag zou moeten zijn. mijn bosten doen trouwens ook pijn (al vanaf vorige week toen ik de pregnyl heb geprikt)
    kortom ik heb heel goede hoop! zal in de loop van deze week wel minder worden maar nu even lekker hopen en niet denken aan wat als het niet zo is

11. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Lekker dat gevoel vast blijven houden.. Just think of the good things :)
    Spannende tijden hoor die wachtweken. Je gaat je toch van alles in je hoofd halen.. zou 't dan toch? ..

Laten we hopen op goed nieuws :D

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier een minder bericht. Tot mijn verbazing waren de eitjes niet door gaan groeien. Nu zaten twee eitjes van 12mm aan 1 kant en aan de andere kant 1 van 15 mm.
    Dus moet dinsdag weer terug komen. Dus hopelijk dan goed nieuws.
    De gyn zei zelfs dat het mogelijk is dat deze ronde overgeslagen wordt.
    Ik voel me zo k*t...

@summerbloom. Ik hoop over een paar daagjes goed nieuws van jou te horen!!!

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    jeetje romie wat k*t een hele dikke knuffel.

14. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Thanks summerbloom.
    Ik hoop a.s dinsdag op goed nieuws dat de iui door kan gaan.

15. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    succes vandaag romie!

ik ben gister ongesteld geworden veels te vroeg snap er niks meer van :(

ik had wel een redelijke normale cyclus voorheen zou het door de hormonen kunnen komen?

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @Summerbloom. Nee toch! Ik had het niet verwacht. Balen! :(
    Kan het geen innestelingsbloeding ofzo zijn? Wanneer was je eigenlijke nod?
    Ik wordt precies 14 dagen na de iui ongesteld, maar het kan zijn dat het bij sommige langer duurd of korter. Bij de 1ste iui verloor ik ook al vroeg bloed. 10 dagen na de iui.
    De gyn zei dat je van clomid ook als je zwanger bent zelfs bloed kunt verliezen. .Ik weet niet of dat dat ook bij puregon werkt.

pffff ben erg zenuwachtig voor vanmiddag.

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Goed nieuws! Er zat een prachtig eitje van 19mm !!!!
    De andere twee waren geslonken naar 11. Dus heb de pregnyl al gehad in het ziekenhuis en dan is donderdag de iui. Bij mijn eigen gyn.
    Dus dat is ook fijn, weet ik meteen of ik een vervolg afspraak moet maken bij hem na aanleiding hoe het zaad is.

Dus ik hoop op een goed aantal zwemmers.

Ik zal van de week de onderschrift aan passen dat gaat niet via mijn iPhone.

18. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    romie wat een super nieuws:D heel veel succes donderdag, ik duim voor een mooi aantal zwemmertjes!

mijn nod was zaterdag pas, nu dus 9 dagen na de iui ongesteld geworden.weet het echt zeker het geen spotting is, had zondag al last van licht roze afscheiding maar we hadden gevreeën en dacht dat het daar van kwam maar gister was het wel echt duidelijk , ga donderdag naar het zh voor een uitgangs echo of we nog een 3e iui mogen starten, anders eind juni de ivf intake

19. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Heel veel s6 romie.. Spannend hoor..

en wat verschrikkelijk balen summerbloom :(
    Knuff

20. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    We zijn weer thuis na de 4e IUI.
    Zaad was ietsje beter dan laatste keer maar niks in vergelijking met de eerste twee keren nu was het aantal 0,8
    Ik had mijn eigen gyn en hij snapte er niets van dat het er nu weer zo weinig zijn. Hij stelde voor nog 1 keer IUI te doen en dan kijken. Hie het zaad dan is. Want hij zei dat IVF en isci een zwaar traject is.
    We mochten daar wel meteen in gaan, maar doen dat niet. Ik vind het wel een fijn idee nog een keer IUI en dan met puregon.
    Ik moet op dag 2-3 komen voor prikinstructies.
    Maar ik ga gewoon hopen dat het deze keer gelukt is.
    Ik had er van te voren een goed gevoel bij.
    En mijn dochtertje is er ook gekomen, en wie weet hoeveel zwemmers er toen waren. We moeten toch positief blijven.

Hoe is het met Frida???

Deel Deze Pagina