Goede instelling Romie.. Idd proberen positief te blijven. Wie weet hoe deze ronde, met puregon, voor jullie uitpakt. Hopen dat IVF/ ICSI ons allemaal bespaart blijft. Zelf geen last van de puregon, gelukkig. M.u.v. de mooie acne wat ik er van krijg (vriendlief zegt dat t reuze mee valt trouwens, zal wel een vrouwending zijn ) Hier eergister weer naar de kliniek geweest voor uitgangsecho, alles was goed, dus vol goede moed beginnen aan een nieuwe ronde. 58EH spuiten elke dag, as maandag weer nieuwe FM @ summerbloom @ Babylizz.. Hoe is 't met jullie?? ♥ NOD-lijst ♥ Babyliz - 21e ronde - 1e kindje - 1e IUI mislukt, IUI 2 nog even uitgesteld - NOD half juni Summerbloom - 27eronde - 1e kindje - 2e IUI - NOD 9 juni Romie - 10e ronde - 2e kindje - 3e IUI - NOD 23 Mei Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - bezig met 2e IUI
Deze ronde is nog met clomid geweest. Een evt volgende ronde is met puregon. Ik ben benieuwd of ik dan minder last heb van bijwerkingen. Valt het spuiten van puregon mee?? Het is een soort insulinepen? Maar ik hoop natuurlijk dat we het niet nodig gaan hebben. We zullen zien. @frida spannend weer voor jullie poging twee. Heel veel succes.
@summerbloom: He balen van je ongi zeg.. @romie: Hopelijk is het toch genoeg om deze IUI te laten slagen! Wat goed dat je positief blijft @frida: Succes in je nieuwe ronde! Hier gaat het z'n gangetje. Vind het wel een beetje vervelend eigenlijk zo'n 'rustmaand', wil liever weten waar we aan toe zijn. Maar nog even geduld... we proberen er samen relaxed onder te blijven
@romie balen dat het weer slecht was maar wel fijn dat jullie gyn zo goed meedenkt, de puregon valt heel erg mee om te spuiten is idd een soort insuline pen met een heel dun naaldje voel je niks van. @frida succes weer deze ronde @babyliz wanneer verwacht je je nod, en mag je dan weer door met een nieuwe iui? heb donderdag ochtend echo gehad, moest een zwangerschapstest doen omdat mijn baarmoederslijmvlies nog erg dik was, helaas negatief(stom krijg je toch weer even hoop terwijl ik echt was leeg gelopen dinsdag en woensdag). mag gewoon weer door, dus donderdag weer begonnen met prikken. ♥ NOD-lijst ♥ Babyliz - 21e ronde - 1e kindje - 1e IUI mislukt, IUI 2 nog even uitgesteld - NOD half juni Summerbloom - 28eronde - 1e kindje - 3e IUI - NOD 2 juli (26 juni ivf infoavond) Romie - 10e ronde - 2e kindje - 3e IUI - NOD 23 Mei Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - bezig met 2e IUI
Vandaag weer voor follikelmeting geweest. Re kant 1 ei 16mm, BMS van 8mm. IUI 2 gepland voor 14-06 Kreeg alleen daarbij wel een opmerking: nl vocht in de gaten houden. Mocht dit aan blijven houden dan moet ik ws geopereerd worden. Als het vocht in de buikholte is is het niet erg, is het vocht in de eierstok dat word ws de eierstok verwijderd? (slecht voor het embryo)?? Iemand hier bekend mee??
Spannend frida donderdag is het dus zover! hou je vocht vast of hoopt er vocht op in je buikholte, heb geen idee wat je daar aan kunt doen nog niet eerder iets over gehoord, heb je een onderwerp geopend erover? miss dat er andere dames zijn die er wel iets over weten. heeft het voor donderdag nog gevolgen of gaat dat zowiezo door?
Geen idee wat het precies is. De gyn hoopte dat het vocht in de buikholte was, maar was bang dat het vocht misschien in de eierstok zat.. donderdag gaat sowieso door. Bij de volgende uitgangsecho (wat hopenlijk niet komt ) word gekeken of er nog vocht zit, zoja dan volgt er een operatie.. Keep you're head up, of niet dan Hoe is 't bij jou summerbloom?
@summerbloom: Verwacht nod ongeveer as vrijdag/zaterdag. En dan weer door voor nieuwe IUI inderdaad, gewoon weer in eigen cyclus. Vind het wel heel spannend, want het kan zomaar zo zijn dat we daarna door moeten naar andere behandeling. Ik hoop dat deze IUIronde bij jullie gewoon gaat lukken en dat je niet doorhoeft naar IVF! @Frida: Nee geen ervaring mee hier.. wat naar. Hoop ook voor je dat de volgende uitgangsecho niet nodig blijkt te zijn. Succes vast donderdag!
@frida. Ik heb daar ook geen ervaringen mee. Heb je al een onderwerp gestart hier op het forum, misschien dat er andere meiden zijn die er ervaring mee hebben. In ieder geval heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen en ik hoop voor je dat de uitgangsecho goed is en dat er geen operatie nodig zal zijn. @summerbloom, spannend dan weer voor je wanneer de volgende iui is. Ik zal alvast duimen voor een goed aantal zwemmers. Hier: Ik heb alvast voor de zekerheid een afspraak gemaakt voor prikinstructie voor a.s. woensdag 20 jun. Mocht ik toch ongesteld gaan worden. Want het weekend van 21 juni gaan wij weg en dan wordt het wel erg kortdag. maar ik weet alleen nog helemaal niet met hoeveel EH ik moet gaan spuiten, maar dat zouden ze woensdag voor me navragen. maar wat ik ook vergeten ben te vragen, wanneer ik dan voor fm meting moet komen en hoe lang ik moet spuiten. Hoe is dat bij jullie?
@frida vanochtend bij de fm zei de gyn: nou van het vocht wat er bij de uitgangs echo zat zie ik niks meer dus blijkbaar was er bij mij vocht in de baarmoeder. hoe is de iui gegaan? goed gevoel? @babyliz misschien is de iui al niet meer nodig, duim voor een spontaan wonder! @romie spannend prikken vind ik erg mee vallen, ik moet op de eerste dag van mijn menstruatie bellen voor een uitgangs echo, ongeveer de 3e dag beginnen met prikken en een week later weer fm echo, dat ongeveer om de dag tot de eitjes goed zijn. dan pas stoppen met stimuleren en de pregnyl prikken. maar is in elk zh weer anders dus heb je hier weinig aan nou hier de fm gehad en ik had 4! eitjes 1 van 19 mm die al op springen stond, en 2 van 16 mm 1 van 10mm (die gaat niet mee doen) moest dus gelijk pregnyl prikken en morgen al de iui ben nog een beetje in shock
@ Romie.. Spannend allemaal of niet. Hoeveel eh en hoevaak je moet komen voor de FM krijg je allemaal vanzelf te horen. Het spuiten stelt zelf weinig voor. Zelf momenteel ingesteld om 58eh per dag gedurende 2 weken, ditmaal 1x een FM gehad waarna de pregnyl gezet kon worden. 1e ronde was het nogal vaak dat ik langs moest komen (hun gaven aan dit dit vaak zo was om je goed in beeld te kunnen krijgen) daarnaast heeft Summerbloom het mooi beschreven hoe het gaat. @ Summerbloom.. wat raar of niet dan Tja, wat het gevoel zegt? Geen idee, moeten maar weer geduldig afwachten. 30-06 NOD Hoe ging jou IUI?
@Summerbloom: Helaas, tis weer doorgebroken hier. Wauw dat ging snel ineens zeg, heel veel succes op t wachtbankje. Duimduim.. wat zou dat mooi zijn zeg, als je zwanger bent vlak voor IVF! @Frida: Jij ook heeel veel succes op t wachtbankje, hoop met een goed resultaat! Hier dus weer ongesteld eindelijk. 17 dpo pas. Gelukkig maar dat we in de eerste week van juli nog niks hadden gepland, want waarschijnlijk zal de IUI daar nu ergens in vallen. Op naar IUI 2!
♥ NOD-lijst ♥ Babyliz - 22e ronde - 1e kindje - 2e IUI ronde Summerbloom - 28eronde - 1e kindje - 3e IUI - NOD 2 juli (26 juni ivf infoavond) Romie - 10e ronde - 2e kindje - 3e IUI - NOD 23 Mei Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - bezig met 2e IUI
@babyliz. Dat is wel fijn dat de iui in je vakantie valt. Scheelt weer een hoop gedoe met werk enz. Wel balen dat je toch ongesteld bent geworden. @Frida @summerbloom alles goed bij jullie. De twee verschrikkelijke wachtweken in. Hier a.s. woensdag prikinstructies en zal dan meteen het een en ander navragen. a.s. donderdag is mijn NOD. Nou had ik vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling en dat 1 hartje was gestopt en de andere niet. hmmz weet niet wat ik er van moet denken. We zullen maar afwachten. ♥ NOD-lijst ♥ Babyliz - 22e ronde - 1e kindje - 2e IUI ronde Summerbloom - 28eronde - 1e kindje - 3e IUI - NOD 2 juli (26 juni ivf infoavond) Romie - 11e ronde - 2e kindje -4e IUI - NOD 21 juni Frida87 - 17e ronde - 1e kindje - bezig met 2e IUI
@ Romie.. s6 morgen; laat je even weten hoe het je is afgegaan? Wat een akelig droom trouwens.. gelukkig betekenen de dromen die je droomt heel wat anders, na even gegoogled te hebben wijst dit oa op een slechte herinneringsvermogen. Hier gaat het lekker, volop aan 't werk en in de vrije uren vol gepland met leuke dingen dus afleiding genoeg uiteraard duurt het allemaal veel te lang en wil je zsm weten waar je aan toe bent maar goed.. Geduld is voor dames in onze positie nummer 1 Borstjes voor uit, hoofd omhoog
@frida iui ging goed, vriendlief had volgens de assistente superzaad, met mijn 3 goeie eitjes zou het haast moeten lukken. Lekker druk de komende weken gaat de tijd wat sneller @babyliz jammer dat je het weer is doorgebroken, nu dus weer iui spannend wanneer mag je voor de eerste fm? @romie spannend prik instructie wat mag je gaan prikken? Gisteren is mijn eerste nichtje geboren, zusje van vriendlief is bevallen van een prachtige dochter. helaas wisten we al dat ze een ernstige hartafwijking heeft en zal het kleine frummeltje daar morgen aan geopereerd worden. dus erg druk met heen en weer reizen naar het ziekenhuis en even alle eigen problemen op de tweede plek.
Hier weer slecht nieuws. Mijn menstruatie is al weer begonnen... Gister prikinstructie gehad, moet beginnen met 50EH puregon. Zaterdag moet ik starten en dan op dag 9 komen. Maar meteen een afspraak gemaakt voor 29 juni. Nu maar hopen dat ik het durf dat spuiten. Ik schrok dat de naalden nog zo lang waren. Nu gaan we een weekend weg met mijn ouders en zusje en haar man. Ook erg confronterend want mijn zusje is 22 weken in verwachting. Dus ik had gehoopt ook goed nieuws te hebben. Her positief denken heeft ook niet geholpen. @summerbloom. Nou dan moet het toch zeker gaan lukken! Ik duim voor je. Ook nog proficiat met je nichtje. Wel spannend al meteen een operatie. Hopelijk gaat het allemaal goed. @frida hoe is het bij jou? @babyliz wanneer mag je voor fm meting komen?
Romie, wat verschrikkelijk balen weer En dan ook nog eens net in een weekendje weg beginnen met spuiten. Naalden vielen mij eerlijk gezegd ook nog tegen hoor, had verwacht als ze hetzelfde zijn als insuline naalden maar ze zijn nog iets groter.. 1e paar keer is het echt onwennig (evenals alle 1e paar keren bij een nieuwe ronde) maar al vrij snel word het automatisme dat je het gaat doen. Zelf ga ik er altijd bij zitten, minder gevoelig bij mij aangezien ik niet bepaald veel vetreserve op mn buik heb zitten. Hier nog alwachtende op mn NOD, 30-06 iedereen een fijn weekend
Pff wat was dat erg die eerste keer spuiten. Ik heb er denk ik wel een half uur over gedaan, haha. En dan ben je ook nog eens een weekend weg. De tweede keer ging al stukken beter. Ik ben inderdaad er ook bij gaan zitten, heb ook geen vetreserve op mijn buik zitten. Dadelijk maar weer eens gaan spuiten, dan kan ik naar bed. Hoe laat spuiten jullie altijd. Ik s avonds omdat het anders 's ochtends al vroeg moet voor het werken, heb geen zin om op vrije dagen vroeg op te moeten staan. Daarom voor laat op de avond gekozen, i.v.m met weer avonddienste die ik draai (zorg) Hoe gaat het met jullie?? Fijn weekend gehad?