@Summerbloom en @Romie: Ik krijg geen FM's omdat ik IUI in eigen cyclus doe. Dus maar afwachten wanneer de ovulatietest positief gaat zijn @Romie: He bah zeg, weer ongesteld... en nu nog prikken ook. Fijn dat de tweede keer beter ging, het lijkt mij ook best wel eng! @Frida: Spannend, bijna je NOD. Blijf voor je duimen!
@ Romie.. Hier 1e ronde 50eh puregon gespoten maar duurde aardig lang voordat het eens zover was met de rijping. 2e ronde gestart met 58eh en ben nu prima ingesteld. Helaas hier weer ongesteld geworden, alweer afspraak gemaakt voor as vrijdag, uitgangsecho, Zien wat er uit gaat komen, of het vocht bij mijn eileider weg is gegaan. Daarnaast gelijk vragen naar vervolg traject (wachtlijst ivf?) Veel vragen die door je koppie spoken.. Tijd om maar eens verder te kijken of niet dan. Liefs,
@romie en frida balen dat het niet gelukt is @romie erg he dat prikken wordt echt vanzelf makkelijker, hoe gaat het nu? @frida 3e iui of niet, hoe vaak mag iui eigenlijk lees soms 6x maar mijn zh zei 4x @babyliz heb je wel een regelmatige cyclus? anders is het wel heel erg lastig om rekening met de iui te houden
@ Summerbloom. Na een telefoontje na de zorgverzekering gaven zij te kennen dat IUI onbeperkt mag, de kliniek gaf daarop te kennen dat dit ook zo is maar ivm de slagingspercentages spreken ze meestal 6x af dat je niet oneindig in dit verhaal bezig blijft. We zijn er ondertussen 'klaar' voor om stapje hoger te gaan, vandaar ook de vragen naar ivf. Hadden jullie een lange wachtlijst?
@Frida: Wat naar zeg, weer ongesteld. Heel veel succes vast voor vrijdag.. hoop dat je antwoorden krijgt op je vragen! @summerbloom: Zie m'n handtekening Varieert dus wel. Ons ziekenhuis doet geen IUI's met hormonen (meer) als het probleem van het niet zwanger worden aan de man ligt. Hoop in ieder geval niet zaterdagochtend een pos test te hebben, want op zondag worden er geen IUI's gedaan.
@Frida. Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik moet ook vrijdag weer naar het ziekenhuis. Ik ben erg benieuwd hoe mijn eitjes gereageerd hebben op de 50 EH. Het spuiten valt nu echt mee. Heb er geen moeite mee. Ik krijg er wel puistjes van, jullie ook? Opvliegers heb ik nog niet echt gehad in tegenstelling met de clomid. Hier in het ziekenhuis doen ze ook 6x IUI. Dit is nu poging 5, pff @babyliz. oke raar dat ze geen hormonen geven. Wel lastig inderdaad, dat ze het niet op zondag doen. Ik weet eigenlijk niet hoe dat bij ons in het ziekenhuis zit, heb het nog steeds door de weeks gehad.
@Romie: Doen ze niet meer omdat ze heel veel tweelingzwangerschappen (risico) hebben gehad geloof ik. Vind het ook wel weer fijn 5e IUI poging bij jou alweer, pff... Heb je nog hoop dat het gaat lukken op deze manier? @summerbloom: Bij ons ziekenhuis is het ook max 4x IUI trouwens. Volgens hun is na 4x de kans heel erg klein dat het nog lukt. Maar aan de andere kant zijn er ook weer mensen die bij de 5e, 6e, 7e en ga zo maar door IUI poging nog zwanger worden. Hier morgen trouwens de IUI al! Had vandaag een knaltest. De eerste test was niet positief.. maar gelukkig na een kwartier nog een 2e test gedaan en die knalde er vanaf. Meteen gebeld, anders konden we niet meer ingepland voor morgen. Gelukkig dat de pos test nu was en niet morgen! Morgenochtend om 8uur semen inleveren... Pff, vind het dit keer wel erg spannend omdat er zoveel vanaf hangt!
@Babyliz. Ik weet het niet meer. Of het op deze manier gaat lukken. We wachten maar af. Vandaag weer geweest voor fm meting, maar er was nog niet echt heel veel te zien, maar zit ook nog maar op dag 9, dus dat was normaal. Nu moet ik maandag weer terug komen en door blijven gaan met 50EH spuiten. Ik heb de gyn verder ook niet echt gesproken over hoe verder enz. Ik had echt gedacht dat het met IUI wel zou lukken, maar begin langzaamaan mijn twijfels te krijgen. Ja poging 5. pff had het van te voren echt niet gedacht. Wat spannend morgen je IUI. Ik snap dat wel dat het extra spannend is, dat had ik vorige keer ook, omdat toen ook bij ons het zaad slecht was en ivf eraan zat te komen. Ik zal duimen voor je morgen. Laat je even weten hoe het gegaan was? @Frida, hoe was je uitgangsecho vandaag?
@ Romie.. praat me 'r niet van, hihi, acne all over the place @ Babyliz.. Hoe ging 't vandaag? Hier gelukkig een goed gesprek gehad op de kliniek.. De dr heeft duidelijk aangegeven dat het vocht dat wat er zat geen kwaad kan.. Poging 3 gaat dus een feit worden. Elke dag 58eh spuiten en dag 10 nieuwe FM Zien wat het ons allemaal brengt Goed weekend,
hai hier is poging 3 mislukt morgen naar het zh voor de uitgangsecho @frida de wachtlijst voor de ivf is bij elkaar ongeveer 3 maanden, maar ik ben er anderehalve maand terug al op gezet dus nu ergens in augustus beginnen met ivf, maar eerst nog 1 iui ik heb er weinig vertrouwen meer in maar dat komt misschien door de tijd van de maand @babyliz hoe is de iui gegaan? hoop zo dat het goed is gegaan voor je! @romie morgen 2e meting ook weer spannend spuit je puregon nu?
Ja ik spuit nu met puregon 50. Ik ben heel erg benieuwd naar morgen de fm meting. Pas om 16.50 uur. Rot tijd. Maar ach. We zullen maar niet mopperen. Hè balen dat je weer ongesteld bent geworden. Op zich wel fijn dat je nog iui hebt voor IVF. Hoe was de info avond? Babyliz hoe was je iui?
Hoi Het begint te komen. Nu eentje van 15 en 12 Woensdag weer terug komen. En doorgaan met 50 eh puregon Ik vind het niet sneller gaan dan met clomid.
Spannend of niet Romie. Maar klopt idd, 1e ronde met puregon duurt lang(er) omdat ze eerst moeten kijken hoe je lichaam erop reageerd. 1e ronde zat ik lange tijd op 50 waar het allemaal wel erg lang op zich liet wachten, paar dagen 58eh er tussendoor gespoten en was er bijna kans op overstimulatie. Va 2e ronde continu 58eh spuiten en het gaat prima. Lekker vlot. a.s vrijdag FM (10e dag), vorige keer mocht ik de dag erna de pregnyl zetten s6 vandaag
Vandaag fm gehad. Eentje van 12 en van 18 mm! Dus om half 5 de pregnyl laten zetten. Nu a.s vrijdag 5e IUI. Spannend. Jij vrijdag ook succes Farida met fm. Hoe is het met Babyliz?
@Romie: ja kan me voorstellen dat je twijfels begint te krijgen. Hoop dat het toch nog lukt met IUI! Heeel veel succes vrijdag in ieder geval @Summerbloom: Bah Hoop voor je dat je op de valreep voor IVF toch nog een gelukte IUIpoging krijgt. Zal voor je duimen deze cyclus. @Frida: Succes vrijdag! Dank jullie voor t vragen dames. Had het even heel druk. Zaterdag dus inderdaad de IUI gehad. Was een erg pijnlijke IUI dit keer helaas. De zaadkwaliteit was wel weer ietsje hoger, VCM was 1.3 dit keer. Morgen heb ik een belafspraak met mn eigen arts (had zaterdag gewoon dienstdoende gyn), kijken wat die van deze score vindt.
@babyliz. wat vervelend dat het zo pijnlijk was. Gelukkig was het nu een betere score. Wat zij je eigen gyn ervan? @Frida heb je je FM meting al gehad? Hier vandaag de IUI gehad met 1,4 mljn. Gyn zij dat alles wat boven de 1 miljoen zit goed is en dat het niet uitmaakt of het er bij wijze 1 mljn of 20 mljn zijn. Geeft toch wat meer hoop. We zullen zien. volgende keer wordt het toch nog een keer IUI. Poging 6 dan, en daarna heb ik nog maar niet over gehad, ik hoop gewoon voor die tijd zwanger te zijn.
Hallo dames.. Afgelopen vrijdag FM (dag 10) gehad, zaterdag pregnyl gespoten om 23:00u en dan vanmorgen om 11:00u de 3e IUI 25-07 NOD dus wacht weken zijn weer aangebroken Hoe is 't met jullie? Is de moed er nog
hai hier vanochtend de 4e en laatste iui gehad had gisteren 1 eitje van 22mm en 1tje van 15 mm lopen we allemaal een beetje gelijk of ben ik nu heel scheef aan het rekenen succes allemaal in deze vreselijke wachtweken
Lopen we idd vrijwel gelijk op of niet dan. Jij ook heel veel s6 meid.. Dubbel zo hard duimen Houd jullie lichaam je trouwens ook zo voor de gek met de pregnyl.. grrr.. om gek van te worden Hihi
@Romie: Fijn dat het bij jullie ook weer meer dan een miljoen was! Mijn arts zei idd ongeveer hetzelfde, we mogen voorlopig nog door met IUI. Nog 2 hierna dus. Jij nog 1 zie ik... Maar inderdaad, we moeten gewoon daarvoor al zwanger zijn @Summerbloom: Jij ook veel succes! Vreselijk ja, die wachtweken. Wat duren dagen dan toch lang zeg. @Frida: Bij mij houdt m'n lichaam me zonder pregnyl ook behoorlijk voor de gek Heb al sinds 4 dagen na eisprong elke keer fikse krampen en pijnlijke borsten en ontzéttend moe. Hopelijk betekent het wat... geen zin om elke keer na IUI zoveel krampen te hebben voor niks. Succes met wachten!!