1e IUI april 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Frida87, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Iui 2 is helaas ook niet gelukt hier :(

2. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hey Babyliz. Wat balen! Hopelijk weer snel verder naar de volgende IUI.
    En dat daar dan een mooi beetje uit mag komen.

Hier aanstaande donderdag NOD. Spannend.
    Vandaag weer een klap in mijn gezicht gehad. Een nichtje van mij vertelde vandaag dat ze 12 weken zwanger is. Nou ben ik de enigste die niet zwanger is. Gelukkig zei of vroeg niemand iets.

Hoe is het met frida en summerbloom?

3. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    Babyliz wat ontzettend balen zeg hoop voor je dat de volgende keer wel mag lukken mag je deze maand weer gewoon door?

Romie wat vervelend dat er weer iemand zwanger is in je omgeving voelt toch altijd weer zwaar klote hoe erg je het ze ook gunt

Hier nog een week wachten volgende week dinsdag nod

4. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Babyliz.. wat shit zeg.. gaan jullie gelijk door met de volgende ronde?
    Romie.. Dat is idd altijd een dikke domper, merk ook aan me eigen dat ik r steeds meer moeite mee ga krijgen.. en toch de vraag waarom he :( HOe voel je je verder?
    Summerbloom: spannend of niet.. Nog even door hopen, volgende week woensdag is mijn NOD

5. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier gaat alles prima. Mijn NOD is niet donderdag maar vrijdag. Ben in de war met de laatste keer. Dat krijg je er van he, van al die hormonen.

Ik ben lekker aan het genieten van mijn vakantie. We gaan wel nergens heen, maar toch. Als het mooi weer is dagjes weg. dus kom maar op met die zon!

6. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier vanmorgen weer een beetje bloed verloren. Nu wachten totdat het doorzet en en gaan we Onze laatste iui in. Pfff

7. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ja we mogen gelukkig wel meteen door :) Op naar nummer 3 dan maar.

@romie: Wat een domper als je nog de enigste bent die niet zwanger bent. Ah shit neee.. niet weer een mislukte poging :( Heeft het al doorgezet inmiddels?

@Frida en @summerbloom: Sterkte in de wachtweken! Hopen op mooi resultaat :)

8. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @babyliz Wat fijn dat je door mag! Ik zal voor je duimen!

Her heeft nog niet echt door gezet tot een normale ongesteldheid. Steeds als ik naar het toilet ben geweest een beetje bloed bij afvegen. Ik weet ook niet of ik dit als dag 1 moet beschouwen.

Ja echt een domper. Ik voelde me echt kl....te.
    Het gevoel voor een tweede wordt alleen maar sterker.
    Ik hoop zo dat iui 6 met een goed resultaat zal zijn dat we niet nog een stape verder hoeven. Maar als het niet anders is, dan maar op naar het volgende. Mijn man is inmiddels ook gewend aan de hele malle molen.
    Hij doet mij nu ook spuiten omdat ik het af en toe niet durf. Dus dat is wel erg lief van hem. Terwijl hij eerst helemaal niets van moest hebben.

@andere dames succes met de wachtweken. Dat jullie hier met goed nieuws terug komen!

9. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Mijn menstruatie is nu meer aan het worden. Dus maar weer een afspraak gemaakt voor 27 juli. Morgen weer beginnen met spuiten puregon 50EH

10. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Romie: Dankje.
    Vind t echt zo naar voor jullie :( Ik hoop nóg harder dat jullie 6e poging wel gaat lukken!

11. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @babyliz dank je. Lief van je. Ik gun het jullie ook van harte.

Ik dacht gister dat het door ging zetten, maar nee nog niet echt..
    Vanavond toch maar beginnen met spuiten. Ik hoop zo voor de laatste keer.

12. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hoi hoi

Hoe is het met iedereen? Het is rustig hier...

Vandaag fm gehad. Maar 1 eitje van 12mm nu maandag weer terug komen.
    Dit wordt de laatste iui is vandaag besproken.
    Als deze keer mislukt moet ik een afspraak maken en dan gaan ze het vervolg traject regelen. Dan wordt ik doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze nu de zaadjes van mijn man altijd doen bewerken.
    Er is geen wachtlijst maar de gyn zei dat er vaak een maand over geslagen wordt ivm dat alles in gang is gezet.

Ik hoop zo dat de laatste keer raak is. Nu IVF echt in het zicht is begin ik er steeds meer tegenop te zien...

13. Summerbloom

Summerbloom Bekend lid

27 nov 2011
    575
    16
    18
    hai zag nu dat ik hier ook al weer een poosje niet had gereageerd sorry

@romie jammer dat je maar 1 eitje hebt maar uiteindelijk heb je er ook maar 1 nodig :)

@babyliz hoe gaat het bij jou al metingen gehad?

@frida en bij jou wel goed nieuws????

laatste iui is niet gelukt helaas nu eerst over 3 weken op vakantie en dan begin sept waarschijnlijk de eerste spuiten voor de ivf

14. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat balen allemaal of niet.. hier helaas ook geen goed nieuws.
    Deze maand een maandje 'rust' ivm vakantie, daarna zien wat we verder doen.. 4e IUI of verder onderzoek waarom het eitje niet blijft plakken.

Rustig aan doen allemaal
    Xx

15. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Romie: Pff kan me voorstellen dat je er tegenop gaat zien. Hopelijk blijkt het alsnog niet nodig.. Maar kan me voorstellen dat je niet zoveel vertrouwen meer hebt in IUI.

@Summerbloom: Wat super jammer :( Zal een spannende tijd worden met IVF...

@Frida: Ook al niet :( We zijn me het groepje wel met alleen maar slecht nieuws.. Wat voor verder onderzoek zouden ze bij je kunnen doen? Had je al iets van een HSG of laparoscopie gehad?

Hier gister de 3e IUI gehad. Helaas was het aantal zaadcellen weer erg krap, nauwelijks 1 miljoen. Heb er geen goed gevoel bij. Na deze IUI nog eentje en dan ben ik bang dat we toch echt richting ICSI gaan. Volgende cyclus zijn we waarschijnlijk net rond eisprong op vakantie, dus 4e IUI zal wel eind september zijn. Weten we half oktober dus waar we aan toe zijn.
    Maargoed, nog maar niet al teveel op de zaken vooruit lopen.. Eerst maar afwachten ;)

16. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @summerbloem Balen. Spannende tijd met IVF. Maar eerst eens lekker op vakantie.

@Frida Bij jou ook al niet gelukt. Voor jou dan ook weer spannend wat ze willen gaan doen na de vakantie.

@babyliz Gelukkig toch nog een miljoen zwemmers. Het kan altijd nog he. Ik ga voor je duimen. Straks lekker van je vakantie genieten. Doet een mens ook even goed.

Hier gister fm meting gehad, 1 eitje van 16,5 mm. Vanmiddag weer terug komen als het dan boven de 17,5mm is krijg ik pregnyl en dan is donderdag de iui. Dus weer even spannend.

17. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Hier vandaag de laatste iui gehad met 1,2 miljoen zwemmertjes.
    Laten we hopen dat er eentje tussen zit.

18. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Romie: Ja van die vakantie gaan we zeker genieten straks. Maar zou nóg mooier zijn natuurlijk als we dan weten dat ik zwanger ben.
    Gelukkig boven de miljoen bij je laatste iui.. ik duim voor jullie!

19. Romie

Romie Bekend lid

15 jul 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    @babyliz, dat zou zeker mooi zijn als je zwanger je vakantie in gaat. Ik zal voor je duimen.

20. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hoe gaat het nu met iedereen hier?

Hier afwachten.... pfff ben er een beetje klaar mee ;) Temperatuur is hoog, heb een mooie dip gehad en een minibeetje bloed paar dagen terug, maar toch het idee dat het niet raak is. Hopelijk snel duidelijkheid :)

Deel Deze Pagina