haai sorry dat ik jullie verwaarloos maar jullie zitten weer op het wachtbankje, hoop dat deze keer de laatste keer is voor jullie! wanneer nod?
@babyliz, jouw nod is al bijna of niet? Hoe gaat het? Ik hoop dat je goed nieuws hebt. @summerbloom, mijn nod is 16 augustus. nog een weekje geduld...
@Summerbloom: Zou fijn zijn ja. Hoe gaat het met jou? Mijn nod is zondag ongeveer, dus inderdaad bijna Romie! Temperatuur is een beetje raar aan het doen. Was mooi hoog, gister wat lager en nu weer hoog. Weet het dus even niet meer Gevoel zegt van niet zwanger, maar je weet het nooit. Hou jullie op de hoogte!
@romie nog een week, hoe voelt het? al iets anders als anders? @babyliz spannend nog een paar nachtjes ga je zondag testen? hier gaat het wel goeie en slechte dagen nog een weekje werken en dan heb ik eindelijk vakantie ben er heel erg aan toe deze keer. en daarna gaan we met de ivf beginnen, als het goed is wordt ik volgende week ongesteld, dan mag ik na 21 dagen beginnen met de eerste spuit dus over 2 maanden ongeveer punctie en terug plaatsing (of heel misschien nu de laatste ronde voor ivf op de natuurlijk manier een wonder durf het niet te hopen maar het zou zo mooi zijn)
Is dit forum nog actief. Vandaag weer in het ziekenhuis geweest voor men tweede ronde. Vandaag mijn achtste dag van me cyclus. Spannend dus.
Ola luitjes, nog een weekje vakantie aan deze kant maar dacht maar eens even kijken of 'r al goed nieuws is voor de meiden onder ons.. Helaas.. Wel spannende tijden weer voor jullie Babylizz Romie en summerbloom.. Blijven hopen op een wonder, niets kunnen we verder doen helaas (we doen er al alles voor wat we kunnen toch) Welkom Soraya..
@Summerbloom: Ja vakantie kan je nu zeker wel gebruiken inderdaad, kan ik me voorstellen. Zie je erg op tegen IVF? Hoe meer ik er over nadenk, hoe minder zin ik heb om met IVF door te moeten moet ik eerlijk zeggen... Een wonder zou inderdaad nog heel mooi zijn, blijf voor je duimen hoor! @frida: Geniet nog even van je vakantie Hier weer geen goed nieuws dames (zoals verwacht), ben vandaag ongesteld geworden. Nog maar 1 IUI te gaan dus Totnogtoe gaat het allemaal helaas precies zoals ik van tevoren had verwacht. Geen idee of we deze ronde de 4e IUI kunnen doen, ik denk dat mn eisprong precies in onze vakantie gaat vallen.
@babyliz Wat balen! Ik begrijp je gevoel. Nog 1 iui te gaan en dan ivf. Ik zie er zelf ook tegenop en heb er ook nog geen zin in. Dus begrijp je volkomen. Hier is het nog steeds afwachten... Ik hoop zo dat ik van de week hier goed nieuws kan brengen maar ben zo bang dat dat hem niet gaat worden. We zullen zien....
@soraya welkom heb je al metingen gehad deze ronde? @frida geniet nog maar lekker van je weekje vakantie! @babyliz balen wat een klote zooi weer, snap je gevoel met ivf nu het dicht bij komt zie ik er wel tegenop het is toch weer heel anders en weet nog niet wat me te wachten staat dus ook zenuwachtig, maar ik had ook weinig vertrouwen meer in de iui dus ben ook wel blij dat we nu weer verder gaan @romie sterkte op het wachtbankje ik duim voor je!
Hoi allemaal, Hier ook weer slecht nieuws... Vandaag al weer wat oud bloed verloren, dus het zal morgen of overmorgen wel doorbreken. Contact gehad met ziekenhuis. Heb nu een belafspraak voor 20 aug met eigen gyn. Deze faxt dan aanvraag voor IVF door naar Catharina ziekenhuis waar we verder onder behandeling gaan. En dan hebbe we 21 aug om 14.00 uu een afspraak bij een gyn om te bespreken over onderzoeken/behandeling. Ik vind het erg spannend en ben benieuwd hoe alles zal verlopen. Ik hoop niet dat ik nog een aantal onderzoeken krijg alvorens de IVF. Ik zie er toch al zo tegenop. Wel fijn dat we er al snel terecht kunnen en ik ben benieuwd wanneer we kunnen starten. Dit groepje gaat langzaam van iui naar IVF over....
Het is stilletjes hier.... Hoe gaat het met jullie? Hier een beetje zenuwachtig voor morgen gesprek voor IVF. Ik ben erg benieuwd of we nog onderzoeken krijgen. Mijn gyn dacht alleen een uitgebreid bloedonderzoek. We zullen zien...
Hallootjes allemaal Het is hier idd stilletjes.. Hier weer v.d. party Romie, kan me indenken dat dat idd spannend was, hoe is het gesprek ondertussen gegaan? @ babyliz.. Je laatste IUI alweer.. Hoezo hebben jullie recht op 4x IUI als ik vragen mag? @ Summerbloom>.. een hele fijne vakantie, geniet ervan. @ Hiero Vanmorgen gelijk een uitgangsecho gehad, dag 3 (hoezo 'goede''timing na de vakantie) Voor mezelf houd ik een soort van dagboek bij, zou ff kopieren wat er vanmorgen uitgekomen is om jullie op de hoogte te brengen... 3e dag Uitgangsecho, 11:00u, dr O Dr O gaf aan dat er ws sprake is van hydrosalpinx (een afgesloten eileider gevuld met vocht). Dr vd H werd erbij gevraagd hij geeft echter aan dat dit onwaarschijnlijk was daar het feit de fertiliscopie geen afwijkingen vertoonde. Ws is het pseudocystes (onnatuurlijke holte in een biologisch lichaam die ontstaat door verweking van weefsel) tgv de fertiliscopie Dr vd H gaf 3 mogelijkheden - Gelijk beginnen met IVF - Kijkoperatie ondergaan om het vocht weg te zuigen - De IUI behandelingen afmaken om wanneer we uitkomne bij IVF dan het vocht weg te laten zuigen Dr vd H gaf aan zich niet te veel zorgen hier om te maken en de laatste mogelijkheid te volgen, het moet ip mogelijk zijn om hiermee zwanger te raken... Actie: elke dag 75EH puregon spuiten Op naar dinsdag.. dag 9, follikelmeting S6 allemaal Knuff
@frida, gaan jullie nu verder met IUI of gaan jullie iets doen van de andere opties die de gyn gegegeven heeft? Wij hebben gisteren een vragenvuur gekregen van de gyn en zij deelde mee dat wij in aanmerking komen voor ICSI omdat bij IVF het zaad boven de 2 miljoen moet zitten en omdat bij ons dat de laatste vier keer niet zo was, gaan wij voor ICSI. Dus daar waren wij wel even van overdonderd. Mocht het bij de punctie zo zijn dat het zaad boven de 2 miljoen zit dan doen ze alsnog IVF. Dus nog even afwachten. Voor nu nemen we even een rustmaand, even geen ziekenhuisbezoeken omdat we het er even allebei mee gehad hebben. We moeten eerst deelnemen aan de info avond voordat we mogen starten en deze hebben we op 25 sept en dan op 27 sept echo en gesprek met gyn wanneer we gaan starten. Wat nog mooier zou zijn als we voor die tijd spontaan zwanger zouden zijn, maar daar gaan we maar niet vanuit. Hoe is het met de rest?
Balen Romie dat het ook met de laatste iui niet gelukt is Groot gelijk om even een rustmaand te nemen. Heftig om te horen te krijgen dat het icsi moet worden lijkt me. Ben bang dat dat bij ons dan ook wel zo zal zijn als de iui's mislukken, maar we weten nog niet zeker of we er dan (meteen) mee doorgaan. @Frida 4 ipv 6 bedoel je? Onze fertiliteitsarts zei dat na 4x iui de kansen erg klein zijn dat het nog gaat lukken. Geen idee of ze nu van mening is veranderd, maar dat horen we dan vanzelf wel na de 4e iui. Denk dat het wel bij 4 blijft met deze zaadkwaliteit. Fijn dat de arts zich bij jullie niet zoveel zorgen maakt hierom, jullie gaan nu dus idd gewoon eerst de iui's afmaker? @summerbloom Hoe gaat het met jou? Hier even geen iui deze ronde ben ik bang. Ovutesten beginnen al richting positief te gaan en we zijn nog op vakantie. Dus in september waarschijnlijk de laatste ronde, maar verwacht er erg weinig van.
@ Romie.. Groot gelijk even een poosje 'rust'.. De maand wat wij pauze hebben gehad (ivm vakantie) heeft mij toch ook wel heel goed gedaan.. Even de gedachte niets moet alles mag waarmaken.. @ Babyliz.. balen dat het net zo valt, maak r een iig een fijne vakantie van. Wij gaan hier dus idd nog even verder met IUI, zometeen FM, spannend: eens zien hoe mn lichaam reageert op de 75EH
@Frida, Ik moet zeggen dat het wel even fijn is zo een rustmaand. Hoe was je fm meting? Al een mooi eitje te zien? @babyliz. balen dat het net in je vakantie valt.
@Frida: Hoe gaat het? Al eitjes te zien? Hier op de valreep toch morgenmiddag nog de IUI, heb gelukkig een latere eisprong deze cyclus. Ben bang dat het wel een klein beetje aan de late kant is (had vanochtend een superknaltest en morgen halverwege de middag pas de IUI). De 4e alweer... hoop dat we onze eigen arts hebben, dan kan ik meteen vragen wat er gaat gebeuren als deze ook mislukt.
@ Babyliz.. spannend of niet, hoe ging het vanmiddag? Hier ook vanmiddag de 4e IUI alweer gehad. Er was 1 eitje goed gegroeid, ze wilden hem verder laten groeien maar de bloedwaardes gaven aan dat het niet langer te rekken was. Zaad ruim voldoende, utrogestan 3x2 gestart, 19-11'12 verplichte testdatum.. Dat worden wachten geblazen pfff