1e iui behandeling gehad

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door zeeuwsemeid, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Hallo beste mensen,

Wij zijn al 17 maanden bezig met een kinderwens, maar door onderzoeken is gebleken, dat het zaad van mijn man niet optimaal was en de bewegelijkheid niet goed was. Daarom kwamen we direct in aanmerking voor IUI.
    17 oktober was mijn eitje 18 mm en savonds om 10 uur heb ik een pregnyl prik gehad met 5000 eenheden. 19 oktober ben ik voor het eerst geinsemineerd. Het is nu precies 1 week geleden en merk verder nog niet veel aan mezelf. Wel veel last van puistjes en jeukende borsten. Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Vind het zo spannend allemaal! Hoop zo dat het in 1 keer raak is. Het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen die in hetzelfde schuitje zitten. Groetjess het zeeuwse meisje

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Door de pregnyl kun je last krijgen van allerlei symptomen die ook kunnen lijken op zwangerschapssymptomen.
    Succes met de IUI. Ik hoop voor je dat het snel 'raak' is.

3. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Ja heb idd al vaker gehoord dat je van de pregnyl ook symptomen kan krijgen. Heb eigenlijk niet veel gemerkt ervan. We wachten het maar even af en hoop dat ik volgend weekend kan gaan testen!

4. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Hey ik ben ook bezig met iui inmiddels al begonnen met de 4e poging. Doe jij met of zonder hormonen??

5. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Hoi Zeeuwsemeid,
    Wat spannend voor je de eerste iui. Ook wij zijn inmiddels bezig met onze 4e poging en ik mag donderdag testen. Heel spannend weer want telkens weer denk ik van alles te voelen.

Groetjes,
    Silver

6. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Wij doen het op onze eigen cyclus, alleen een pregnyl injectie gehad om mijn eitje te laten springen. Had op de dag van mijn inseminatie duidelijk mijn eisprong want kon er niet van zitten. Het is nu heel spannend!! Moet volgend weekend ongesteld worden maar hoop natuurlijk dat dat niet gebeurd. Heb af en toe ook het idee van alles te voelen. De pregnyl zal toch wel al uit m'n lichaam zijn?? Heb de neiging om deze week al te testen! Leuk om jullie reacties te krijgen

7. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Heel spannend voor je sylver!! Wat voel je allemaal op het moment? Hoop voor je dat je donderdag een positieve test in je handen hebt!!

Groetjes zeeuwsemeid

8. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ja al 3 dagen bij vlagen krampjes voornamelijk s'ochtends.
    Ook heb ik hetzelfde als jou gehad met de eisprong en de gynaecologe zei ook dat we precies op het goede moment zaten. Dus hoop dat de miljoenen nu hun weg naar mijn eitje kunnen vinden :)

9. Milo79

Milo79 Lid

24 aug 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb 22 okt de eerste iui gehad. Zit net als jullie in de wachtweken.

10. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik had juist nergens last van (clomid, geen pregnyl) maar dus ook geen zwangerschapssymptomen... terwijl de 2e IUI wel gelukt is... Ik hoop op een positieve test voor jullie...

11. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo dames,

Ik krijg morgen mijn eerste iui. Bij mijn vriend is het zaad niet zo goed. Dus hopen dat het hiermee wel lukt.

Ik slik sinds kort 50 mg clomid( hiervoor 25 mg) en had nu 2 mooie follikels. Dus we hebben al een iets hogere kans.
    Ik ben benieuwd!

En succes op jullie wachtbankje! Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes Linnepinna

12. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    heel spannend dames die ook aan de iui beginnen of in de wachtweken zitten!! Hoor idd wel vaker dat je niets hoeft te voelen en wel zwanger kunt zijn. Zit nu in mijn laatste wachtweek. Hebben jullie wel eens stiekem eerder getest? Denk dat de pregnyl toch wel al uit mijn lichaam is nu? het is nu 11 dagen geleden dat ik die gespoten heb.. wel last van veel puistjes

13. Brttdnny

Brttdnny Actief lid

1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hoi dames, wij hebben gister mijn eerste iui gehad,

Erg spannend allemaal,

Ik vond het wel wat pijnlijk maar Miss door de spanningen..
    Ik zit nu ook in de wachtweken..

De verpleegkundige die zei dat ik wel na 14 dagen ongesteld moet worden maar dat ik pas na 18 dagen kan testen ivm de pregnyl die nog in mijn lijf zit Pff spannend! Veel te lang wachten..
    Maar Ag wacht al te lang op onze wens..

Ik heb verder geen hormonen gebruikt!

Linnepinna, ook gezien op de andere forums.. Maar hoe is het gegaan?

Deel Deze Pagina