Hi dat is zeker grappig ik weet welk topic jij bedoeld, had graag mee willen schrijven, maar toen ik het topic aanmaakte zat ik emotioneel ziet zo goed in mijn vel ,omdat ik het toch best heftig vond dat ik ineens in de mmm moest. Nu kan ik veel beter relativeren en vind ik het juist fijn om er met andere over te praten. het blijft nog steeds erg zwaar en moeilijk, maar iki moet positief blijven ook voor mijn man en dochtertje, die hebben er niks aan als ik zo verdrietig ben. Soms ga ik gewoon even alleen heel hard huilen en dat lucht echt op !! Wie weet twee eitjes , zou zomaar kunnen !!
Het is zeker zwaar. Mij helpt het ook goed om met andere hier te kunnen babbelen en delen. Laten we hier ook een succesvol topis van maken met hopelijk goed geslaagde IUI's! Jij hebt een dochter, wat leuk! Hoe oud is zij? En hebben jullie bij haar ook IUI of iets gehad?
he Flower jij ook nog steeds dat nare gevoel in je buik? Ik ook Nog steeds de rechterkant, gelukkig wel iets minder dan gister maar ik had moeite met op bed liggen vanacht omdat het allemaal zo gespannen voelt laten we maar hopen dat het een goed teken is toch? Zuuske, jij ook in je spannende weken... Ik duim ook voor jou Misschien wil je ook meeschrijven in dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/312702-wie-beginnen-november-iui-hormonen.html Allemaal meiden die net zijn begonnen of bijna gaan beginnen Je gebruikt dan wel geen hormonen maar ach..de hormonen gieren vast ook door je lijf ;
Ik heb nog steeds een naar gevoel in mn buik, voornamelijk rechts in mn lies maar de rest van mn onderbuik ook... Vooral bij inspanningen heb ik last van "ongiekrampen" rechts onderin ik moet nog 12 dagen wachtten
Ik reageer vanmiddag uitgebreider. Nu op m'n werk. Hoest met alle meiden hier? Spanning neemt al toe?? Ik ook nog precies 1 week 1988mama . Jij al klachtjes? Hoe is je gevoel???
hallo allemaal , hier 10dagen na pregnyl , 8 dagen na IUI . ben vanmorgen zoooo misselijk geweest , bijna tot spugen aan toe ! later op men werk weer raar gevoel op de maag en heel moe geen puf hebben... nog geen ongi te bekennen , ik hoop op goed nieuws ... hoe is het met de rest ???????????
Spannend!!! Hopelijk is de misselijkheid een goed teken en heb je over 4 dagen een super test Hier nog steeds niet lekker...vandaag echt helemaal niet en ben zelfs vroeg van mn werk gegaan..heel de dag misselijk gevoel en vanochtend met tillen echt mega ongikrampen Misschien heb ik wel zo'n last omdat ik ook een cyste heb zitten??
als ik cystes heb dan had ik altijd buikpijn , verder niks ! griepje te pakken ?? of misschien pregnyl ?? of zwanger ??
Nee verder heb ik geen buikpijn gehad de afgelopen weken.... Griep is het niet, het is ook echt in mn liezen en laag in de buik dus geen vervelende darmen ofzo Ik ga er maar vanuit dat het idd van de pregnyl komt en een heftige eisprong ofzo Zwanger denk ik niet want heb het al sinds de IUI ...