vanaf juni/juli/ aug aan de clomid

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lautjep, Jul 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik weet dat er al heel veel van deze onderwerpen zijn.
    het lijkt mij leuk om met meiden te praten die ook net begonnen zijn aan de clomid en samen het hele traject te doorlopen.

Ik heb mei 2009 mijn spriaal eruit laten halen en na 2 maanden opletten omdat dat beter was volgends te ha zijn wij begonnen met het proberen zwanger te worden.

Tot december had ik hele regelmatige rondes en wij hadden goede hoop. Daarna is het een troep geworden en wisselt het heel erg.

begin mei naar de gyn geweest en na het onderzoeken van mijn bloed verschillende echo's en het onderzoeken van mijn man. bleek ik weinig hormomen aan te maken en daardoor werd mijn ei niet snel genoeg rijp en soms helemaal niet.
    gelukkig de laatste 2 maanden wel een ei gehad.

Nu deze ronde voor het eersrt aan de clomid en maandag een echo om te kijken hoe de eitjes erbij staan en hoe nu verder. Ik heb hoop dat het gaat lukken.

Wat is jullie verhaal?

2. typje

typje Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    2,683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen

Hey,

Ik heb zelf ook clomid geslikt, en nu de 3e ronde 150 mg 1 eitje van 29mm gehad en vandaag net egsprongen tijdnes de echo te zien...

Misschien kun je bij de MMM meiden bijkletzzen, dara zijn meiden die ook aan de clomid en andere behandleingen zijn, kun je je ervaringen delen.;)

iig suc66

Share This Page