volop met onderzoeken bezig

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska72, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai meiden,
    Na een stappel papieren met weet ik veel hoeveel vragen hebben we op
    12 januari onze intake gesprek gehad in het UMCG. Jullie kennen dat wel..
    Inwendige echo, uitstrijkje en of je even 3 buisjes bloed wil inleveren :( . Natuurlijk doen we dat het is voor een goed doel denken we dan maar...

Zwemmers hadden we via onze HA al in kunnen leveren. Na onze intake moesten we maar wachten op de menstruatie. Dat gebeurde helaas... Op dag 10 van je cyclus terug komen om te kijken naar je eicel..Vandaag dag 9 en aangezien dag 10 op zaterdag valt mocht ik vandaag terug komen. Helaas begon ze direct over de zwemmers..Dat zag er niet optimaal uit...12 miljoen... Nu lees ik regelmatig dat er mannen zijn met nog minder dus ach het valt wel mee maar toch een kleine teleurstelling :( In april mogen we het volgende potje weer inleveren.

Daarna in de beugels voor de echo..Wat een mooi gezicht...Baarmoederslijmvlies zag er mooi uit met 3 streepjes en een eicel van 11mm... :D Maandag terug komen om te kijken hoe groot het eitje dan is.. En dan gaan ze ook een afspraak maken voor een samenlevingstest..
    Gelukkig gaat het allemaal snel achter elkaar aan. Als ik bedenk dat ik op 20 december aan de HA gevraagd heb of we naar het ziekenhuis konden en we zijn nu 1 maand verder en volop bezig met de onderzoeken..

Succes meiden..we gaan ervoor..
    Groetjes Mariska

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Mariska,
    Welkom hier! Inderdaad kan je het veel slechter treffen qua zwemmers...wij hebben rond de 60.000 :(
    We zijn dus ook aangewezen op IVF/ICSI (UMCG)
    We hebben nu 6x ICSI in eigen cyclus gedaan en staan aan het begin van onze 1e standaard behandeling.
    Misschien komen we elkaar van de week nog wel tegen ;)
    Ik hoop dat jullie wens gauw in vervulling gaat!

Ben je nu nog bij voortplantingsgeneeskunde of zit je al in kamer 9?
    Het team daar is super! Dus daar kan je gerust over zijn!

Liefs Elmo

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai Elmo,

We zitten nog in kamer12/13..
    Afgelopen dinsdagavond een voorlichtingsavond gehad en ik heb inderdaad het gevoel dat het een goed team is...

Liefs Mariska

En suc6 komende week

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou meid, go for it!
    Enne....we love ....! Dat is de verpleger...die moet je wel gezien hebben ;). Kaal hoofd ;)
    Das echt een schat!
    Elmo

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Hoi Mariska,

Ik wil jullie veel succes wensen. Wij zijn iets minder ver in de onderzoeken maar hoop dat het bij ons ook allemaal zo vlot achter elkaar gaat!

liefs,
    Moonie

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai meide,

Vanmorgen weer naat het ZH geweest..
    Eitje van 17mm+..
    Morgenvroeg terug komen voor samenlevingstest.. :oops:

Liefs Mariska

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Suc6 meis! We duimen!

Groetjes Marjo

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Succes meid!
    Ik ben er morgen ook...maar niet vroeg in de ochtend. Hoop dat de uitslag positief is!
    Liefs Elmo

9. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hoi Mariska,

Nou, het verhaal dat jij schrijft, kon precies mijn verhaal zijn. We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje.
    Wij hebben begin deze maand onze eerste afspraak in het ziekenhuis gehad. Hier kregen we ook de uitslag van de zwemmers ( 13,6 miljoen, 15% beweeglijk, ook niet heel optimaal dus.)

Inmiddels hebben we ook een samenlevingtest gehad en dit was niet echt goed maar ook niet slecht :( Er waren wel zwemmers, maar ze waren erg traag. Dus nu in februari weer zo'n test, weet alleen niet precies waarom we dit nog eens moeten doen. Misschien omdat we de test net iets te laat hebben uitgevoerd. Mijn eitje van 24 mm was namelijk net gesprongen.

Verder deze week nog bloed moeten prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Waarschijnlijk wel, omdat mijn temperatuur ook een stuk gestegen was.

Inmiddels vandaag ongesteld worden, op naar ronde 16. Hopelijk kunnen we snel behandeld worden.

Succes morgenvroeg met de samenlevingtest. Hopelijk is je eitje nog niet gesprongen en is het resultaat goed. Ben benieuwd wat de volgende onderzoeken voor jullie zijn. Wij hopen op IUI en ik hoop voor jullie ook!

Groetjes Roca

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai meiden,

Samenlevingtest gehad dinsdag en het eitje was nog niet gesprongen :D
    En alle onderzoeken die ze wilden doen waren gelukt maar geen uitslag
    gekregen via de telefoon ( ook niet handig als je aan het werk bent natuurlijk )
    Vrijdag weer heen voor een echo om te bepalen wanneer ik
    volgende week bloed moet prikken en dan maar vragen naar evt uitslagen.
    Eisprong nu ook nog niet gehad volgens mijn temp...

Liefs Mariska

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke dan.....klaar voor de start.....
    KLUSSEN!

Deel Deze Pagina