1e IUI raak maar MA met 9 wk. Grote kans 2e IUI raak?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juudje1975, 17 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Dag allemaal,

Na 2,5 jaar zijn we toch maar begonnen met IUI. Bij ons allebei geen oorzaak te vinden waarom ik maar niet zwanger word. Ongelooflijk, maar onze 1e IUI poging was gelijk raak. Maar met 9 weken bleek het hartje niet meer te kloppen. Op 1 december ben ik gecuretteerd. Op 10 december nog een keer, want ze hadden niet alles weggehaald. Nu is het wachten op mijn menstruatie, zodat we weer met IUI verder kunnen.

Nu vraag ik me af of we grote kans hebben dat de volgende IUI ook weer raak is, of zegt het niks dat de 1e keer gelijk succesvol was?

Groetjes,
    Juud

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Het is natuurlijk voor iedereen anders maar wij hadden hetzelfde als jullie, eerste IUI raak, maar mk, tweede IUI meteen weer raak en nu een prachtige dochter!

Veel sterkte! En veel succes met de komende IUI!

Liefs
    Kirby

3. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Dat is erg fijn om te horen! We wachten namelijk al zooo lang, en ik ben echt bang dat we nu weer zo lang moeten wachten. Hopelijk is het wel gelijk weer raak en blijft de zwangerschap dan ook goed gaan.

Bedankt voor je reactie!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan meteen raak zijn, maar het kan ook weer een poosje duren. Helaas is daar niet zoveel van te zeggen. Soms kan het ook zo zijn dat je cyclus na een miskraam even van slag is. Allemaal afwachten dus...

Sterkte & ik hoop dat je snel weer met goed nieuws komt!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Idd het kan meteen maar kan ook langer duren en ga daar vanuit anders is het zon telleurstelling

6. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Tja, moet er maar rekening mee houden dat het heel lang kan gaan duren. Maar vind het zo moeilijk. Het duurt al zo lang! En toen was het eindelijk raak, en dan gaat het nog mis ook. Maar kan er maar beter van uit gaan dat het niet meteen de 2e IUI weer raak is.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi juudje,

Veel sterkte met je verlies!

Heb zelf een miskraam met bijna 12 weken gehad en nu twee maanden later doet mijn lijf nog niks :( . Heb nu provera om het op te wekken, maar ook dat duurt lang (zit nu op 6 dgn na provera en nog geen ongi).

Ook wij zitten in het medisch traject en het duurt altijd zo onwijs lang voordat je verder kunt. Wij hadden ook de hoop dat het misschien wel heel snel zou kunnen gaan. Gyn gaf ook bij aan (heb pco) dat een zwangerschap een positieve uitwerking heeft op de hypofyse.

Helaas is dat alles niet zo. Mijn lijf heeft zich niet "gereset" en ben nu dus aan het wachten op mn ongi. Vrijdag weer naar de gyn.

Hoop dat het bij jou minder lang duurt en dat het meteen raak mag zijn, maar houd er ook maar rekening mee dat het wel even kan duren. Zeker als de gyn een natuurlijke cyclus wil afwachten...

Heel veel succes!

Groetjes Elke

8. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Hoi Elke,

Jeetje zeg wat naar dat je al zo lang wacht! Had je voor de mk altijd een regelmatige cyclus?

Hoop niet dat het zo lang gaat duren! Ik was altijd heel erg regelmatig, dus ik hoop wel dat dat zo blijft. Maar ja, dat weet je natuurlijk nooit. Ik kijk wel uit naar de menstruatie hoor. Dan kun je je weer een beetje op een nieuwe poging gaan richten.

Hopelijk komt je menstruatie gauw op gang, zodat je weer verder kunt.

Deel Deze Pagina