sarah Geplaatst: Do Feb 15, 2007 9:01 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- hoi iedereen! Ze hadden het ons ook voorgesteld, maar het schrikt me toch een beetje af! Waarom weet ik niet, hadden jullie dit ook? We zijn nu 14 maanden aan het klussen... Hope 2007 veeeeeeeeeeel succes toegewenst! groetjes sarah He sarah, WIj vonden het ook een beetje eng hoor. We bleven toch klussen toch voor alle zekerheid, maar op een gegeven moment moesten we ons er toch maar bij neerleggen en toch maar beginnen met een onderzoek. Het is gewoon niet leuk dat je niet via natuurlijke wegen zwanger kan raken. Maar ja, als de kinderwens er gewoon is dan zullen we dit traject moeten gaan volgen. Ik voel nog helemaal niks...is dat normaal ? gr
Hoi Muisje, Ik moet de derde dag van mijn menstruatie starten met clomid voor 5 dagen. En twee dagen voor de inseminatie moest ik om 22:00 pregnyl prikken. Ik was bang voor die injectie, maar dat valt echt mee. Als je het goed doet zonder al te veel te bewegen dan voel je helemaal niks. 2 t/m 6 februari : clomid 11 februari : pregnyl 13 februari : inseminatie groetjes
Hope2007: No pregnyl is miet vreemd hoor! Heb al 4 mislukte IUI's achter de rug en heb nu me 1e ICSI gehad. Afgelopen zondag een TOP-embryo teruggeplaatst en nu weer een pregnylschema, dus.... Groetjes en veel suc6! Marjo
Ik moet pas 1 maart gaan testen ! Duurt nog zooooo lang..... En misschien ook nog eens met een negatief resultaat ..snik.. de vraag of ik zwanger ben of niet is killing me ! ben best depri eigenlijk...
Spannend hope ik duim voor je meis. Is het in eigen cyclus gebeurt of niet? Moest je nog iets van clomid of preg. nemen? En hoevaak moest je in totaal naar het zk voor echo etc. Ik heb veel vragen ik weet het maar moet wat info verzamelen snap je.
Spannend hope ik duim voor je meis. Is het in eigen cyclus gebeurt of niet? Moest je nog iets van clomid of preg. nemen? En hoevaak moest je in totaal naar het zk voor echo etc. Ik heb veel vragen ik weet het maar moet wat info verzamelen snap je.
hey hope! ik heb net gezien dat we allebei over 10 dagen kunnen testen! we zullen voor elkaar duimen, wie weet ..... Pfffffffff dat die dagen maar weer snel voorbij zijn. Vind het altijd zo een spannende tijd. We houden de moed er in he groetjes sarah
hey hope! ik heb net gezien dat we allebei over 10 dagen kunnen testen! we zullen voor elkaar duimen, wie weet ..... Pfffffffff dat die dagen maar weer snel voorbij zijn. Vind het altijd zo een spannende tijd. We houden de moed er in he groetjes sarah
zo daar ben ik weer. volgens mijn cycylus kan ik volgende week (25 feb) gaan testen. Van de gyn moest ik het 1 maart doen... wat zal ik gaan doen?... Ik ben altijd stipt precies met mijn menstruatie.... en normaal gesproken als ik ongi ga worden dan voel t ongeveer een week vantevoren aan mijn borsten etc.... normaal gesproken zou ik de 24e ongi moeten worden dus dat betekend dat ik het vandaag of morgen ofzo zou beginnen met voelen enzo. Ik weet niet.. het wachten maakt me depri
hey hope! Ja ik vind ook dat de dagen supper langzaaaaaaaam gaan pffffffffff! ik word er gek van! Wij hebben nog geen IUI gehad, de gyn. had het wel voorgesteld, maar ja we willen graag nog een beetje afwachten. Mijn ventje had zich in zijn vorig huwelijk laten steriliseren en dat maakt het moeilijk voor ons. In juni vorig jaar is hij terug hersteld en waren er ook genoeg en goede zwemmertjes, maar ik hoopte er al op van december 2005. Hij had al een eerdere operatie achter de rug, maar die was mislukt en dat wisten we toen niet groetjes sarah
hoi Sarah, zeer frustrerend joh. ik voel nog steeds niks bijzonders. Ik heb wel een beetje jeuk aan mijn borsten. af en toe heb ik daar wel last van als ik ongi moet worden. zou het toch niet gelukt zijn Misschien moeten jullie niet zo lang wachten, want leeftijd speelt natuurlijk ook een hele grote rol. Ooit zullen we vast zwanger raken [/quote]
Hellooo, Daar ben ik weer. NOg een paar daagjes te gaan en dan kan ik gaan testen. Tenminste dan weet ik of ik kan testen. Als er intussentijd de rode vlag buiten hangt dan hoef ik geen eens de moeite ervoor te doen.. wilde ik ff kwijt. hoe gaat het met sarah?
hallo, IK had ook afgelopen maand mijn eerste IUI gehad. Helaas vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende. (((