Hallo, Ik wil graag wat weten.. misschien weten jullie t niet maar kan het allicht proberen! Ben nu een paar weken gestopt met de pil, we gaan voor de 2e!! Nu heb ik vrijdag pijn in mn eierstok gekregen en dat gevoel ebte zondag weg.. eisprong dus! alleen is het nu overgegaan op mn baarmoeder.. het voelt echt gekneusd! kan t niet anders uitleggen... Fietsen, zitten, wc gaan alles doet zeer.. weet zeker dat het mn baarmoeder is trouwens! heb geen last met ontlasten... Wie kent dit? vorige x stoppen voor de eerste heb ik dit niet gehad.. We hebben gister sex gehad en dat heeft niet echt geholpen haha! en het is ook niet zo dat mijn man 10cm gegroeid is waardoor het opeens pijnlijker is.. haha... Hoop dat t misschien t wennen van mn lichaam is, na al die hormonen! Liefs
Hallo angel26, Ik heb ook een topic lopen met o.a pijn in baarnmoeder klachten misschien kunnen we melkaar verder helpen. Wanneer is je nod als ik vragen mag? En heb je ook verdere klachten of alleen je baarnmoeder? Ik snap dat het vervelend is. Ik heb ook al 2 dagen erge pijn in mn baarnmoeder en het blijft een zeurend gevoel ene keer erger dan het andere moment. Maar ik voel ook mn darmen erbij tekeer gaan. Groetjes!
Hai Vlinder, Mijn NOD zou volgens mij tussen de 25 en 27 moeten zijn... Verder alleen af en toe flinke pijn in de borsten! voelt als stuwing eigenlijk! in mn eerste zwangerschap had ik daar ook al zon last van.. Maar hou er nu wel rekening mee dat mijn lichaam mij nog ff lekker voor de gek houd! Maar jij voelt ook je darmen? nee daar heb ik geen last van... Is dat zeurderige gevoel aldoor of af en toe? Maar het is wel vervelend.. zal er wel bijhoren denk ik! Tis voor een goed doel Wanneer is jou NOD? Groetjes
@angel26 Ik denkkkk (ik kan het ook heel goed mis hebben hoor) dat het misschien innestelingspijn is wat je voelt. Ik heb het namelijk meer gehoord dit soort klachten voor nod. Ik heb mn nod al gehad ben inmiddels 1 week overtijd. Ik heb net de huisartsenpost gebeld want de pijn wordt steeds erger. Ik voel de hele dag door een zeurend gevoel en af en toe pieken dat het echt pijn doet. De dokter zei dat ik morgen een test moet doen, ze vermoed dat ik zwanger ben! Dus het is afwachten. Voor ons allebij! Sterkte!!