Hoi hoi Wij zijn vandaag op gesprek geweest om iui te bespreken nou mogen wij in april gaan starten en dat je moet gaan injecteren. Nou is er iets voorgesteld er is een onderzoek waardoor je geloot kan worden tussen clomid of injecteren. Nou is er bij mij niks aan de hand het probleem ligt bij mij vriend.. Alleen wil ik weten waar jullie voor zouden kiezen..
Loop je in het amc? Ik heb aan het onderzoek meegedaan, ik kreeg clomid. Na deze poging zit het onderzoek erop en mag ik ook gaan injecteren. Van de clomid had ik veel last van de bijwerkingen dus ik ben benieuwd hoe ik op de prikken reageer.
Clomid heeft voor veel vrouwen bijwerkingen maar het is de minst invasieve/zware behandeling met de minste kans op overstimulatie etc dus ik zou daarvoor kiezen.
Ik had hele erge bijwerkingen van Clomid, stemmingswisselingen, opvliegers, erg moe enz. Van de injecties van Gonal-F heb ik geen bijwerkingen...
Clomid super veel bijwerking hier en met Gonal f helemaal niets! En gelijk zwanger! 1e spuit is eventjes bizar, maar het went vanzelf
Ik heb ook geen goede ervaringen met clomid. Veel vervelende bijwerkingen en alsnog een lange cyclus. Dus ik zou ook voor spuiten gaan. Sindsdien heb ik geen bijwerkingen meer en ik reageer beter (deze cyclus alleen wel wat later).
Jaa ik loop in het amc .. Dus zoals ik het lees zijn er meerdere positiever over de gonal injecties nou ik denk dat ik mijn keuze al snel gemaakt had .. En nu al helemaal super !!! Jaa het lijkt mijnook hartstikke eng om mezelf te prikken terwijl ik dagelijks mensen prik..
Ik heb ook geen goede ervaringen met Clomid. Heel veel last van gehad. In de 2e ronde met Fostimon ben ik zwanger geworden. Voordeel van spuiten is dat je het beter kunt reguleren t/m de eisprong. Evt. dosis etc. ophogen totdat je een goed ei (of eitjes) hebt. Bij de Clomid pak je 5 dagen pillen en dan is het maar afwachten...
Kortom: Clomid Voordelen: minder invasief voor het lichaam, minder kans op overstimulatie (en pijn en een verloren cyclus). Nadelen; veel vrouwen hebben veel bijwerkingen, cyclus is minder strak gepland dan bij spuiten. Spuiten Voordelen: makkelijk te reguleren cyclus (minder lang wachten soms), minder nare bijwerkingen dan clomid. Nadelen; meer invasief voor het lichaam, meer kans op overstimulatie (pijn en verloren cyclus), bijwerkingen.