Balen Kim, echt heel jammer! Kan me voorstellen dat je dan de tranen in je ogen hebt staan! Sterkte meid!
Astarte, gefeliciteerd!!! Het ziet er hetzelfde uit als bij mij! Geweldig zeg!! Geniet er maar lekker van!! X
Kim meid wat een teleurstelling!!!.... Ik snap je heel goed dat je dan wil janken...... Wat raar ook omdat je zo veel symptomen had?!..... Hou je taai, sterkte en knuffel voor deze k..Dag!! Xx
Ja idd!! Dat vind k ook zo raar. Khad echt dingen die ik nog nooit eerder gevoeld heb. Op de bijsluiter van de meds staat wel dat je die dingen als bijwerkingen kunt hebben! Maar vorige rondes voelde ik dat niet... Dus echt een mega domper... Maar goed. We zijn er ondertussen gewend aan geraakt. Die negatieve testten!
Sterkte Weet nog hoe teleurgesteld en emotioneel ik was toen ik 2 weken na de punctie ongesteld werd.
Thnxx dames! Ja nu mn menstruatie weer opwekken en schouders er onder dan naar terug plaatsing 4!! dan worden er 2 terug geplaatst! Hopelijk blijft er dan 1tje zitten!!
Dat hoop ik echt heel erg voor jou Kim! Waarom doen jullie eigenlijk ICSI? Ligt het aan jou of hem, of samen??? Sterkte!
We doen ivf omdat ik pcos heb. Door die cystes groeien mn eitjes gewoon niet groot genoeg... Bij manlief is gelukkig alles goed. Eerst iui gedaan en daarvoor mochten we zelf aan de klus en daarvoor hadden we clomid. Maar dat mocht allemaal niet werken. Dus nu zijn we bezig met ivf. En ik hoop onwijs dat het volgende ronde lukt. Die nieuwe punctie daar zie k zo tegen op.... Hoe gaat het met jou?? Hoe voel je je?? En de rest van de dames? Nog nieuws? Interessante ontwikkelingen?
dames, ik zet straks de pregnyl weer. Ik heb op het moment beetje buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. Komt jullie dat bekend voor als evt bijwerking? Ronde 1 trouwens geen last van gehad.
Hallo dames! Nou, vandaag mocht het dan echt en toch nog even gedaan voor de vorm, want het was duidelijk al dat het er goed uit zag. Dus hier is de test van vanmorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeeeeeeeeee!!!
Astarte, super wat een mooie positieve test! TOP! ik heb 10-12 10.000 IE pregnyl gezet. (voor de tp) en gister dus 5.000 IE pregnyl. Voor de tweede spuit en ook nu heb ik een beetje buikpijn, eerst had ik het alleen op rechts, de kant van de punctie, dat het allemaal wat gespannen was. Nu echt een beetje ik moet ongesteld worden buikpijn. Worden jullie door de pregnyl later/eerder ongesteld (liefste helemaal niet natuurlijk)
Hi heyitsme, dat weet ik dus niet! Maar wellicht anderen hier wel?! Sterkte ermee, op naar een goede test!!!! Liefs
Astarte, dat is inderdaad een knal test! Gefeliciteerd meid, super gaaf! @heyitsme: kan je helaas ook niet helpen, ook geen pregnyl moeten zetten na tp, alleen de utrogestan moeten gebruiken, maar daar ben ik ook alweer van af. @all: hoe is het met de rest van de dames? Hier wel redelijk, nog erg veel last van benauwdheid, maar komt volgens ziekenhuis omdat ik zwanger ben. Blijkbaar komen de klachten van overstimulatie dan weer terug. Maar maakt me niet uit, doe het nog even rustig aan, dat weten ze ook op mijn werk en dan hopelijk in het nieuwe jaar gewoon weer aan het werk. Wel spannend allemaal em vind het nog steeds een beetje raar dat het nu echt zo is! Xxx
Hoi meiden, hoe is het met jullie allemaal? Sweet Lilly en Zylly, hoe gaat het met de zwangerschap? Hebben jullie al volgende echo's gepland? Astarte, wanneer heb jij eerste echo? En Nikaatje en Kniffel, hoe gaat het met jullie? Ik hoop zo dat jullie ons in het nieuwe jaar ook volgen, dat moet gewoon! Zou echt super tof zijn!!! Ik krijg morgen een dame van moeders voor moeders op bezoek, ben erg benieuwd! Liefs voor allemaal!