@hier Met mij gaat het goed. Ik zit momenteel in mijn pil maand en dus eigenlijk aan het wachten tot ik half januari 2012 met de volgende behandeling kan beginnen. Op zich wel even lekker om met kerst en oud en nieuw verder rust te hebben van alle behandelingen. in 2012 beginnen we weer met goede moed.
hoi Kniffel, Fijn dat het goed met je gaat!,het is ook niet niks allemaal. ik kan het me voorstellen dat je nu nog even van het oude jaar geniet en er even niet aan denkt enzo en dan in januari weer met wat extra moed starten!. Ik ga alvast voor je duimen en alvast hele fyne dagen en dat 2012 een goed jaar gaat worden!!
Allemaal hele fyne dagen toegewenst!! en dat 2012 ons allemaal iets moois zal brengen!! @Nikaatje, ik begrijp je heel goed dat je nu niet mee klest, lijkt me ook heel moeilijk. Ook jou alvast een heel goed jaar toegewenst, dat 2012 voor jou een heel mooi jaar gaat worden!! liefs
Hoi meiden! hopelijk heeft iedereen een leuke kerst gehad! helaas krijgen wij gister een minder fijn kerstcadeau, en dat was dat ik ongesteld werd.... enorm balen, maar wel weer vol goede moed richting de nieuwe ronde.
@heyitsme: wat verschrikkelijk balen zeg, das geen fijn kerstcadeau. Sterkte en op naar een mooi 2012! Hoe is het met de rest? Hier gaat het wel goed, sinds zaterdag behoorlijk misselijk in de ochtend, maar zodra ik iets gegeten heb gaat het gelukkig wel weer. Mijn zus zei gisteren dat ik al een buikje begon te krijgen, maar volgens mij was dat gewoon 3 dagen veel te veel eten... ! Xxx
Hallo! Wat is het rustig hier zeg! Waar zijn jullie allemaal en hoe gaat het? Hier gaat het goed, leuke jaarwisseling gehad en vanaf dinsdag weer aan het werk! Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal is! In ieder geval voor iedereen de allerbeste wensen met mooi nieuws in 2012!! Xxx
Hi Dees! Leuk je even te lezen! Gaat het allemaal goed? Bij mij prima, maar wel ontzettend misselijk en zeer de weg kwijt in wat ik wil eten, denk te willen eten en dan ook echt eet...! Om helemaal gek van jezelf te worden, en ook echt beroerd soms! Is dat bij jou nu over al...??? Pfff...Moeheid is iets minder maar ik ben echt tot weinig in staat!... Hoest verder hier met de andere dames!? XXX en de beste wensen!
Ps Dees hoe heb jij berekend hoeveel weken je nu bent? Gerekend vanaf punctiedatum of TP datum???? Ik ben volgens de ene site al 6 weken en 5 dagen en de andere 6 weken en 1 dag (bij de laatste uitgaand van de Tp op 3-12)....!? xx
He Astarte! Ik heb gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Had precies 2 weken daarna de punctie en ook weer 2 weken daarna thuis positief getest! Maar weet ook niet of dat helemaal ok is hoor, ik vraag het wel bij de eerste echo!! Ben je ook al begonnen met de moeders voor moeders? Xxx
He meiden, Alles ok? Hoe ist nog met Zylly en Sweet Lilly??? En Kniffel, met jou ook alles goed? Weer "zin" om te beginnen? Ik heb vanmorgen toch nog eens naar het ziekenhuis gebeld. Vind het wachten tot de eerste echo op 12 januari toch erg lang en wil nu gewoon weten of er een hartje klopt! Dus na gepraat te hebben als brugman mag ik aanstaande vrijdag al langskomen! En dan 12 januari gewoon bij mijn gynaecoloog, neem aan dat hij dan ook verteld hoe nu verder! Ben trots op mezelf dat ik toch nog een keer gebeld heb, want in de zorgen zitten is ook niet fijn! Ben tenslotte aanstaande vrijdag "al" 8 weken. Tot snel allemaal! Liefs Dees
@dees; je hebt groot gelijk! Vind het ook stom eigenlijk... Bij ons in het ziekenhuis is protocol dat je na ivf bij 6, 9 en 12 weken een echo krijgt. En ik krijg zelfs nog vaker.. Zit totaal niet lekker in mijn vel en moet dus iets vaker naar de gyn en krijg iedere keer een echo. Leuke bijkomstigheid.. Heb bij 5.5 en 8.1 wk gehad en krijg bij 9.5 weer een. Succes in ieder geval!!
@Sweet Lilly: balen zeg dat je niet lekker in je vel zit. Komt dat door de zwangerschap en het hele traject wat er aan vooraf is gegaan? Sterkte meid, hopelijk kun je er snel meer van gaan genieten. Wel inderdaad fijn dat je zo vaak een echo krijgt, is toch weer even een bevestiging en das natuurlijk gewoon fijn. Bij mij duurde het zo lang omdat ze aan het verhuizen zijn in het ziekenhuis en gyn is op vakantie... Tja dat snap ik natuurlijk allemaal, maar ze wisten ook wanneer ik de punctie en tp had, dus dan hadden ze daar toch ook een klein beetje rekening mee kunnen houden dat als ik goed nieuws kreeg dat ik dan een keer op controle moest komen?! Maar goed, heb het geregeld en vrijdag weet ik meer! xxx
hey meiden, fijn al die zwanger banners die ik onder iedereen zn naam zie staan! ik zou vandaag mn laatste terug plaatsing van 1e ivf hebben. maar mijn laatste 2 cryo'S zijn allebei niet goed ontdooit dus we moeten door naar ivf 2. vanmidag weer terug naar de gyn. en dan bespreken van hoe nu verder enz enz. pff wel balen maar goed. tis niet anders! geniet van jullie zwangerschap meiden!
Oh Kimmiikim, wat een enorme teleurstelling zeg! Kan me voorstellen dat je je had ingesteld op deze tp en dan te horen krijgen dat ze niet goed ontdooit zijn is niet fijn. Hopelijk kun je snel door naar IVF 2 en heeft dat meteen een mooi resultaat. Sterkte meid, ik denk aan je!
thnx meis! ach ja het is nou eenmaal niet anders. moet zeggen dat ik liever dit hoor, dan dat ik weer negatief test. dat vind ik toch erger! maar goed.. goed begin van 2012 is het niet maar ja... ik maak me er niet meer zo heel erg druk om. je hebt t toch niet zelf in de hand... en ik denk gewoon.. elke ronde dat het niet gelukt is.. kan ik weer wat extra afvallen... nu 22 kg vanaf.. nog 28 te gaan.. alleen met het spuiten gaat t wel moeilijk worden om af te vallen.. ik kom altijd aan als ik moet spuiten! verschrikkelijk! naja goed.. bedankt dees geniet van je zwangerschap en heeeeel veel plezier vrijdag!!
Kim, balen zeg dat de cryo's zo slecht ontdooid waren!....Waren ze al van mindere kwaliteit of gewoon pech?... Echt heel jammer, op naar een nieuwe poging die WEL lukt!!! Ben je zo veel aan het afvallen? Nog 28 kilo te gaan!??? Wow dat klinkt als aardig wat nog! Pfff...succes ermee!! @hier: nog steeds snel beroerd maar het gaat.....met vlagen...... Dees, hoe is dat nu bij jou? O ja ik ga nu de 13e januari voor mijn eerste echo want de 9e kon mijn vent niet. 4 dagen langer dus wachten . x
He meiden, even ego berichtje: zojuist in ziekenhuis geweest voor eerste echo en alles was helemaal goed!! Hartje klopte netjes en alles wat er te zien moest zijn was er! Ook precies conform wat ik zelf uitgerekend had, vandaag precies 8 weken! Ben helemaal blij! @Astarte: balen dat je zo beroerd bent, maar is voor het goede doel moet je maar steeds denken! Met mij gaat het eigenlijk wel goed, ik begin s morgens met een beschuitje eten en dan gaat de misselijkheid daarna ook vaak snel weg. Soms blijft die wat langer, maar als ik dan maar steeds kleine beetjes blijf eten is het goed te doen. Liefs voor allemaal!