ha Dees, ja dat wordt nu bij mij ook wat beter hoor. Maar in de ochtend opstaan zonder eerst te eten gaat bij mij al heel snel mis Ik geef niet over maar ik moet heel gauw gaan eten dan!!! Verder nu bv ook weer wat misselijk maar het gaat. Het is minder erg dan vorige week gelukkig! Wat een goed nieuws zeg van je echo!!!! Het hartje klopt! Wat een bijzonder iets toch he!???? Helemaal fijn!!! En mooi op 8 weken, wat je zelf ook al dacht! Ik ben blij voor je. Ik over een week!!! Ben ook erg benieuwd!! Liefs ook voor de andere dames Het is hier erg stil....... x
Hoi Meiden! Wat goed en leuk om te horen dat het met jullie ook nog steeds goed gaat! Wat fijn dees dat je toch wat eerder terecht kon en dat je het hartje hebt zien kloppen!! wat een mooi moment is dat he!! Hierzo ook alles goed, vandaag alweer 12 weken en het went eigenlijk nog steeds niet haha maar dat zullen jullie vast ook hebben. Heb morgen een echo voor de nekplooimeting dus ben erg benieuwd! Ervaren jullie ook telkens weer die onzekerheid voor een echo? dat je je afvraagt of het allemaal goed gaat enzo. Verder heb ik eigenlijk al vanaf ongeveer week 8 a 9 geen last meer van misselijkheid en lust ik bijna alles weer me buik is al aardig aan het groeien vanaf week 8, dan is het nog tastbaarder. hoe is dat allemaal bij jullie? Andere meiden, ik denk ook nog steeds aan jullie!! ik weet hoe zwaar het is en ik hoop dat 2012 ook jullie goed nieuws krijgen! Liefss zylly
@hier afgelopen woensdag de controle echo gehad + prik instructie betreffende het menopur. Alles zag er goed uit. Er zat aan de linkerkant wel weer een cyste, maar deze was even groot als bij de vorige ICSI en dit was geen probleem. We hebben dus groen licht gekregen om te beginnen met de tweede ICSI. Zaterdag de laatste pil en dan woensdag met de decapeptyl beginnen en vrijdag met de menopur. Ik heb wel meteen aangegeven dat de punctie erg slecht is bevallen en hier is meteen een aantekening van gemaakt om de hoeveelheid pijnstilling te verhogen. Op naar een hopelijk vruchtbaar 2012
Lieve dames, Hier goed nieuws! Het hartje klopte op onze eerste echo! Heel erg gelukkig en blij dus Alles zag er goed uit en ik ben iets verder al zwanger dan ik dacht en de echo dacht zelfs nog 3 dagen langer, afgaand op de grootte van het kindje! Het was ontroerend om het hartje te zien kloppen weer zeg! Mama schoot vol natuurlijk! Afijn, erg blij dus. Kniffel, goed dat je meer pijnstilling vraagt, het is ook niet niets wat je moet ondergaan!! Spannend dat je weer gaat beginnen. Ben je blij dat je weer kunt starten na toch weer dik 2 maanden? Lijkt me wel! Ik wens je alle goeds en sterkte!!! Zylly, wat heerlijk dat het bij jou zo goed gaat! En je buik al lekker gegroeid dus! Bij mij begint het nu een beetje, maar ik kan mijn huidige broeken nog wel gewoon aan dus voor nu is het nog te overzien hahaha! Je hebt dus de nekplooi wel gedaan...ik wil het liever niet doen omdat ik niet met 11 a 12 wkn nog ga zeggen: oh verhoogde kans, haal dan maar weg. Mijn man denkt dat ook wel (niet weg meer halen) maar wil op zich toch de test graag doen. Ik weet het nog niet, we moeten het nog even bespreken dus. Het blijft voor mij erg dubbel. Na alle moeite en pijn die je hebt doorstaan om hier en nu te komen en dan zo'n test die ook nog eens alleen maar kansberekening is! De onzekerheid voor elke echo herken ik want die had ik nu al heel sterk van te voren maar dat hou je elke keer. Ik zie zo veel voorbeelden waarbij het nog fout gaat bij 20 weken omdat blijkt dat er van alles mis is, of eerder maar wel NA 12 weken terwijl je denkt dat alles dan 'veilig' is....ik ben daarvoor niet meer zo dat ik denk dat alles goed is maar natuurlijk bij elke goede echo, zoals vandaag, heel gelukkig en ik probeer zo veel mogelijk in het moment te leven en NU is het gewoon goed!!! Liefs en sterkte voor alle dames in het traject!
Astarte, sorry voor mijn late reactie, maar onwijs gefeliciteerd met de mooie echo! Dat geeft een goed gevoel he, geniet ervan, het is je gegund!! Kniffel, jij bent ook weer begonnen! Ik hoop dat je deze keer geluk hebt en dat je een mooie uitslag krijgt! Mijn duimen draaien voor jou! Zylly, goed om te horen dat je je goed voelt. Alweer bijna 13 weken, tjee de tijd gaat toch wel snel hoor! Hier ook alles goed, vorige week donderdag bij de gynaecoloog geweest en wederom een mooie echo gehad. Mochten kiezen of we in het zh bleven of toch naar de vk, maar denk dat we in het zh blijven. Volgende week donderdag hebben we weer een afspraak en dan krijgen we ook meer te horen over nekplooimeting. Denk dat we die wel willen doen. Allemaal veel succes weer!! Vind het wel leuk om op de hoogte te blijven van iedereen hoor, dus hoop dat jullie hier af en toe een berichtje blijven posten!!! Liefs dees
@hier Het is niet iets waar je normaal op zit te wachten, maar IK WIL ONGI WORDEN !!!!!!!!!! Ik had gisteren ongi moeten worden, maar op dit moment is er nog steeds niets te zien(heb voor de zekerheid maar wel een testje gedaan. Je weet het maar nooit, maar deze was net zoals deongi hahaha, witter dan wit). Als ik morgen ochtend nog niet ongi ben moet ik morgen voor controle naar het zk. Hopelijk word ik straks ongi. Heeft een van jullie dat ook wel eens gehad dat je door de pil te laat ongi word? gr. kniffel
@Kniffel...nee ik heb wel lang de pil geslikt maar dan werd ik het altijd ongeveer op hetzelfde moment....maar ben jij een tijd gestopt geweest en toen weer aan de pil gegaan voor deze MMM? Dan kan het daaraan liggen.... Verder weet ik het ook niet hoor.... Sterkte!!!! XX
Ik ben al 3 jaar gestopt met de pil. Ik gebruik hem alleen vanwege het IVF traject. Om 15:45 moet ik in het zh zijn en dan hoop ik dat ik wel hoor dat ik vanavond kan beginnen met de menopur. Ben op dit moment dus nog steeds niet ongi geworden.
Nou wat gek Kniffel!....hoe kan dat nou? Hoop dat je wellicht nog extra info van het ZH hebt gehad vanmiddag....????x
Gistermiddag een extra echo gehad, omdat ik dus niet ongi ben geworden. Het blijkt vaker voor te komen. Mijn bms was nog een 6mm dik, maar ze konden aan allebei de kanten wel al eitjes zien. (Dat ia al meer dan de vorige keer. Toen konden ze op dag 7 nog niets zien) Ik moest wel met spoed, voor controle, bloedprikken om te kijken of ik gisteren met de menopur kon beginnen en we hebben goedkeuring gekregen. Gisteren dus begonnen. Op naar de volgende echo komende woensdag.
He Kniffel, wat spannend allemaal weer zeg! Hou je ons op de hoogte? Ik hoop dat je snel bij het lijstje van de zwangere gevoegd kunt worden!! Wat betreft je vraag over niet ongi worden na gebruik van de pil, ik had dat net als Astarte ook nooit, kon ongeveer op uur en tijd zeggen wanneer het zou komen. Ook de laatste keer, net voorde behandeling, was het precies als verwacht. Heel veel succes weer meid, ik blijf voor je duimen! Liefs Dees
@hier, vanochtend in het zh geweest en de cyste was gegroeid naar 3 cm. Dit is blijkbaar verder geen probleem. Links zat 1 eitje van 12 a 13 mm en verder konden ze links en rechts nog zo'n 4 eitjes zien, maar die waren pas rond de 3 a 4 mm. Op de menopur blijken mijn eierstokken ook nog niet echt te reageren. Vrijdag gaan we weer kijken of hetgeen wat ze nu konden zien gegroeid is en hopelijk een beetje meer is geworden.
Heel veel succes weer Kniffel....je bent de enige die nog schrijft lijkt het hier!.....Ik hoop dat het allemaal goed groeit!! Liefs
He Kniffel, Ik hoop dat het vrijdag mooi gegroeid is! Heb zelf geen ervaringen met menopur, heb gonal-f geprobeerd en daar reageerde mijn lichaam erg goed op (iets te goed natuurlijk want had een overstimulatie te pakken). Ik ben erg benieuwd en ik denk aan je! Liefs Dees P.S. Vind het inderdaad erg jammer dat de rest niet meer meeschrijft, mis jullie dames!!
@hier. De echo was goed. De cyste was gekrompen naar minder dan 20mm en het grote eitje van woensdag was ondertussen 14mm, deze laten we ook aan ons voorbij gaan. Rechts zat er nu 1 van 10 mm en een stuk of 3 kleinere. Links zaten er 2 van 8 a 9 mm en een stuk of 2 kleintjes. Dit is voor ons zeker geen verkeerde oogst. Maandag gaan we kijken hoe groot ze zijn geworden en wanneer we de punctie gaan plannen. Hopelijk krijgen de kleintjes ook nog een groeispurtje, zodat ze bij de punctie ook een mooie grote hebben. Ben van de week behoorlijk verkouden geweest, waardoor mijn mannetje al een paar dagen geen eens een kusje heeft gekregen. Ben veelste bang dat hij ook verkouden word en er dan misschien koorts bij krijgt en zijn sperma op het laatste moment naar de k****e is. Komt iemand dit bekend voor. Bang zijn dat je man op het laatste moment ziek word. Vooral met dit mooie weer van de laatste tijd?
He Kniffel! Je bent alweer een aardig eindje op weg zo te lezen! Komende week dan wellicht de punctie?? Spannend!!! Ziek worden van man heb ik geen ervaring mee, mijn man had nergens last van toen we in de cyclus zaten en heb er daardoor ook niet over nagedacht! Geen hem flink wat vitamientjes, dan moet het vast goed komen! Succes en hou ons op de hoogte!!!
@hier Vanochtend in het zh geweest. Rechts 1x 12mm, 1x 10mm en 1 kleintje. Links ook 1x 12 mm, 1x 10mm, 1 kleintje en natuurlijk de grote die nu 22 mm is. Als alles verder goed gaat hebben we vrijdag of zaterdag de punctie. Geen verkeerde oogst voor mij. 4 eitjes van een nette grote en hopelijk groeien de 2 kleintjes ook nog een beetje door en voor de zekerheid word ook het grote eitje aangeprikt, misschien is die toch nog bruikbaar. Nog even 2 dagen doorprikken en dan horen we woensdag wanneer de punctie zal plaats vinden.
@hier vanmiddag het verlossende telefoontje gehad zaterdag om 09:30 hebben we de punctie en dan hopelijk dinsdag de terugplaatsing.