Kniffel, Hoe was de punctie? Hopelijk mooi resultaat met niet al te veel pijn! Laat je goed verwennen nu! Xxx dees
@hier gisteren de punctie gehad er zijn 6 follikels weggehaald. 4 van een mooie groote, 1 kleintje en 1 groote van 3 cm. De groote was wel het pijnlijkst om weg te halen. Mijn mannetje moest zelfs helpen om de follikel richting de wand van de eileider te duwen om deze in 1 keer aan te kunnen prikken. Ik heb hier zeker, ondanks extra pijnstilling achteraf, nog bijna een uur kramp van gehad. Er zijn 2 eitjes gevonden en nu is het afwachten of er een bevruchting plaatst vind.
Jee kniffel wat vervelend van die pijnen zeg!! Twee eitjes das mooi nu maar hopen dat er bevruchting plaats vindt!!!! Ik duim voor je! Doe maar rustig aan!!!! Hou ons op de hoogte! X
Oh Kniffel, ik hoop het zo voor je! Wanneer heb je de terugplaatsing? Laat je goed verwennen he, dat is belangrijk nu!! @Astarte, hoe is het met jou? Hier alles goed! Vandaag nekplooimeting gehad en goede uitslag, dus weer opgelucht. Ook voor t eerst het hartje kunnen horen, erg bijzonder! Liefs x
@hier er heeft geen bevruchting plaats gevonden:x. Voor ons is de 2de poging voorbij. Morgen hebben we een gesprek in het zh. Eens zien wat daar nog uit komt.
Oh nee, dat meen je niet?! Wat ontzettend rot zeg, ik heb er geen woorden voor, had het je zo gegund. Hebben ze iets gezegd van hoe en waarom? Of hoor je dat morgen pas tijdens het gesprek? Meid, ik denk aan je en wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Xxx
Lieve Kniffel, och wat vind ik dat spijtig voor jou en je man..... Echt een enorme teleurstelling denk ik en een poging dan dus ook weg?! Dat is helemaal K.ote!!!!!!!!!!!!! Ik ben benieuwd of ze de hormonen gaan opschroeven nog oid om meer opbrengst te krijgen, laat je ons weten hoe het gesprek ging? Sterkte!.........
@hier voor ons is het ICSI traject voorbij. Met 37 jaar zijn mijn eitjes al te oud en groeien niet meer goed door.
Hoi Meiden! Ik kom af en toe ook nog wel is kijken Hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je goed? Leuk om af en toe nog wat contact te houden! Hier gaat alles goed!, we hebben maandag een geslachtsecho laten doen, in het ziekenhuis wilde de gyneacoloog niet kijken naar het geslacht, vonden we erg flauw dus zijn we zelf maar naar een 3d centrum geweest we krijgen dus een meisje, ben al helemaal in de wolken! hebben jullie al wat te horen gekregen of een voorgevoel over het geslacht? vooral genieten hé meiden! ik merk zelf dat de weken voorbij vliegen! @Kniffel, Wat vreselijk voor je zeg! ik schrok er echt van om te lezen dat je nu met icsi moet stoppen, hebben jullie hier zelf voor gekozen? ik dacht dat je tot en met 41 ongeveer icsi mocht doen. Wat onzettend balen dat de 2e behandeling geen bevuchting is opgetreden! Wat vreselijk moeilijk moet dit voor jullie zijn! ik denk aan je! Zijn er mogelijkheden om aan donor eicellen of embryo;s te komen? Heel veel sterkte ermee!! dikke kuss
Hoi Kniffel, Weet niet of je mij kent maar ik lees al wel even een tijdje mee en dacht ik moet nu even op je berichtje reageren. Vindt het echt ontzettend klootte voor jullie zeg! Ook ik zit met mijn 32 jaar met hetzelfde probleem dat mijn eitjes ook zo slecht zijn dat wij eind vorig jaar te horen hebben gekregen dat kinderen krijgen van onszelf er niet inzit. Het heeft echt wel even tijd gekost om het een plekje te geven, maar wij hebben het geluk gehad dat mijn zus heeft aangeboden om eiceldonatie te gaan doen. Het is wel zo dat we nog goedkeuring moeten krijgen en moeten hopen dat bij haar nog wel alles goed is. Dus dat blijft nog even spannend. Weten jullie al wat je verder gaat doen? evt mogelijkheiden van iemand die eiceldonatie voor jullie zou willen doen? Nou meid heel veel sterkte. Liefs Bittersweet
Kniffel meis wat een teleurstelling moet dit zijn en wat een verandering van je toekomst beeld. Vooral; hoe nu verder?! Ik vind het echt heel erg voor jou/ jullie..... Ik hoop dat er een optie is zoals bij bittersweet.? Denk aan je. Hou je taai...
@hier Mijn zusje is geen optie. Ze heeft zelf in het IUI traject gezeten voor de tweede en heeft een paar maanden geleden de knoop doorgehakt om niet het IVF traject in te gaan. Ze zag het hormoon spuiten en de punctie niet zo zitten. Ik ben dus niet eens van plan om het aan haar te vragen. We gaan dit eerst op ons gemak een plaatsje geven en dan eens kijken hoe we overal tegen aankijken en wat we verder gaan doen. kniffel
Kniffel, wat enorm verdrietig voor jullie........ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen........Sterkte............
He meiden, Ja, is inderdaad stil hier, ben er laatste weken zelf ook weinig geweest, maar mis jullie wel hoor! Kniffel, hoe gaat het met je meis? Denk vaak aan je, gun je zo van harte een lief mooi kindje! Astarte, hoe voel je je? Zylly, hoe ver ben jij inmiddels? Alles ook ok? Veel liefs en knuffel!
Hoi meiden, Het is hier inderdaad rustig!, vond het zelf wel heel prettig om tijdens de rottige tijd elkaar te steunen, heb er dan ook veel aan gehad!! Vind het ook zo erg voor kniffel, gun het haar zo ontzettend!! Leuk om te zien dat het met jullie, astarte en dees goed gaat, de tijd gaat snel hé! Hierzo maandag alweer de 20 weken echo, vind het echt zo snel gaan allemaal!, beetje te snel af en toe haha maar wel heel leuk natuurlijk! heb het ondertussen al voelen bewegen zo mooi is dat! hebben jullie dat al ervaren? En hoe voelen jullie je verder? dikke kus zylly
He Zylly! Hoe was de 20 weken echo? Alles goed? Hopelijk wel hoor!! Ik zie dat jullie een meisje krijgen, leuk zeg!! Heb je dat bij de 16 weken al gehoord? Wij hebben aanstaande donderdag weer controle (hopelijk met echo!!), dan ben ik 16 weken en 5 dagen, denk je dat ze het dan al kunnen zien? Ik ben zo benieuwd!!! Zou het heel graag willen weten, dan kunnen we tenminste gericht shoppen!!! xxx
Hoi Dees! ja de 20 wekenecho was gelukkig helemaal goed! wij hadden een 16 weken echo gepland staan op de ivf afdeling + echo maar helaas erg kinderachtig wilde de arts niet kijken naar het geslacht omdat het volgens hem nog lastig te zien was. ik vond dat onzin dus ben ik diezelfde dag nog naar een 2/3d centrum geweest om een geslachtsecho te laten doen. ik moest er natuurlijk wel voor betalen maar ik vond het heel erg leuk! en we kregen 99% zekerheid dat het een meisje is dus mocht jou arts ook niet willen kijken is dat misschien nog een idee? tijdens de 20 wekenecho hadden we ook gekeken en werd het ook bevestigd. ik wilde het geslacht ook heel graag weten omdat je dan inderdaad al zo leuk gericht kan shoppen , anders heb je alles neutraal. Spannend zeg!! het gaat bij jullie ook echt hard!, ga je het ook aan mensen vertellen of hou je het voor jezelf voor iedereen? hebben jullie al een leuke naam? ik vond een naam voor een jongen echt heel moeilijk maar voor een meisje die weet ik eigenlijk al een paar jaar haha! dus dat was niet moeilijk! Heel veel succes! ik hoop dat ze het je vertellen, zou erg leuk zijn!