Bakerpraatjes....! Wie kent ze niet? Nu ben ik bij mijn zoon met 41.2 bevallen. Ze zeggen dat meisjes vaak eerder komen omdat ze nieuwsgieriger zouden zijn. Volgens mij klinkklare bakerpraatjes, maar toch een polletje erop gezet. Met hoeveel weken ben je bevallen van je dochter??? Groeten Jille
dochter met 40+5...zoontje is gehaald dus weet niet hoe lang die had blijven zitten, alles zat nog potdicht bij inleiden...dus kon nog wel een tijdje zijn geweest!
als ik zou stemmen voor mijn moeder word het na de 40 weken maar met 44a45 weekjes pas verschillende metingen enz waardoor ze toen twijfelde om me te halen of niet toen ik er eenmaal was konden ze duidelijk zien dat ik veel te laat geboren was...... dus niet alle meisjes komen vroeg
Dochter met 40+2 Zoon met 40+4 En bij de laatste ( ook een zoon ) ben ik ingeleid met 38+6. Dus geen idee hoelang het anders nog had geduurd, wel had ik toen al 2 cm ontsluiting.
Hier 2 dochters, maar kan maar 1x stemmen in de poll ! Onze jongste is geboren met 41 weken en 1 dag, daar heb ik de poll op ingevuld. Onze oudste dochter is (samen met haar broertje, dus daarom die niet in de poll ingevuld) geboren met 35 weken en 6 dagen.
Ik ben nog niet bevallen maar kon al wel na 40 weken stemmen.. gezien er een meisje in mn buik zit wat nog steeds niet nieuwsgierig is naar de grote wereld