Slaapproblemen 15 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    #1 Luvv, 18 mei 2011
    Laatst bewerkt: 18 mei 2011
    Onze dochter slaapt overdag prima maar 's avonds en 's nachts gaat t niet geweldig. Ze was altijd een prima slaper. Ze sliep al vlot door en is dit ook gewoon blijven doen. We werden 's nachts zelden wakker gemaakt door haar. Nu is t al 3 weken raak. Het in slaap komen gaat huilend, daarna wordt ze 's avonds nog een x huilend wakker om vervolgens 's nachts ook weer wakker te worden. Als ze wakker is dan krijst ze echt dus het is niet een beetje jammeren. Als ik dan naar haar toe ga en leg r weer plat, blijf ik even bij haar zitten. Aai haar over haar armpjes en zeg dat ik r ben. Dan is ze dus ook zo weer in slaap. Niet gaan of meteen weer weggaan heeft geen zin want dan blijft ze net zo lang krijsen tot je komt. 's nachts hetzelfde al duurt t dan wat langer voor ze weer in slaap valt. Ze lijkt soms ook echt klaarwakker 's nachts. Ik heb gedacht dat t tanden/kiezen waren maar kan dit ook een sprong zijn? Of een combinatie van die 2? En misschien iemand die nog tips heeft? Na 3 weken zijn we best wel gebroken namelijk ;)

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier niet zo'n soort drama's maar af en toe. Hier heeft het te maken dat ukkie veel moet verwerken van de dag en dat ze op een andere manier dingen gaan verwerken vandaar dat gegil. Althans dat is me verteld. Het gaat weer over zeggen ze maar wanneer ... dat zeggen ze er niet bij!!! Succes

Deel Deze Pagina