Ik wist ff niet waar ik dit topic moest plaatsen, dus maar ff bij voeding, omdat het over een bord gaat Vanochtend zag ik op tellsell de gyro bowl voorbij komen en ik vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft?! Het lijkt mij DE ideale oplossing om leeggooien van bordjes te voorkomen, maar ik vind 'm wel duur (19.95 voor een bord. hm..)
Wij zaten er laatst ook naar te kijken . die 20 zou ik er sowieso niet voor geven, binnen een paar weken kun je hem kopen bij de Blokker voor veel minder. Wij gaan het niet halen, mijn kinderen mogen niet rondlopen door het huis met bakjes met eten. En als we dat bordje op tafel zouden gebruiken, zou het alleen als speelgoed dienen en afleiden van het eten zelf. Ik zie mijn kinderen dan 100x die bol draaien als een soort schommel , en dan fascinerend kijken wat ze er nog meer mee kunnen doen. Het eten dat erin zit wordt dan geheid vergeten.
ziet er erg handig uit, moest wel effe googlen, maar toen kwam ik ook dit filmpje tegen YouTube - I Can Spill the No Spill Bowl
Ja eigenlijk heel logisch toch dat die kleintjes zo door hebben hoe het werkt? Hahahaha nou fijn dat ik het hier heb neergezet, ik zat al vreselijk te twijfelen en mijn twijfel is bevestigd!
Lol, dat reclamefilmpje op youtube..... "moms love it because it is dishwasher safe" Hoezo sexistisch??? Haha Amerikaans.... Verder zegt het bovengenoemde filmpje wel genoeg. Misschien dat je hele kleintjes er nog mee kan foppen.....