Innesteling en buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lise, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Volgens mij heb ik vorige week donderdag mijn ei gehad. Vanaf die dag heb ik trouwens ook zowat elke dag hoofdpijn (last van 1 van de voorhoofdholten) en ook vrijwel elke dag een zeurende en 'jengelende' buikpijn. Die buikpijn was gisteren en vandaag het ergst. Het neemt nu, in de avond gelukkig wat af. Zou dit de innesteling geweest kunnen zijn? Ik had nl. eerder op de avond ook een heel licht rozig na een wc bezoekje...dat zou erop kunnen wijzen dat dat een innesteling was?
    Hoop dat jullie ideetjes hebben :D
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Klinkt heeeeel afgezaagd maar:
    Alles KAN, je weet het nooit zeker.
    Er heerst momenteel ook van alles dus die hoofdpijn zou goed te verklaren zijn, zeker omdat je last van je holte hebt.
    Dat beetje rozeverlies...ja...dat klinkt wel goed ;)
    Afwachten tot je testdatum...ben bang dat er niks anders op zit.
     
  3. Caro31

    Caro31 Fanatiek lid

    11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Geen idee Lise... Had vandaag ook heel heel heel licht rood/rozige na wc-bezoekje en daarna een soort van ongigevoel wat de hele avond aanhoudt. Zucht... afwachten nog maar even... :)
     
  4. Philly

    Philly Bekend lid

    15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik had rond de (vermoedelijke) innesteling ook last van flinke steken in mijn buik.
    Maar je wet het pas echt zeker als je over een paar weken een pos. test hebt.
    Want het kan inderdaad van alles zijn.
    Dat is het lastige ervan :(
     
  5. Loutje83

    Loutje83 Actief lid

    11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    is het erg als je geen rose afscheiding hebt?
    ik hoor iedereen der namelijk over.
    heb wel last van buikkrampen al meer dan een week maar ben super bang dat het loos alarm is. :(
     
  6. kim1979

    kim1979 Actief lid

    9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo,

    ik kan as vrijdag weer testen zit nu in de vierde ronde.
    ik heb deze keer ook heel duidelijk mijn eisprong gevoelt, andere keren niet, nu heb ik minder gevoelige borsten etc, dus denk zeld dat het dit keer neg.is maar je weet maar nooit want je hoeft zoals ik wel gehoord heb niet perse kwaaltjes te hebben om te merken dat je zwanger bent.
    ik had gister ook heel iets bruinige afscheiding.

    ik moet dus ook (helaas) afwachten of ik toch nog ong. wordt vandaag..

    x kim ;)
     
  7. shraron

    shraron Actief lid

    31 aug 2007
    129
    0
    0
    Ik heb zelf de vorige week een innestelingsbloeding gehad. Was best wel veel bloedverlies en het hield ook best lang aan.
    Vandaag een super positieve test! Dus het wil niets zeggen.

    hoop voor je dat je over een paar weken ook zo'n mooie positieve test mag hebben!
     
  8. kim1979

    kim1979 Actief lid

    9 nov 2007
    337
    0
    0
    bedankt voor je snelle antwoord,
    ik wacht wel af zal wel moeten...

    liefs kim
     
  9. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Bedankt voor jullie reacties! Het blijft helaas gewoon afwachten, garanties heb je niet, jammer genoeg.
    X Lise
     
  10. kim1979

    kim1979 Actief lid

    9 nov 2007
    337
    0
    0
    hallo,

    vanmorgen toch een klein testje gedaan, maar helaas negatief. nu ga ik er maar vanuit dat ik een langere cyclus heb dit keer,
    Mijn hele leven nog niet gehad, maar omdat ik vorige maand ws een mk gehad heb zal mijn lichaam wel van slag zijn, wat denken jullie?
    Ik heb al wel een aantal dagen rare bruinige afscheiding, wat ik ook niet ken alles is anders dan anders en onzeker.. om gek van te worden.
    hoe zien jullie dit?, en als ik nu niet 'echt' ongesteld word hoe bereken ik dan mjn cyclus, moet ik dan van het kleine beetje bruin uit gaan?

    liefs kim :(
     
  11. McNugget

    McNugget Niet meer actief

    Hallo iedereen,

    Ik zou vandaag mijn innestelings dag moeten hebben. En vanmorgen heb ik bloed verlies gehad ik dacht SHIT..! ongesteld ik voel ook krampen alsof ik hevig ongesteld ga worden. Net zag ik heel lichtjes bruin, maar echt heel weinig. Ik hoop dat het zo ophoud en dat het een innesteling was. En als ik straks zie dat het doorzet ben ik gewoon ongesteld denk ik. Alluwel me borsten zeker een cup maat groter zijn! en doen aan de zijkant vreselijk zeer. Maar goed ik heb elke dag gevreeen ( sorry ) haha. En hoop dat ik zwanger ben!

    Groetjes marit
     
  12. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    Hooi meiden...

    Moet je persee bij een innesteling roze/bruin bloed verliezen?
    of scheelt dat per persoon..
    want in 12 maanden heb ik dat namelijk nog nooit gehad?

    Liefs kim
     
  13. weethetwel

    weethetwel Bekend lid

    20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Kim... troostje...
    Ik heb ook geen bloed gehad....
    Alleen 1x bij het afvegen was het slijm iets donkerder... maar niet opvallend anders.
     
  14. kimberley

    kimberley Lid

    7 aug 2007
    72
    0
    0
    Opleidende KraamVerzorging..
    ooh gelukkig..

    Had vandaag erg last van me buik.. en steeds een volle blaas ook na het plassen lijkt het alsof die nog volzit.. gewoon opgezet dus...
    en me borsten zijn ook zwaarrr!

    Maar verwacht er niets van..
     
  15. McNugget

    McNugget Niet meer actief

    Nou nog steeds zet me ongesteld heid niet door, ik voel het wel in me buik heel erg. het was nog een beetje rood met bruinig. Ik wil dat het ophoud..

    Groetjesss
     

Deel Deze Pagina