Dag 57 van cyclus. Gisterenochtend met toiletpapier afvegen lichtroze...dacht eindelijk m'n menstruatie!? Afspraak gyn was 3e dag met Clomid gaan beginnen (morgen dus) Temp was gisteren 36.8..dus ik dacht devils on his way! Maar niks meer nope, nada, maar wel nog steeds pijnlijke boobs. Vanmorgen ineens temp weer 37 gr. Vanavond een etentje waar ook hele lekkere drankjes geschronken worden dus wat doet Mirre...ff testje om 16.00 . 2e lichte , roze streep! en dat met middag-urine. Ehhh vermoedelijke eisprong was 11 dagen geleden, inwendige echo 8 dagen geleden + bloed geprikt HSG net iets onder de 1 ...toen (oude, mislukte zwangerschap ...of evt een nwe zei de gyn..al was het daar nog wel vroeg voor natuurlijk) Ik heb genoeg zwangerschapshormoon in m'n urine, want zie een positieve test een licht roze streep die veel duidelijker in het echt is dan op de foto. Ben in de war! Morgen ga ik niet met Clomid beginnen..enige wat ik hoop [-o< is dat ik zondagochtend een duidelijkere test krijg. Pff wat spannend. Ga proberen vanavond m'n tempkaartje te downloaden en te plaatsen. Liefs van een Mirre met een knalrood hoofd
zou echt super zijn! weet hoe je je voelt, had hetzelfde.... (helaas mk bij mij) maar hoe kan morgen dan dag 3 zijn als je nog geen heb gehad. ik moest ook op dag 3 clomidden, maar dus de derde dag na eerste bloed... hoop echt voor je dat het posi blijft! op naar de dikke streep... liefs rensie
Ben best nuchter en heb natuurlijk ook flink wat tegenslagen gehad afgelopen jaren waardoor je niet snel blij kan en wil zijn, maar ik zie echt een roze streep (en niet omdat ik hem graag zou willen zien...want 2 weken geleden heb ik ook getest, maar zag ik vage streepjes/indrooglijntjes en deze keer is die roze) Hier m'n hele rare kaartje...... Op dag 46 (maandag) heb ik enorme pijn gehad en dat zal waarschijnlijk m'n eisprong zijn geweest. Nu is het afwachten.....
Nou je test is duidelijk hoor en zeker weten positief! Ben heel blij voor je na al die tegenslagen. Kan me ook voorstellen dat je het dan nog niet goed kan geloven, maar toch is het zo YOEPIE gr vruchtje
Ik zie ook een roze 2e streep hoor! Ik durf je ook alvast te feliciteren! Super joh! Nu over 2 dagen ofzo nog eens testen en dan is de streep vast mega duidelijk!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was het toch een eisprong! yes! ik zie duidelijk een streep! ik duimduimduim!
Whhhhhaaaaaaaaaaaaaaa Natas! Ja het was een eisprong jeetje Jeetje is bijna 1,5 jaar geleden dat ik echt een positieve test had en nu dan weer. Ik heb het echt niet meer! Net een kennis gebeld die m'n lief kent via de tennis en zij is gyn. Ze feliciteerde me en ik mag zeker niet met Clomid beginnen nu. Ik heb gevr of er niet iets is (pillen ofzo) om de innesteling goed te laten verlopen, maar nee ze zegt dat het vruchtje nu de rest moet doen. Wow wat is dit spannend zeg! Ik ben zo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj en nu vasthouden zo! Liefs[/u]
oooooooooohhhhhhhh mirre mag ik je dan eindelijk voorzichtig gaan feliciteren na al die tijd? dikke x
Lieve Mirre... Ik heb er geen woorden voor! Die test in je album ziet er echt super uit. Zou het dan nu eindelijk zo ver voor je zijn meid? Geweldig! Ik ga hier een kaarsje voor je aansteken! Liefs, Josien
Zou het eindelijk zover zijn voor je....................... Ik ga voor je duimen. Als ik zo de test zie denk ik ook JAAAAAAAAAAAAAA Liefs Kareltje
Jeetje mina zeg! Wat een RETE GOED NIEUWS ZEG! Van harte gefeliciteerd meid! Op naar de eerste echo.....spannend! Elmo
Lieve Mirre, wauw! ik duim mee maar die test ziet er goed uit Super toch alvast een felicitatie van mij, Liefs jennie
Bedankt meiden! Afgelopen nacht bijna niet kunnen slapen, maar dat geeft niet. Laat de in ochtend CB digitaal gedaan en (zie album) er staat Zwanger! De hcg hormoontjes zijn er in iedergeval en nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen, hopen en wensen dat alles goed mag blijven gaan! Liefs Mirre