Kunnen ze van kiesjes overgeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nataly1972, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Bij mijn zoontje is er sinds vandaag een kiesje door, nu is hij al een paar dagen wat jengelig maar vandaag wilde hij niet goed eten. Bij het avondeten ging hij na een hapje gehakt een beetje overgeven en vanmiddag na de boterham ook een beetje. Hij blijft er wel vrolijk onder maar wil dus niet zo goed eten,drinken gaat wel goed.

Kan dit van het kiesje komen of zal het iets van een buikgriepje zijn, dan is dat al de derde keer in 4 maanden tijd.

Ik hoorg graag van jullie.

Veel liefs
    Nataly

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik lees even mee, want ik heb hier ongeveer hetzelfde aan de hand. Mijn zoontje is nu sinds donderdag niet lekker, het hele weekend (hoge) koorts. Vanaf zaterdag bijna niet eten, en gister en vandaag ook een hoop overgegeven. De koorts is trouwens wel over, zo lijkt het.

En tegelijkertijd komen er twee kiesjes door...

Ik vraag me wel af wat het nou is, want ik dacht altijd dat ze van de tandjes of kiesjes zelf niet ziek werden, maar het was nu wel erg heftig...

3. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Jep! En spreek uit ervaring...
    Vorige week maandag de spaghetti kwam het er weer uit, dinsdag ook haar ontbijt. Ze had nog nooit overgegeven. En een poep... :$ Maar gelukkig deed ze dat bij de oppas.
    En tadaaaaa, een kies en nu blijft alles weer in haar buikje en is haar eetlust weer fijn terug!

Succes! ;)

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja ik spreek ook uit ervaring! Het begon altijd bij mijn zoon met overgeven en daarna een paar dagen diaree en dikke luier uitslag en hup daar was weer een kiesje :) en het niet willen eten hoordt er ook bij, maak er geen drama's van. zodra de kies er is halen ze dit weer dubbel en dwars in ;) Dan was het eten weer niet aan te slepen. Mijn zoon at soms drie dagen niks tot nauwelijks met het krijgen van een kies zolang ze maar goed drinken dat is belangerijk ;)

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mmm... Maar mijn zoontje heeft juist helemaal niet van die tandenluiers, en voorheen wel altijd als er een tandje doorkwam.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Nou mijn zoon heeft dus ook heel erg luieruitslag en dat al 3 weken, hij poept de laatste week soms wel 7 :$ keer op een dag.

Eergisteren wilde hij dus voor het eerst niet goed eten en vandaag dus 2 keer overgeven,koorts heeft hij denk ik niet want hij voelt niet warm aan.

Gelukkig dat het aan het kiesje kan liggen en dat hij daarna weer gaat eten, hij is normaal gek op gehaktbal met gebakken aardappel maar vandaag was het dus na 1 stukje gehakt overgeven en toen wilde hij niks meer eten, zelfs geen yoghurt als toetje.

Hopelijk duurt het niet te lang.

Veel liefs
    Nataly

Deel Deze Pagina