Hi girls, Wij zijn bezig voor de tweede, mijn nod is zondag. Spannend! Ik wil graag van jullie weten of je op ongeveer dezelfde dag even positief testte bij allebei (of alledrie of allevier) je kinderen? De vorige keer testte ik namelijk posi 2 dagen voor nod, niet eens met ochtendurine. Maar vandaag, 3 dagen voor nod, testte ik nega, wel met ochtendurine. Ik weet dat je daar nog niks over kunt zeggen. Maar ik ben dus benieuwd of je hcg even hard toeneemt. Alvast bedankt!
De eerste keer testte ik een dag na mijn nod echt VET positief, terwijl ik de tweede keer op mijn nod een ultradun, vaag lijntje had. En dan pas na een half uur ofzo. Maar nu moet ik er wel bij zeggen dat de eerste keer een beetje natte vinger werk was, bij de tweede had ik veel meer inzicht in mijn cyclus.
Hoi, Bij de zwangerschap van mijn zoontje teste ik pas positief een dag of 3 na mijn vermoedelijke NOD ( ik voelde toen mijn eisprong nog niet) Bij de zwangerschap van mijn dochtertje en mijn derde zwangerschap die was uitgelopen op een miskraam teste ik op de dag van mijn NOD positief ( hier had ik mijn eisprong wel gevoeld) Morgen heb ik mijn NOD dus ben erg benieuwd.
Bij mijn zoontje teste in bijna 2.5maanden na de laatste ongesteldheid had het niet bij gehouden en heb op een bonnentje van de supermarkt gezien wanneer ik de laatste keer maandverband nodig had gehad haha lekker lomp... En had echt een mege knallende streep. Bij mijn dochtertje teste ik 6weken na mijn laatste ongesteldheid maar dat kwam omdat ik toen een onregelmatige cycles had en het niet raar was als ik er 6weken tussen had zitten en toen teste ik ook een hele dikke vette streep. Nu weet ik het nog niet ik kan ergens volgende week testen maar heb er een hard hoofd in we zijn pas net bezig ik test dus ook echt niet voor mijn nod liever een paar dagen er overheen maar geen weken of maanden meer hoor dat duurt me nu wel te lang...
Haha, 2,5 maand is mij ook veel te lang! Bedankt voor jullie antwoorden, er lijkt dus wel wat verschil te kunnen zitten bij verschillende zwangerschappen. Sorry sorry! Ik heb niet nagedacht toen ik de titel bedacht! De vraag is natuurlijk ook bedoeld voor meiden die meerdere zwangerschappen hebben gehad. Nog meer mensen die hun ervaring met mij willen delen?