Misschien een rare vraag hoor maar ik vraag me af of je er ook iets van merkt dat een eitje groeit. Ik moet nu om de 3 dagen naar het zhuis voor een inwendige echo om te zien of mijn eitje groeit, er is tot nu toe nog niets gebeurd en we vragen ons ook af of het wel gaat gebeuren Maar voel je zoiets ook?
hoi meid ik voel het niet behalve met ivf behandeling dan voel je ze wel maar dan heb je er ook een hele hoop zitten maar gewoon voelde ik wel mijn eisprong enzo ik hoop dat je eitje toch gegroeid is meid
Hoi Kreeftje (mooie naam!), een of twee dagen vor mijn eisprong voel ik lichte krampen in mijn onderbuik en mijn borsten zijn wat gevoeliger dan narmaal. Maar ik weet ook dat niet iedereen dat voelt.... Ik hoop echt voor jou dat je eitje snel groeit! veel liefs Luisa
Ik heb vorige maand aan beide kanten een eitje gevoeld, dit werd later ook met echo bevestigd. Deze maand had ik 3 eitjes, en voelde ik niets.... Hangt denk ik gewoon van de maand af!
Thanxx meiden voor jullie antwoorden! En eisprong heb ik nog niet kunnen waarnemen, ik moet morgen om kwart voor 10 weer voor een echo, ben beniuewd of er al iets met het eitje is gebeurd... :-k Momenteel heb ik erg last van de bijwerkingen van de clomid kuur en heb ik erg last van mijn rug en bekken Mijn weerstand is ook nul komma nul......en ben gewoon steeds erg moe pffff het vergt toch veel mijn lijf het hele proces van de MMM. @caruli Bij mij zitten er ook een hele hoop eitjes we zijn nu dus begonnen met een 1ste clomid kuur om te zien of er eitjes gaan rijpen. Wet nog niet helemaal hoe het in zijn werk gaat want er komt toch veel bij kijken.
Hoi hoi Ik ben nu 2 cyclusen bezig met puregon en ik moet echt eerlijk zeggen ik voel het als er wat zit. Ik kan precies vertellen of ze wat gaan zie n op de echo of niet. Me man geloofde het eerst echt niet als ik dan zei nou er zit wat hoor. zei hij altijd verheug je er nou maar niet op! Nou ik heb altijd gelijk. Het is gewoon een gevoel wat je hebt kan het ook echt niet uitleggen
nou of ik het groeien kan voelen, maar mijn eierstokken zijn vrij gevoelig naar de eisprong toe. en nu met medicijnen, merk ik dat ik ze nu al voel.
Kreeftje, wat Caruli bedoelt dat het er veel zijn, omdat het er bij haar echt volgroeide follikels zijn voor de punctie. De vele follikels die jij hebt zijn veel kleiner. Als het goed is gaat er bij jou 1 eitje (misschien 2) groeien. Ik heb nooit gevoeld dat mijn eitjes groeiden, als ik dacht iets te voelen was het niets en andersom. Ik heb wel tijdens het clomidgebruik erg veel last van mijn rug en bekken gehad. Achteraf gezien kwam dat door de clomid, want een maand daarna was het weer helemaal weg. Komt niet doordat de MMM veel van je vergt hoor, is volgens mij gewoon een bijwerking van clomid (ik weet niet of het in de bijsluiter staat?). Ik kon op een gegeven moment nauwelijks meer zitten en lopen. Maar ik bracht het toen niet in verband met clomid. Succes morgen! Liefs, Snoopy
Ben benieuwd of er iets gebeurt is...zal het morgen wel zien. We moeten het toch allemaal afwachten en hopen dat de clomid toch wat heeft gedaan, in ieder geval doen de bijwerkingen al genoeg... Maar goed we doen het voor een goed doel allemaal. Meiden bedankt voor de antwoorden! Liefsss
Hoi Kreeftje, ben je al terug van het ziekenhuis? Ik ben benieuwd hoe het is gegaan en of je ei al op springen staat? Groetjes Jolie
Zoo ben net terug uit het ziekenhuis, het liep giga uit Het eitje in mijn linker eierstok is al aan het groeien en zit nu op 1,58 cm de rechter eierstok is rustig en alle eiblaasjes zitten nog op hun plek. Ik mag Donderdag weer naar het zhuis voor weer een echo. De gyn wou het goed in de gaten houden en er zullen nog wel wat hormonen nodig zijn om mijn cyclus weer wat goed op gang te krijgen. Nou voor vandaag ben ik dus weer klaar nu maar weer wachten tot donderdag.... Mag wel bijna een strippenkaart hebben voor het zhuis...
Ik vind het ook maar niks elke keer weer terug naar het zieknhuis, maar ja uiteindelijk worden we toch wel beloond hoop ik met een kindje. Ik hoop voor je dat je niet meer lang in de MMM zal zijn. Groetjes Jolie
Vandaag weer naar het ziekenhuis gewest voor een echo.... De Rechter eierstok lag stil en daar gebeurt niets, DE linkereierstok was slecht in beeld te brengen en daar heb ik ook erg last van is erg gevoelig Links leek er wel een eitje te groeien (dit was woensdag ook te zien) alleen omdat het erg slecht in beeld is te krijgen kon hij er niet heel veel van zeggen. De Gyn wenste ons wel veel klusplezier voor het weekend Maandag ochtend moet ik weer voor een echo komen om te kijken of er al meer gebeurd is. Als er volgende week nog niet veel is gevorderd wordt de clomid verhoogd naar 100 mg. We zullen het maar weer afwachten.... [-o<