Ik heb constant menstruatiekramp. Dus merk dat ik er zelf eigenlijk weinig meer vertrouwen in heb, hoop alleen dat die utro het dan niet tegen gaat houden, heb liever dan duidelijkheid... Ben ook wle benieuwd naar jou @Palmpje aangezien we gelijk lopen. Nog geen test gedaan?
Ah ja dat geeft weinig vertrouwen, maar ja je hoort zo vaak dat het ook de eerste symptomen kunnen zijn. Ik heb die krampen sinds eergisteren niet meer gevoeld. Ja af en toe heel vaag. Ik heb nog geen test gedaan, ik denk nog steeds dat ik die vrijdag ga doen.
Lijken me dan gewoon de zenuwen? Omdat het zo spannend is? Lijkt me dat je zo vroeg nog geen zwangerschapssymptomen hebt.
Ja denk het ook wel dit is voor mij de tweede terugplaatsing Voel mezelf wel heel anders als de 1x Dat wel Moet volhouden tot dinsdag dan bloedtest
Voor mij niet herkenbaar sharry. In die periode had ik echt last van bloed heet (snachts) en smorgens en overdag steenkoud. Maar wellicht was dat te wijten aan de utro. Gebruik jij die ook?
Sharry ik herken het wel, ben helemaal geen emotioneel type, maar altijd na de tp's zit ik voor de tv om alles te huilen.
Hoi kim Oow gelukkig ben niet de enige Sinds vanmorgen ook wat misselijk Maar ik denk de zenuwen echt een grote rol spelen