1e keer ivf behandeling okt/nov’17

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bri40, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Wat goed! :thumup::thumup:

2. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Nogmaals, ik snap je heel goed! En ook je frustraties die nu om de hoek komen en die je uit. Heel begrijpelijk en totaal niet aanvallend bedoeld van mij uit.
    Die “iemand” waar jij t over hebt was ik, en sorry dat ik een verkeerde tag heb gebruikt, weet ook niet waar dat mis is gegaan, was alleen maar belangstellend en medelevend bedoelt. Ik leefde met je mee net zoals met de andere in deze topic en oh wat had ik jou graag een positieve test gegund! En nog gun ik je dat heel snel! Jammer dat je dan met stille trom wilde vertrekken. (Maar nogmaals, begrijpelijk!) Nogmaals little, “wij” kunnen niet denken voor jou, maar jij ook niet voor “ons” (dus ik lees de dingen precies zoals het omschreven staan en interpreteer daar niks anders voor in de plaats.)
    Succes met t verwerken van deze 1ste poging. En nog meer succes voor de volgende. Nogmaals, ik gun t je/jullie!! En ik maak me niet druk hoor en verantwoorden doe ik alleen omdat ik met je meeleef (ook al denk jij van niet /ohnee, ook ik mag niet denken voor jou!!) goodluck! Echt!

3. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Wauw! Super! :thumup:

4. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Sorry @Bri40 ik realiseer me dat dat de woorden "mislukte tag" als verwijt over kan komen maar dat bedoelde ik niet :oops: normaal als je een topic volgt krijg je altijd een melding dat er een bericht is geweest, bij een (mislukte) tag ook. Omdat ik het topic ontvolgd had kreeg ik geen melding, en omdat jou tag niet gelukt was had ik daar dus ook geen bericht van gehad. Daarom had ik je bericht gemist totdat iemand me er op wees. Dus dat was geen verwijt naar jou, integendeel, ik vond het erg lief dat je nog naar me vroeg.

5. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    Ik zie je keuze ook niet als een verwijt, en ik snap je volledig.
    Durf ook niet te zeggen wat ik had gedaan als ik in jou schoenen had gestaan, ik hoop van harte dat het voor jou de volgende keer wel raak is.

6. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

7. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden! Alweer een tijdje geleden na ons ' slechte' nieuws. Ik heb even tijd voor mezelf genomen en ben niet meer op dit topic geweest. Nu zie ik dat ik wel wat heb gemist!! @Bri40 en @Palmpje , super gefeliciteerd!! Wat een fantastisch nieuws na alle ellende! Het is jullie meer als gegunt. Wij hebben goedkeuring voor een volgende poging. Dit wordt wel een icsi poging. Dit zal gaan plaatsvinden in mrt / april 2018. Helaas is de wachtlijst behoorlijk.. We hebben ook gehoord dat er bij ons geen enkele afwijking is geweest in zowel eicel als zaadcel. Beide waren van uitmuntende kwaliteit.

8. Desi111

Desi111 Actief lid

18 mrt 2014
    183
    18
    18
    NULL
    NULL
    En voor alle andere meiden die ik niet ken of lang niet heb gesproken, heel veel succes !

9. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Hey desi
    Dank je wel! :)
    Wat fijn dat jullie goedkeuring hebben gekregen en een hele geruststelling lijkt mij dat er geen afwijkingen zijn geweest! Maar tjeetje wat een wachtlijst zeg! Hebben ze niet toevallig een oproeplijst/spoedlijst (of kennen ze die bij jullie in t zh niet?)
    Super fijn iig om weer iets te lezen van je! :D

10. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    :thumup: Il sent you a big hug!

11. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    @MarloesK85 en? heb je nog een keer getest??
    ben benieuwd hoe het er voor staat

12. MarloesK85

MarloesK85 Actief lid

5 feb 2016
    274
    415
    63
    Ik heb zeker nog getest. Het streepje loopt volgens mij op: eerst woensdag, dan donderdag en nu vanochtend. ook de Clearblue geeft aan zwanger... Maar ik bloed nog steeds, nu ook af en toe roze, dus ben superonzeker! Ik heb wel al gebeld met het ziekenhuis en de echo staat nu gepland 8 januari. Nog heel lang wachten dus. Maar dat bloedverlies, nu al de derde dag maakt het echt dat ik nu niet blij kan zijn:$

Bijgevoegde bestanden:

13. kimmetje88

kimmetje88 Actief lid

10 mrt 2017
    200
    102
    43
    Vrouw
    optometrist
    Hij Loopt inderdaad op en de CB is altijd erg fijn en duidelijk.
    Heb je bij het ziekenhuis ook het bloedverlies aangegeven? want 8 januari is inderdaad nog ver weg.
    Ik ga voor je duimen dat het toch gewoon goed is.

14. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Oeh, dat lijkt me wel spannend ja @MarloesK85 ( ik blijf duimen dat t goed blijf gaan!)

@blij83 hoe voel je je? Op welke wachtdag zit je nu? Al getest toevallig?

@Palmpje en @kimmetje88 zijn jullie “kwaaltjesvrij”?

En hoe gaat t met de rest van de dames?
    Fijne zaterdag allemaal!

15. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.187
    1.986
    113
    oe wat ontzettend spannend en alelig marloes. Lijkt me zenuwslopend. Sterkte!

Hier is het de 9e dag na de terugplaatsing..Nog niet getest zpals ik me had voorgenomen. Ik probeer tot woensdagavond te wachten. Heb wel al sinds maabdag een zeurend ongi gevoel. Voorspelt volgens mij niks goed
    Verder wel heel moe en koud. Maar borsten zijn helemaal niet gevoelig. Ik kan me niet voorstellen dat het raak is. Maar goed..... afwachten maar.

16. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    Oh, wat stom van mij, dat heb je idd al gezegd! Zo knap dat je tot dan kunt wachten! (Ik kon t niet :))
    Ik wil je totaal geen valse hoop geven, maar ik heb in onze wachtweken ook t ongi gevoel gehad en was moe, had t erg koud en snachts soms bloedheet. Gevoeligheid aan mijn borsten heb ik ook niet gehad, nu nog steeds niet :rolleyes: dus we hebben wel veel overeenkomsten en bij mij was/is t positief! Dus....;) ik ga duimen voor ook een positieve test!!

17. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Alleen veel plassen en mn borsten voelen beurs aan. Er op liggen voelt sinds gisteren minder prettig. Veder nog nergens last van. En hoe gaat het bij jou?

18. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Dat zeurende gevoel had ik ook, was bijna al mn hoop alweer kwijt. Dat je borsten niet gevoelig zijn, zegt helemaal niets hoor. Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is!

19. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.187
    1.986
    113
    Dank je wel voor jullie lieve reacties! Ik hoop echt dat jullie gelijk hebben. Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk. Ben wel 2x zwanger geweest en het klopt dat ik toen ook wel dat ongestelde gevoel heb gehad. Tja....kan alle kanten op zullen we maar zeggen. Zucht.....

Bri40 en Palmpje vinden dit leuk.
  20. Bri40

Bri40 Actief lid

11 mrt 2017
    138
    28
    28
    Vrouw
    @Palmpje dat vaker plassen heb ik ook, vooral in de nacht. Ik kan ook elke dag een grote boodschap weg brengen, voor zwangerschap was 2x per week max:p.
    Als ik op mijn borsten duw voel ik ietsiepiets, meer last dan van tepels. Als t zo 9 maanden blijft, dan teken ik daarvoor! :D

Deel Deze Pagina