Helaas een negatieve test. Jad het deels eel verwacht maar ben toch erg leeg en verdrietig en even alle moed kwijt......... Na ja......komt vast over paar dagen wel weer terug......
Had liever een ander berichtje gelezen blij83! Sterkte! En ik blijf duimen dat jullie snel een positieve test in jullie handen mogen houden!
Ow nee, heb de hele avond en ochtend aan je gedacht... en had toch gehoopt op een heel ander bericht...
Dank jullie wel voor jullie lieve en betrokken reacties. Ik ben er echt erg down van. Het valt zo rot nu in de december maand. Weer een lege buik met kerst. Weer een angstig en leeg nieuw jaar tegemoet. En de mijlpaal dat we 3 jaar bezig zijn. Pfff..... Moet het allemaal even laten bezinken en nieuwe moed gaan verzamelen. Lukt vast wel de komende weken. Ik ga denk ik een beetje afstand nemen van dit forum, vermoed ik. Ik wil jullie alle geluk wensen! Of met een zwangerschap of met jullie strijd om in verwachting te raken! Hele mooie feestdagen gewenst en bedankt voor jullie lieve steun de afgelopen weken. X
Lieve blij83 Ik snap dat je even afstand neemt! Ik hoop je snel terug te zien op t forum met mooi nieuws! Heel veel sterkte en een dikke knuffel! X
Goedemorgen, Mag ik met jullie meeschrijven? Wij zijn deze maand precies 3 jaar bezig, en hebben net groen licht gekregen voor IVF. We zijn ongeveer een half jaar gestopt omdat mijn vriend onverwacht een openhartoperatie nodig had, maar hij is aardig hersteld dus we willen weer verder kijken. Ik had een doorverwijzing gevraagd naar het Radboud (vanuit Rijnstate) omdat ik niet zo'n zin had in transport-IVF en omdat ik de geheel onrealistische hoop had dat ze in het Radboud wel zouden weten waarom het niet lukt. Ondanks dat die hoop niet uit kwam hebben we een heel fijn gesprek gehad vorige week en ik moet nu op dag 3/4/5 van de nieuwe cyclus bloed laten prikken en dan een week later is de volgende afspraak. Gelukkig bleken de zemmers ondanks de bètablokkers die mijn vriend moet nemen nog supergoed Heeft iemand hier ervaring met IVF bij Radboud? Ik begreep dat ik eerst een cyclus aan de pil moet, wat gebeurt er daarna? We krijgen natuurlijk nog de voorlichting maar ik zou graag een idee hebben hoe de komende tijd eruit ziet. Ik merk wel dat de emoties weer flink terugkomen nu. Ik was er een paar maanden echt niet mee bezig, zelfs geen ovutesten gedaan of getemperatuurd (dat deed ik altijd wel, omdat ik anders geen idee had wanneer ik over tijd zou zijn). Maar nu ben ik er wel weer helemaal mee bezig, en dan voel ik ook gelijk weer vanalles
Hoi pimpelmeesje, Natuurlijk mag je hier meeschrijven, maar deze topic wordt niet meer zo vaak gebruikt. Ik zag dat er een topic is van ivf/icsi december/januari. Ik denk dat t leuker en fijner is voor je als je daar ook je verhaal achterlaat. Daar zitten de meeste in hetzelfde schuitje namelijk. (Gaan starten of zitten al in behandeling) Ik zelf heb geen ervaring met het radboud. Ik heb 5 weken de pil geslikt (maar dat was puur planning technisch voor het zh) ondertussen gestart met decapeptyl (28 dagen)de gonal f (14dagen) (heb 14 dagen 2 spuitjes moeten zetten. Deca+gonal) Toen 5 nov de ovitrelle en 7 nov punctie. Heel veel succes gewenst en laat 2018 een fantastisch jaar voor jullie worden!
Dankje Bri, heb dat andere topic gevonden gefeliciteerd met je zwangerschap, fijn ook om te zien dat het kan