Ah nee, want ontzettend balen en verdrietig Meis! En al helemaal vervelend dat het geen oorzaak heeft... (mss de volgende poging icsi?)
Nou, even weer een updatetje van mij. Vanmorgen mijn/onze 3e echo gehad en 2 follikels groeien prima, (weliswaar erg langzaam, maar er zit groei in (18 en 16mm) nr 3,4 en 5 blijven achter. Zondag weer terug voor een echo en dan kijken of we t allemaal door gaan zetten zo ja, dan di wrsl een punctie. (Ik ben gestart met 150 gonal f en na 1 wk verhoogd naar 225 eh. Ze gaven vanmorgen aan dat ze beter direct met 225 eh hadden moeten starten... maar ja, we blijven nog positief! Hoewel ik het nu ff moeilijk vindt om positief te blijven Hoe gaat t met de rest van de dames?
Daar heb je achteraf natuurlijk niet zo veel aan.. maar idd lekker positief proberen te blijven! Ook al valt dat niet altijd mee.. Hier gaat het goed. Voel wel sinds gisteren redelijk vaak steken links en rechts bij mn eierstokken. Had ik hiervoor met de clomid ook maar nu is het wel iets heviger. Hopelijk goed teken, dat het flink aan het groeien is daarbinnen!
Ik had vandaag de eerste FM. 6 grote eicellen (12-14mm) en nog 4 die iets achter blijve(10mm). En 3 die waarschijnlijk gaan afvallen (6-8mm). Dus lijkt nu tussen de 6-10eicellen te worden, mooi volgens het boekje. Alles aan de linkerkant, rechts zit 1 grote(14) en verder alles 10mm of kleiner. Woensdag mag ik weer terug.
@Littlegirl1989 dat is een mooie fm geweest voor je! En wat een mooi aantal! Fijn joh! Dat gaat de goeie kant op! Wij zijn vanmorgen geweest voor echo nr 4 en de afspraak voor de punctie is gemaakt! Aanstaande dinsdag 8.45u. Toch wel spannend! Er zitten 3 follikels die meedoen en een aantal kleinere, mss trekken deze nog bij de aankomende 2 dagen, maar we gaan gewoon voor 3 follikels/eicellen we hebben er maar 1 nodig! Vanavond nog 1x decapeptyl en gonal f 225 spuiten (tussen 17/18u, maar dat deed ik al ) en om 20.45u de ovitrelle. Daarna al direct starten met 2 bolletjes ultrogestan. Indien dinsdag “alles” oké is, en er wo/do een bevruchting/deling plaats is gevonden dan hebben we vrijdag de terugplaatsing. Fingers crost dus deze week!
Updatetje weer: vanmorgen punctie gehad en t was te doen, even 1 keertje tanden bijten en knijpen in manlief zij hand en t was weer gebeurd! Ik moest een pijnmeting tussen 0-10 aangeven waarbij 10 het ergste is, ik hebt t een 3/4 gegeven. Dus ladies, echt, achteraf valt t echt mee! (Bij mij dan...) vervolgens is manlief met het koffertje naar het andere ziekenhuis gereden en heeft zijn deel achtergelaten, na een klein half uurtje kreeg hij de uitslag! 4 goeie eicellen en het zaad ziet er ook goed uit. Ben nu toch wel opgelucht dat er 4 eicellen gevonden zijn, ik dacht met 2/3 follikels al blij te zijn als er 1 eicel aanwezig was en nu dus 4 nu hopen op een bevruchting, als we donderdagochtend voor 12u geen telefoontje krijgen is vrijdagmiddag de terugplaatsing! Nogmaals Fingers crost!!! @papillons hoe gaat t met jou? @Palmpje heb je al een echo gehad? @Littlegirl1989 succes morgen! @Desi111 hoe gaat t met je?
Goed om te horen dat het mee is gevallen! 4 eicellen is netjes zeg! Spannende tijd nu. Ik zal voor jullie duimen Ik heb gisteren een echo gehad, er waren 4 eiblaasjes te zien, 2 links en 2 rechts, ze zijn 12,13,14 en 14,5 mm. Ook nog een paar kleine zichtbaar, even afwachten of ze nog mee gaan doen. Morgen weer terug op controle!
Hoi meis ik lees af en toe mee in topics en ik wilde even op je reageren. Wat ontzettend naar dat er geen bevruchtingen zijn maar ik wil je hoop geven. Ik ken nml persoonlijk 2 vrouwen die dit ook hebben meegemaakt en hebben daarna icsi gedaan. Van die poging zijn ze beiden zwanger geraakt! Oorzaak was bij hen of te harde eischil of geen 'match' en is dit probleem met icsi omzeild. Heel erg veel succes en sterkte ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! Liefs
Hoi hoe gaat het met iedereen? Ik heb zaterdag de punctie! Het blijft bij 4 eiblaasjes, de kleinste is namelijk 10mm dus die valt sowieso af. Ik vind het echt zo spannend worden nu. Voel de zenuwen al als ik er aan denk haha
Ik kan je de hand schudden, ik mag ook zaterdag haha. Hier zijn het er een paar meer, ik weet niet precies hieveel. Ik denk een stuk of 8. Ik ben ook heel nerveus inderdaad
@Palmpje en @Littlegirl1989 nou, super spannend ladies! Maar t gaat helemaal goedkomen! Super veel succes! Ik was ook echt onwijs zenuwachtig afgelopen dinsdag! Maar achteraf is het me echt reuze meegevallen! En t was binnen 10 min gebeurd (incl het installeren op de stoel en schoonspoelen van de baarmoeder, ivm ultrogestan) Ik/wij zijn toch wel zenuwachtig voor morgenvroeg! Hopelijk gaan ze NIET bellen want dan gaat de terugplaatsing vrijdagmiddag door! Met 4 eicellen hoop ik toch echt wel op een bevruchting! Maar als ik dan aan desi111 denk dan kan het ook zomaar zijn dat er niks gebeurd is in t glazen schaaltje Dus ik hoop dat t heel snel morgen 12u is
Weet je al hoe laat je mag? Hier is de punctie om 10u, dus vanavond om 10 uur de pregnyl en dan morgen een dagje even helemaal niks. @Bri40 geen nieuws gehad? Morgen een tp?
Vanavond 21:45 Pregnyl en zaterdag 8:45 punctie. Morgen idd even niets. Hoe voel jij je eronder? Ik begin me nu al zorgen te maken.. niet zozeer over de punctie zelf, maar meer over de uitslag. Vooral omdat er maar 4 eiblaasjes te zien waren. Pff geeft allemaal zoveel spanning..
@Palmpje ik ben wel nerveus, maar we hebben een relatief goede uitslag lijkt het, met een stuk of 8follikels die groot genoeg lijken te zijn. Ik ben vooral bang voor de ingreep zelf nu...
@Bri40 geen nieuws gehad? Morgen een tp?[/QUOTE] Ze hebben NIET gebeld! YIEHA! Morgen om 15.15u de TP. Ben super benieuwd hoeveel er evt bevrucht zijn, maar zoiezo 1, daar ben ik/wij ook al super blij mee! Nu maar hopen dat het een “plakkertje” is! Maar pfff wat duurde de ochtend lang, t leek wel 2 weken te duren voordat t 12u was Alvast SUPER veel succes voor aanstaande zaterdag @Littlegirl1989 en @Palmpje! En nogmaals bij mij viel t achteraf echt wel mee! @Palmpje, bij mij hadden ze ook maar 4 follikels verwijderd en t geluk was daar dat er ook 4 eicellen in zaten. Dus! (Krijg jij overigens meteen de uitslag? Omdat ze donorzaad gebruiken bij jou?) Hoe gaat t met jullie @Pitaa91 en @lejoor57 en @blij83 en @papillons , Just currious
Ze hebben NIET gebeld! YIEHA! Morgen om 15.15u de TP. Ben super benieuwd hoeveel er evt bevrucht zijn, maar zoiezo 1, daar ben ik/wij ook al super blij mee! Nu maar hopen dat het een “plakkertje” is! Maar pfff wat duurde de ochtend lang, t leek wel 2 weken te duren voordat t 12u was Alvast SUPER veel succes voor aanstaande zaterdag @Littlegirl1989 en @Palmpje! En nogmaals bij mij viel t achteraf echt wel mee! @Palmpje, bij mij hadden ze ook maar 4 follikels verwijderd en t geluk was daar dat er ook 4 eicellen in zaten. Dus! (Krijg jij overigens meteen de uitslag? Omdat ze donorzaad gebruiken bij jou?) Hoe gaat t met jullie @Pitaa91 en @lejoor57 en @blij83 en @papillons , Just currious [/QUOTE] Oh dat geeft hoop! Ik krijg meteen de uitslag idd. Wat ontzettend fijn dat ze niet gebeld hebben!! Dat wachten moet vast slopend zijn geweest. Heel veel succes morgen. Ben heel benieuwd voor je!