@Littlegirl1989 heel veel succes vandaag ben zo benieuwd hoe je de terugplaatsing ervaart! Bij mij doen ze alle 4 nog mee!! Zoals het er nu naar uitziet dan is donderdag de tp
Gefeliciteerd aan Palmpje! Succes Littlegirl met de TP. Lijkt me een heel bijzonder moment. Hier gisteren de 2e FM gehad. Follikels waren gegroeid maar nog niet groot genoeg. We gaan gestaag vooruit. Morgen weer een nieuwe FM. Ben erg benieuwd. we hopen op de punctie vrijdag, maar kan ook nog maandag worden. Duim duim duim. Ik voel de follikels wel steeds meer. Begint beetje vol gevoel te worden in mijn buik. Heb zondag nog hardgelopen en gisteren pilates. Merk het dan wel, maar niet hinderlijk. Hoe hebben jullie dat gedaan met sport vlak voor de punctie en na de punctie en na de TP?
Emmy zit er in! Het was een A-kwaliteit emmytje dus dat is fijn. We hebben nu 9 bevruchtingen van de 10, maar ze moeten natuurlijk nog 2dagen delen voor invriezen dus dat is nog even afwachten. Ik vond het echt heel bijzonder, en ook zo onwerkelijk gewoon. Ik heb een foto mee gekregen van de emmy en nog een foto van de echo op het moment dat hij naar binnen gaat. En nu lig ik onder een dekentje met dikke sokken op de bank. @blij83 ik heb de laatste dagen voor punctie heel licht gesport. Wandelen op de loopband met helling, lichte krachttraining. Ik sport normaal behoorlijk fanatiek en intensief (crossfit) maar dat ging niet meer. Sinds de punctie heb ik niet meer gesport, dat is voor mij nog geen optie. Vanochtend was ik voor het eerst in staat 2 honden tegelijk uit te laten. Ik heb het er net nog wel even over gehad, ik mag alles qua bewegen en sporten maar volle bak aan de slag leek ze niet handig dus ga gewoon twee weekjes rustig aan doen.
@Little girl: Wat een bijzonder moment. Nu dan maar kalmpjes aan cocoonen op de bank. En heeeeeel hard duimen dat deze mooie embryo gaat plakken. En wat een fantastische score van bevruchtingen!!! Duimen op mooie cryo embryo´s. Thanks voor het meedenken qua sport.
Palm, ik vergeet jou helemaal te reageren! Wat fijn, nog steeds 4! Zo bijzonder dat moment hoor, ik denk aan je donderdag!
Jaa ben echt blij! Heel lief dank je! Jij lekker je rust nemen nu en genieten van het feit dat je de terugplaatsing hebt gehad
@Palmpje super fijn dat t goed gaat! @Littlegirl1989 wat bijzonder dat je een foto hebt! Dat hebben wij niet. (Helaas!) Ik dacht er nog wel aan, maar t ging allemaal zo snel vorige week! En bij ons stonden ook niet eens de echoschermen aan... ik heb de embryo wel gezien in t glazen schaaltje en ze liet zien dat t in t slangetje zat... En wat super als er 9 in de vriezer kunnen. Wij hebben nog niks gehoord over de invriezingen, kon wel 14 dg duren, ivm achterstand administratie @blij83 ik heb na de punctie en TP ook lekker rustig aan gedaan met sporten! Ik denk dat ik na de zw.test pas weer voorzichtig voluit durf te gaan (maar denk dat dat meer tussen mijn oren zit, hihi)
Wij zijn net weer terug vd follikelmeting. Het zag er weer mooi uit. Follikels waren weer gegroeid maar nog steeds net te klein. De punctie staat nu gepland voor maandag. Baalde er wel van. Maar.....het goede nieuws is dat er echt 12 grote follikels zijn die mooi doorgroeien en nog paar kleintjes. Dus zij en wij zijn wel heel tevreden over het aantal. .
Heel veel succes @Palmpje en toch ook veel plezier! Straal het maar veel kracht in om een echte plakkerd te worden.
Gister hebben wij (ondanks dat ze vertelde dat het 14 dagen zou duren ivm administratie achterstand) een brief ontvangen van het ziekenhuis. 2 embryo’s zijn goed voor de vriezer, 1tje is er afgevallen! Dus ondanks dat ik maar 4 follikels had ben ik super blij met deze score! Heb nog even een vraagje over de utrogestan, gebruiken jullie dat ook allemaal? Zo ja, wat zijn jullie klachten.. (1 van mijn klachten is dat ik het of heel koud heb incl kippenvel en dan weer knalheet en snachts zweet ik licht, nooit gehad. Dus ik verwijt dit dan maar aan de “bolletjes”....)
@Bri40 Ik gebruik ook utro maar ik weet niet zo goed of ik er klachten van heb. Sinds de punctie ben ik nog niet helemaal mezelf, wat lichte overstimulatieklachten. Buikpijn, een dikke buik, geen eetlust en veel dorst herken ik van het ohss-plaatje iig maar ook niet in hele heftige vorm. Daarnaast merk ik dat ik soms wat sipjes ben en wat moe, dat zou de utro kunnen zijn denk ik. Maar misschien ook wel omdat ik niet zo lekker ben dus. En seks is moeilijk, ik blijf volledig droog daar onder. Dat komt wel van de utro
De punctie is voor mij nu 9 dagen geleden en mijn punctie was veel minder pijnlijk dan die van jou. Maar ook ik voel nog wel mijn linker eierstok soms. Maar voor de rest functioneer ik weer als vanouds... ( Last van opgeblazen buik kan ik niet zeggen en ook niet dat ik sipjes en moe ben. Alleen echt last van temperatuurverschillen... en droog zijn daar onder heb ik ook geen last van...) wanneer mag jij je zwangerschapstest doen? Wij zondag 26 aug (dat is 16dg na TP) ik lees dat sommige dit eerder doen nl....
@Bri40 dan is die mogelijke baby al lang geboren joh grapje, je bedoelt 26november, niet augustus. Hier is het nu 5dgn geleden, maar ik begreep dat overstimulatieklachten nog wel een tijdje kunnen doorzetten. Zal zo eens een foto posten van mijn buik afgelopen dinsdag, bizar gewoon. Mijn testdatum is 29november. Ik heb nog 4 testjes liggen en heb gisteren zitten denken en bedacht om 21, 24, 27 en 29november te testen zodat ik hopelijk ook een stukje op en afloop zie. Dat geeft me toch rust, mezelf kennende.