Spannend, zelf vanmorgen licht positieve test gehad 18 dagen na het spuiten van pregnyl en 12 dagen na de terug plaatsing, twijfel zelf nog of het de pregnyl is. maar dat kan bijna niet meer toch? over 2 dagen bloedonderzoek in het ziekenhuis
Na 18 dagen moet die pregnyl eruit zijn hoor. Wauw, spannend hoor! Is hij duidelijk genoeg voor op de foto?
Ik heb er een foto van gemaakt het is niet super duidelijk maar het lijkt toch echt een plusje. krijg de foto niet duidelijker helaas
Het streepje lijkt ook goed breed te zijn, geen vaag penstreepje. Ben benieuwd of het gaat oplopen, ik vind hem er mooi uitzien hoor! Anders plaats je deze foto bij het zwangerschapstesten deel van het forum? Wordt door meer dames gelezen. Ik zal duimen voor je.
Nog spannend hier. Maandag weer progesteronwaarde meten. Adhv die uitslag weten we eindelijk of we naar Spanje kunnen. We vliegen donderdag. Gaat redelijk met me, heb me erbij neergelegd dat het is zoals het is. Maar ben wel gespannen.. Stomme molen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen he..
Na 18 dagen moet idd de pregnyl eruit zijn lijkt mij! En ik zie ook t plusje hoor! Succes alvast over 2 dagen met de bloedtest. Krijg je dan meteen de uitslag? (Ik ben echt zo een leek hierin )
Wij zitten voor t eerst in deze molen ben nog niet echt ervaren en een mega leek in alles () Ivm leeftijd zijn wij gelijk met ivf gestart. Maar het is idd een stomme molen! En hmmm dus nog mega spannend voor je! Ik ga heel erg voor je duimen en zal ook voor jou een kaarsje branden zodat je maandag een positieve uitslag krijgt!!
Ja die heb ik morgenochtend en dan smiddags de uitslag, en dank je wel. Succes maandag hoop voor hou op groen licht.
Vanmorgen op WD10 weer een test gedaan... er staat een duidelijke streep, maar gisteravond en nu echt t gevoel dat ik ongi ga worden.... (bij t inbrengen vanmorgen van de utro op de inbrenghuls ook ietsiepietsie een andere kleur maar dan echt heel licht, normaal is t spierwit, sorry voor details...) ik hoop maar dat t straks allemaal zakt (ongi gevoel) en de andere kleur weg is als ik vanmiddag de bolletjes weer inbrengen! -zucht-
@kimmetje88 en @Zara75 heel veel succes met de uitslagen vandaag! @blij83 super veel succes met de punctie! @Littlegirl1989 heb je al een test gedaan? @Palmpje hoe gaat t met jou? Alle pijntjes gezakt?