1e keer kinderbijslag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kat1981, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ga voor wat shirts, ondergoed en extra paar schoenen voor de oudste.
    Middelste wat broeken en shirt.
    Jongste moet ik even uitzoeken wat ik nog allemaal heb liggen voor de lente en zomer van z'n broer.

En oh wee oh wee misschien gaat het verder wel gewoon naar moeders toe want heb aardig wat nieuwe kleren nodig gezien het feit dat de kinderen altijd al eerst komen ;)

2. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    had weer eens niet helemaal goed gelezen..laat staan goed gerekend hahaha blond he ;)

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Zal hier waarschijnlijk ook wel een keertje van komen hoor.;)
    Mezelf kennende gaat madame hier meer dan voldoende in haar kastje krijgen, genoeg op haar spaarrekening en komt niets tekort. ALS er dan in de toekomst eens een keertje iets overblijft en ik heb dan ECHT een keer iets nodig, sluit ik het ook niet uit hoor.

Maar de eerste keer... ik kan haast niet wachten haha

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Lkkr toch!
    Kdoe deels shoppen en deels spaarrekening

5. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Weet je dat zeker dat ie in april de eerste x komt?
    Want de allereerste keer dat je normaal recht zou hebben komt het toch nog niet? Pas die keer erna?

Bijv. mijn kinderen zijn in febr en mrt geboren. De eerste keer kinderbijslag is in april. Maar ik kreeg de eerste keer pas de keer erna. Jouw kindje is aan de leeftijd gezien geboren na 1 januari en krijg je volgens mij de eerste keer pas in juni.

6. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Haar kindje is geboren in december, staat in de banner.

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ach en als je echt naar alle kosten kijkt, ben je sowieso wel het hele bedrag kwijt per kwartaal, toch? Aan kleding, luiers, eten, etc etc...

8. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ik was dus helemaal vergeten dat we kinderbijslag zouden krijgen, dus de eerste keer was een leuke verrassing:D
    We doen er niets speciaals mee, het gaat gewoon op de grote hoop.
    Kleren en schoentjes koop ik toch wel als hij ze nodig heeft.

9. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Klopt. Harley is 21 december geboren.

10. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    bij ons gaat het altijd ook gewoon op de grote hoop. Dus gewoon op de gezamelijke rekening waar alle uitgave als kleertjes, schoenen, luiers, eten, kindermeubels enz. van af gaan. Ik hou nooit bij wanneer het binnenkomt.
    Maar was 3 wk terug bij H&M v oor ene zomerjas voor mijn dochter en toen zei de verkoopster dat het maar goed was dat ik nu kwam, want als de kinderbijslag binnen is dan is de kinderafdeling 2 dagen een puinhoop, smoordruk en helemaal leeg gekocht.

11. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ooh, heb me nooit gerealiseerd dat mensen dan juist kleding gaan kopen, handig om te weten, dan zorg ik dat ik ze voor ben als we iets nodig hebben!

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Het is dat je het nu zegt anders was ik het ook vergeten en vroeg ik me 1 april af waar dat geld ineens vandaan komt :p

Heerlijk bedrag wat binnenkomt, ik ga er denk ook weer even lekker van shoppen voor Emma!

Deel Deze Pagina