Phil en teds

Discussion in 'De babyuitzet' started by nikky1, May 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    Hoi,

Zie door de bomen het bos niet meer!

Wil graag en Phil en Teds kopen me 2e kindje komt als het goed is over ongeveer 4 weken en me 1e is dan 14 maanden.

Nu wil ik een 2e handse kopen voor niet zoveel maar welke moet ik dan kiezen een explorer of een sport?

Nu zie ik deze

Marktplaats.nl > phil & teds explorer duowagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Of deze

Marktplaats.nl > Phil & Teds sport - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Wie weet het verschil?

Alvast bedankt!

2. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Waar precies het verschil in zit weet ik niet, zelf zou ik dan gekozen hebben voor de sport.
    Deze ziet er in mijn ogen wat nieuwer uit en sportiever ;)

3. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb de vibe kunnen kopen voor 560 euro...en mn oude wagen voor 500....heeft me dus maar 60 euro gekost, ehct super wagen!

4. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    Bedank voor jullie reactie!

@deesdees ik vind die explorer van markplaats er netter en completer uitzien klopt dit stukje wel dat de explorer de opvolger is van de sport?

Phil&Teds Explorer

Dank je

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
  6. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben die eerste ook op mp gekocht voor 60 euro. Dat is een kiwi explorer. Echt een vrij oude, vrij onhandig inklappen en echt niet zo luxe als de wagens van tegenwoordig, maar voor een paar maanden vind ik m prima!

Ik denk dat die tweede link nieuwer is. Of ze compleet zijn: ik zou het gewoon samen met die mensen gaan uitproberen als je m gaat bekijken!

Share This Page