Je kunt ook kiezen voor een sensitive wasmiddel. Bijvoorbeeld van Ariel of Persil. Is ook lekker voor je eigen was, dus hoef je het later niet altijd apart te wassen. Je hebt ook wasverzachters hypoallergeen van Robijn. Die zou je later als het kindje wat ouder is ook kunnen gaan gebruiken. Succes met wassen.
Heb ook alles gewassen met Neutral en de wasverzachter van Neutral. Ik ga het niet opnieuw wassen, als de baby er is en hij mocht allergisch zijn doe ik het wel weer opnieuw.
Ga ook alles wassen met Neutral (wasmiddel+wasverzachter). Maar idd wat meerderen al zeiden. Heb twee pakken gehaald, wanneer deze op zijn was ik weer met ons eigen wasmiddel
Dat neutral vindt ik persoonlijk vies spul..Ik heb er juist verschrikkelijke uitslag van gekregen! Gebruik dus gewoon mijn eigen vertrouwde ariel Alleen geen wasverzachter..Maar dat wassen doe ik pas op het laatste moment hoor!
Wij wassen met het eigen wasmiddel en soms doe ik er gewoon wasverzachter bij. Als onze zoon plekjes krijg weet ik waar het van komt. Tot nu toe geen problemen. Geloof ook niet zo in al die zogenaamde speciale producten.
Ons eigen wasmiddel gebruikt en geen wasverzachter.Mijn broer en zus krijgen daar eczeem van en heb vroeger zelf ook eczeem gehad.
Bedankt voor al jullie antwoorden! Ik ga het gewoon wassen met m'n eigen wasmiddel, zonder wasverzachter
Ik krijg 19 mei ( als t goed is) de babykamer.. Dan was ik ook alles.. Wie de kamer wil zien, mag dat met zn oogjes doen.. de kast blijft dicht! Als jij je huis aan iemand laat zien, laat je toch ook de inhoud van jou kledingkast niet zien?? Tenminste.. ik doe t niet...
Ik heb alles gewassen met het wasmiddel van de Wibra, speciaal voor baby's. Ik heb geen wasverzachter gebruikt. Alles ligt nu fris in de kast met de geurzakjes van Zwitsel zo blijft alles lekker ruiken
Hier gaan alleen beddengoed, handoeken (hydrofiel), ondergoed etc in de droger. Kleding zo goed als nooit, uitgezonderd spijkerbroeken (behalve de merkbroekjes van Misha, die droog ik op een hangertje of aan de lijn). Ik vind persoonlijk dat kleding er niet mooier op wordt in de droger. Niet zo zeer dat het ongelooflijk krimpt, maar het model gaat er gewoon uit en het ziet er zichtbaar minder mooi uit dan dat je het gewoon droogt..
Wassen jullie behalve de kleertjes (voor gebruik) ook de rest, zoals dekens; lakens; hydrofiele luiers; washandjes; monddoekjes; badcapes voordat jullie ze gebruiken? En kun je dat het beste doen ongeveer 4 weken voordat je moet bevallen?
Ja we hebben hier alles gewassen, ik denk dat ik inderdaad zo vier weken voor de uitgerekende datum ben gaan wassen.
ik heb ook echt alles gewassen wel iets eerder en daarom ligt t nu onder een opengeknipte zak zpdat t niet stoffig wordt ( t kamertje wordt wel gewoon een paar keer per week gestofzogen) dus erg stoffig zal t niet echt worden.
ik heb de kleren van de kleine gewassen met neural en was onze eigen kleren gewoon met persil.dat kan toch geen kwaad??
Ik heb alles gewassen met neutral en met die witte wasverzachter van Robijn, daar zitten minder chemicaliën in dan in die gekleurde, dacht ik. Hopen dat hij niet allergisch is dan!