Pco en ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amelle, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik heb net ergens gelezen dat de ovulatietesten van Sensitest niet goed zijn werkt doen als je PCO hebt. En laat ik die nu net gebruiken deze ronde :cool: Welke ovulatietesten zijn wel betrouwbaar als je PCO hebt? Weet iemand dat?

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Voor zover ik weet heeft het niks te maken met het merk.
    Door pco kun je vals positieve ovu testen hebben, of juist helemaal nooit een positieve..
    Slik je medicijnen?
    Volgens mij maakt het dan niks uit met welk merk je test, het reageert allemaal op hetzelfde hormoon..

3. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Nee ik slik geen medicijnen en ik heb zelf ook een lichte vorm van pco

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Na 10 verschillende soorten ovu testen en meestal positief, zei mij gyn ; met pco hebben die dingen geen enkele zin meid! Je hebt met pco een verstoorde hormoonhuishouding, ovu testen pakken hormonen, kortom weggegooit geld... Tempen heeft overigens ook geen zijn volgens gyn.

5. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat vervelend dat je PCO hebt. Geen 1 ovulatietest is nuttig. Krijg je medicatie?

6. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik heb pco en gebruikte ook eerst die van sensitest en die werkte idd niet. Krijg altijd een duidelijk streepje. De ovu testen van cb met smiley werkte bij mij wel perfect. Pos wanr ook echt pos. Neg bij neg!

Deel Deze Pagina