eerste ronde ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rosalyn, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

18 december is mijn mirena spiraal verwijderd, op 8 februari heb ik mijn eerste menstruatie gehad. De eerste cyclus was dus 52 dagen, vanaf dag 7 ben ik begonnen met ovulatietesten. Nu heb ik gemerkt dat mijn ovulatietesten in de avond duidelijker zijn als in de middag. Zit nu op dag 14, en heb nog niet echt een knaller gehad. Maar had vanmiddag toch echt wat fiksen steken in mn zij en lies. Zou t kunnen dat ik toh mijn ei heb gehad. Ook doe ik temperaturen, ik zal mijn tempkaartje even bijvoegen. En na mijn werk ook even een fotootje van mijn ovu rijtje. Wie helpt mij :)

2. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Hier t rijtje zoals je zit schommelt hij best wel naar onduidelijk en duidelijkere streep. Denk zelf niet dat er een positieve tussen zit maar vond die steekjes zo raar. Hopen dat ik over 4 dagen een positieve test heb. Vind dit zo spannend en als je je ei hebt dan heb ik ook een indicatie van mijn cyclus deze keer :)

3. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Dag Rosalyn,

Je moet inderdaad je eisprong nog hebben. Bij een positieve test moet de teststreep even donker of donkerder zijn dan de controlestreep, en dat is bij jouw testen nog niet het geval.
    Gebruik je wel geconcentreerde urine (twee uur van tevoren niet dringen of plassen)?

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik heb vanaf de menstruatie tot aan de daadwerkelijke eisprong elke dag af en toe steekjes en plopjes enz in mijn buik.

5. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hey dames,

Oke dan, nou ik hoop dat hij wel snel komt want weer een cyclus van 52 zou een tegenvaller zijn hihi. Ja ik heb eerst in de ochtend getest en dronk alleen bij wakker worden en dan om 13:00 de test. Of om 20:00 en dan om half 6bij t eten wat drinken. Nouja ik drink zowiezo erg weinig haha. Vind inderdaad dat hij wel erg schommelt van wel tot geen streepje om de dag..

Moet zeggen dat ik het erg spannend vind. Hopen dat mn ei snel komt:) en dan begint het nog lastigere wachtbankje :$

Deel Deze Pagina