Hey dames Ik had rond afgelopen zondag mn ei .. Nou heb ik die vrijdag geklust en vandaag... Heb ik nou minder kans ?
Nee hoor die vrijdag is dan zeker een goed moment geweest, die van vanmorgen voor het ei in feite niet, want dan is hij al geweest. maar je hebt maar 1 keer nodig
Als zondag je eisprong was, is vrijdag prima getimed. Het hangt natuurlijk van de zaadkwaliteit af, maar gemiddeld kun je er wel van uitgaan dat de zaadjes twee dagen in leven blijven. Vandaag was niet meer functioneel, op z'n laatst kan de dag na de eisprong eventueel nog zin hebben als je ei bijv laat in de nacht is gesprongen. Het beste is 1 dag voor de eisprong en de dag van de sprong, omdat je niet altijd weet hoe de zaadkwaliteit is. Maar zaad kan wel 5 a 6 dagen overleven, dus ik zou me geen zorgen maken. Sterkte met de wachtweken!!
Inderdaad, ik denk zelfs wel eens: het hoeft maar 1 zaadje te zijn. Eentje maar....hoe kan het dan, als er zoveel afgeleverd worden -idealiter- dat er GEENEEN overleefd dan wel de eindbestemming bereikt?
Haha ik dacht ook dat ik de maand vergooid had toen ik zwanger werd van mijn dochter.. ik deed ovutesten en toen ineens zag ik dat mijn ei al geweest was. teruggerekend had ik niet zo gunstig geklust dacht ik. (iets van donderdag eisprong en dinsdag geklust) maar dat is gewoon goed, kan je gewoon zwanger van worden