Hallo iedereen! Ik had even een vraagje. Ik ben Chalena 20 jaar, ik en mijn vriend zijn bezig voor onze eerste. Ik slik geen pil of iets, word elke maand precies op de dag dat ik het moet worden ongie. Ik moest 28 oktober ongie worden maar daar is dus niks van gekomen, heb al enkele testen gedaan maar ze zijn allemaal omo wit. Ik ben hiervoor een mk gehad (2jaar geleden) maar toen had ik op mijn nod al een mega dikke 2e streep. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en die bleek toch zwanger te zijn? Ik blijf maar testen....
Misschien de volgende keer het topic in het juiste forum onderdeel plaatsen. Verplaatst naar 'zwanger worden'
ook al heb je een vaste cyclus, mss is je eisprong wel op een ander moment als dat je denkt. Ook kun je door er veel mee bezig te zijn je ongesteldheid tegenhouden. En sommigen testen laat positief, maar 11 dagen erna zou er toch wel iets te zien moeten zijn lijkt me. Sterkte met afwachten!
Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Het schijnt dat je wel eens een menstruatie kan overslaan. Misschien even met je huisarts overleggen?