1e keer naar de gyneacoloog! nog tips voor mij?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door childswish, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 31122005

31122005 Niet meer actief

#21 31122005, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2011
    Wij zij begin januari voor het eerst langs de gyneacoloog geweest,omdat we al meer dan een jaar bezig zijn en de laatste maanden een erg onregelmatige menstruatie heb.:(
    Hij stelde wat vragen,verder niks bijzonders geen inwendige echo of iets:D
    maar dat komt vast noch wel:)
    ik moest wel bloedprikken op ongeveer dag 21 van mijn cyclus en sperma inleveren voor een zaadonderzoek.

Doe voor de zekerheid iets langs aan voor als je een echo of iets krijgt.;)

2. Anna86

Anna86 Actief lid

17 jan 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt Margootje.
    Gaan ze de eerste keer ook bloedprikken, zo ja waarop allemaal?

3. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    Ik werd getest op hormoonwaarden.. Hieraan kunnen ze dan zien of je hormoonbalans verstoord is of niet. Dit was bij mij niet het geval, hoewel il dus wel pcos heb

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik ga dinsdag voor de 1ex voor het zwanger worden naar de gyn., dit omdat ik al in ronde 12 zit (10 maand) en ik heb vrij korte cycli ertussen zitten. Ik ben dus al heel vaak bij de gynaecoloog geweest, alleen dan voor zwangerschap en controles. Ik heb een MA achter de rug en een curettage gehad op 17 sept. Ik wordt in april 36 en heb gisteren gebeld met gynaecologie en ze vonden het verstandig dat ik afspraak maakte. Dus ha gebeld en ik hoef van hem niet te komen, dus die schrijft gelijk een verwijsbrief uit. Dus gelijk afspraak gemaakt en kan gelijk dinsdag dus al komen.

Vind het wel erg spannend allemaal, had het niet verwacht dat het nu moeilijker zou gaan. Ben in mei 2009 bevallen van een zoon, na 3 rondes al zwanger geraakt. Maar ja, nu begint mijn leeftijd wel mee te tellen.

Ik blijf het hier wel wat volgen, succes ook iedereen.

5. bibisweet

bibisweet Nieuw lid

31 jan 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi
    ik lees verschillende verhalen wij lopen sinds 4 maanden via de gynecoloog en ik totaal andere onderzoeken
    eerst intake en gingen ze gelijk kijken met in wendige echo hoe er uit ziet daarna heb ik een maand later rontege foto moeten laten maken kijken voor blokkade was gelukkig niet en daarna een cyclus meeting gedaan. en viel eigenlijk allemaal reuze mee en bij beide niks verkeerds kunnen ontdekken. maar is ook echt net wat gynecoloog mee wilt beginnen met wat voor onderzoek. en echt onderzoeken vallen wel mee. met inwendige echo moet je gewoon aan over geven en het doet ook geen zeer. wij moeten nu komende 4 maanden cyclus meeting doen ( timming ) dus rond je ei sprong elke keer na ziekenhuis kijken of eitje actief is. lukt niet binnen 4 maanden gaan we iui en medicijnen. dus allemaal spannend. maar heel veel succes vrijdag en laat over je heen komen valt allemaal reuze mee en het is ook allemaal heel spannend.

Deel Deze Pagina