1e keer ongesteld na bevalling zo erg?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door alien, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Hallo,
    Ik ben 24 januari bevallen en nu lijk ik voor de eerste keer weer ongesteld te zijn. Maandag is het begonnen en was het eigenlijk normaal, gisteren ook normaal maar sinds vanmorgen loopt het er echt uit :oops: . Ik heb verder geen buikpijn of zo maar ik vind het wel heeeeeel erg veel. Hebben jullie dit ook gehad?
    Liefs Maral

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Nee heb ik zelf geen last van gehad, hoop voor je dat het snelw eer over is ;)

3. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ja, was bij mij ook. En de keer daarna ook nog. Echt heel heftige ongi. Toen ik weer met de pil begon, werd het minder.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik slik nog steeds geen pil en ik vind die menstruaties nog steeds ellendig. In het begin duurde het ook nog eens lang, maar nu bloed ik nog maar 2 dagen als een rund (sorry). Super tampons, iedere 2-3 uur vervangen. 's Nachts superplus en dan lek ik nog wel 'ns door. Na de eerste paar dagen red ik het met Normaal overdag en Super 's nachts. Voor ik jaren geleden aan de pil begon waren m'n menstruaties ook heftig, maar niet zó.

5. Flunckybubble

Flunckybubble Actief lid

22 jan 2008
    173
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik heb dit ook en idd de keer erna ook. Is zo verschrikkelijk irritant en als ik op het toilet zit loopt het er haast in een straaltje uit.

Ben benieuwd of dit zo blijft!

6. alien

alien Niet meer actief

Ow jeetje zeg......dan hoop ik maar dat ik snel weer zwanger ben......ben ik daar ook weer van af ;)

7. Krul

Krul Lid

4 dec 2008
    69
    0
    0
    Juf
    Zeeland
    Ja hier ook zo heftig... Vooral de tweede dag.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bij mij is de menstruatie ook een stuk heftiger geworden sinds de bevalling. Niet zozeer qua bloeden maar wel de bijbehorende migraine en buik- rugpijn.

Deel Deze Pagina