hallo ik ben nu zwanger van me derde kindje heb 3 miskramen gehad met ongeveer 6 weekjes ben morgen 9 weken en ben 30 dec naar de verlos geweest en alles was goed hartje klopte maar nu lees ik hier dat dat ook niet altijd goed hoef te zijn dat het dan alsnog fout kan gaan heb 27 januari weer een echo en moet dan 12 weken en een paar dagen zijn kijk er en beetje tegenop nu alles wat ik voel maak me onzeker en me vriend zei al je moet dat niet gaan lezen en we hebben twee gezonde kinderen maar toch blijft het knagen hebben meer van jullie dit wil het graag delen aangezien ik er niet goed over kan praten iedereen suc6 en dat het de volgende keer wel goed mag gaan
ik zou me neit al te druk maken het kan altijd fout gaan zelfs met 9 maanden zwangerschap kan het nog mis gaan ik heb zelf ook 4x een mk gehad en ben elke keer nog positief gebleven (was wel sneller bang) is moielijk als je al een mk mee hebt gemaakt maar je kan niet je hele zwangerschap stil gaan staan bij elk raar gevoel van oh nee zal het mis gaan als je dat doet krijg je een rot zwangereschap ik zou zeggen ga genieten van je zwangerschap en maak je neit te druk (is moeilijk maar zal het toch proberen ) groetjes syboena
Ik sluit me aan bij Syboena. Ik probeer ook elke zwangerschap weer positief in te stappen en makkelijk is het absoluut niet. Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik maar zoveel mogelijk van het moment en het zwanger zijn moet genieten en als het dan toch misgaat er nog genoeg tijd is om te treuren. Het helpt mij die moeilijke weken wat draaglijker te maken. En die tijd pakt niemand me af! Als je het maar vaak genoeg zegt, begin je het op een gegeven moment zelfs te geloven en het maakt je leven een stuk fijner Veel succes en hopelijk kan het genieten snel beginnen!
bedankt voor de reacties n iedergeval zal zeker proberen te genieten jullie suc6 met zwanger worden en dat 2009 jullie jaar word
@dolfina.. je vriend/man heeft gelijk.. eigenlijk zou je dit niet meoten lezen tijdens een zwangerschap.. maakt mij ook erg onzeker, maar goed.. je hebt nu eenmaal gelezen en die onzekerheid zit er.. bedenk wel dat je hier veeeel verhalen leest die mis gaan, maar dat komt omdat het een topic is waar mensen in dezelfde situatie elkaar speciaal opzoeken.. nu lijkt het dus veel maar in werkelijkheid zijn er veeeeeeeel meer mensen die gezond zwanger zijn.. die niet op een forum zitten waarbij niets mis is... Soms denk ik ook wels.. pfff wat gaat het vaak mis, maar dat is wel een illusie met de werkelijkheid.. check de lijsten maar s bij topic bevallinglijst... er zijn veeeeeel meer zwangeren dan dames met een miskraam.. Dus de realiteit is ook dat de kans dat alles tip top in orde is veel groter is dan dat het misschien toch mis kan gaan.. tuurlijk ben je realistisch.. het kan, maar zoals al gezegd is kan dat ook nog met 9 maanden... probeer het los te laten.. al is dat moeilijk genoeg... Fijne zwangerschap gewenst meis....