Hoi, 6 dagen geleden dacht ik dat mijn ongesteldhied was begonnen, met namelijk rozig slijm verlies maar dit hielt maar 3 dagen aan, en toen was het over. Heb nu steeds menstruatie achtige krampen, steekjes en ben moe. Heb trouwens wel altijd lange cyclussen van 50 gagen, nu ben ik een week geleden naar de huisarts geweest en moet nu gaan tempen en dan mag ik met 3 maanden terug komen. Maandag ga ik een zwangerschaps test kopen, want ik heb namelijk een vaag vermoeden teminste dat hoop ik haha. Als je rozig verlies hebt dan is dat toch geen menstruatie : Sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt, men vriend zegt namelijk steeds (je bent er te veel mee bezig) dit herkennen jullie vast wel
JA hoor ik laat het weten, maar men testen zijn er nog niet, heb ze zaterdag bestelt bij sensi test dus zal vandaag toch wel komen, ik ben nog steeds niet ongesteld
Hallo dames ik heb net getest en ik ben niet zwanger best een kleine terleurstelling, dacht echt dat het deze keer raak was want men temp was ook vrij hoog maar vanmorgen ineens niet meer. Maar ja we gaan gewoon verder. bedankt dat jullie zo meeleefden
Hallo dames ik heb net getest en ik ben niet zwanger best een kleine terleurstelling, dacht echt dat het deze keer raak was want men temp was ook vrij hoog maar vanmorgen ineens niet meer. Maar ja we gaan gewoon verder. bedankt dat jullie zo meeleefden