Jeetje, ben ik dan wel normaal? Heb 1 dag bv gegeven en direct overgegaan op fv. Nu is Ruben vandaag al 3 maand en nog steeds geen ongi te zien....
ik ben het met 5.5 week weer geworden bij mijn eerste was het gewoon weer normale cyclus van 4/5 dagen ongi hoop deze keer dan ook maar want gaan over 1.5 week op vakantie
Ik ben nog steeds aan het wachten, begin me wel een beetje zorgen te maken... Ook over het feit dat ik nog steeds lekkende borsten heb.. ( heb maar 2x borstvoeding gegeven)
Ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden. Heel iets maar. Ben benieuwd of het nog erger word. Ook geen krampen. Maar dat vind ik niet zo erg. Voor de zwangerschap had ik altijd heel erge krampen vanuit de rug. Irri! Over tampongebruik: Vanaf 6 weken na de bevalling mocht het weer zeiden zowel de vk als de kraamhulp tegen me. Dus ik gebruik gewoon weer tampons. Groetjes!
Ik ben vorige week voor het eerst weer ongie geworden. Ik gebruik wel tampons want ik vind het echt niet fijn om maandverband te gebruiken.