Ik word gek denk ik.. voel me de hele dag al raar en opgeblazen Dus zei me vriendin doe een test waarop ik zeg dat kam nooit. Ben 2 december ongesteld geweest heb een cyclus van 24 dagen dus 27e weer ongesteld. Vruchtbare dagen waren rond 10-12-13e deze maand. 1 keer gevreeën de 12e. Net kruidvat zwangerschapstest: positief Dacht piep nee.. Dus huisarts gebeld die zei nog 1 doen, heb ik niet thuis dus anders een evaluatie test. Deze heb ik wel, genoeg. Dus 2 gedaan en of ik word gek of het staat er toch Kunnen jullie mee kijken?
Je kunt nu ook je ovulatie hebben he. Dat ze daar beiden op reageren. Dat kan helaas. PS: je kunt nu nog niet positief testen van een vrijpartij op de 12e. Innesteling vindt plaats op 6-10 dpo, dus 6-10 dagen NA de eisprong. Pas daarna is positief testen mogelijk.
Oke ik kan pas maandag naar de HA toe voor zekerheid omdat mijn 2e met moeite gekomen is (uiteindelijk wel spontaan en zelf) Wanneer weet ik nou wat wat is..
Als de test reageert op je ovulatie dan zou je bv. vrijdag nog een test kunnen doen. Deze zou dan weer wit moeten zijn volgens mij..
Oke dus dan waren die dagen dus niet zoals altijd maar nu "verlaat" ? Dit hoeft geen zwangerschap t3 zijn?
Klopt, dan heb je een latere eisprong gehad dan 'normaal' Dus dan heb je of een kortere lf deze maand, of je wordt later ongesteld..
Oke dus vrijdag weer testen? Een zwangerschaps TEST? Vind het sowieso zo raar over 1.5 week (10 dagen) zou pas me menstruatie moeten komen.
Is de test op de foto niet een ovulatietest van de action? Ik zou toch gewoon een zwangerschapstest doen als je wil weten of je zwanger bent. Deze test reageert op lh in je urine. Dit is niet heel gek dat je een streepje ziet. Niet positief voor eisprong, maar een zwangerschap hiermee aflezen gaat volgens mij niet.
hoi meid, volgens mij is dat je eisprong hoor, zou perfect kunnen op de 14de dag van je cyclus (ook al is het misschien wat later als anders, dat kan altijd). Het zou inderdaad heel vreemd zijn moest je nu al weten of je zwanger bent. Heb je een ovulatietest gedaan om je piek te vinden? Ik heb zelf men eisprong de 12de gehad en als het bij jou echt de 12de was dan kan je pas ten vroegste de 20 a 21ste testen en dan zou dat met speciale tests moeten zijn die tot 5 dagen voor de nod kunnen meten. omdat de innesteling ongeveer 5 tot 11 dagen na de eisprong is (dit verschilt per persoon) kan je dus normaal nog niet positief testen omdat het hcg pas begint te verhogen na de innesteling. Succes! wij zijn nu opnieuw aan het proberen na helaas een miskraam eind november. Ik duim voor je dat het raak is! xx
een ovulatietest geeft soms trouwens wel een zwangerschap aan, vaak heb je dan een knaller tijdens de eerste weken van je zwangerschap. Een vriendin van me is zwanger en zij heeft de eerste 2 weken van haar zwangerschap knallende ovulatietesten gehad terwijl ze eigenlijk zwanger was. Volgens mij is dat omdat sommige ovulatietesten ook reageren op hcg.
Het kan misschien wel zijn dat je al langer zwanger bent dan je dacht ? Het komt soms ook voor dat een vrouw haar menstruatie in het begin van de zwangerschap blijft behouden. Ach ja ik zou nog een paar dagen afwachten en dan nog eens een test doen Succes
Of het is je eisprong, dat weet je binnen twee dagen ofzo. Of je bent al wat langer zwanger. Ik deed vorige week een test, dag of vijf voor nod en die was knalpositief. Gezien de verschijnselen die ik toen een weekje had kon het geen vroeg positieve test zijn. Maar ik was 3 weken ervoor ongesteld geweest. Mocht afgelopen donderdag voor echo komen omdat ik mogelijk al 8 weken zwanger was. Uiteindelijk was de schatting 6-7 weken. Dus iets korter, maar mn menstruatie was dus geen menstruatie geweest. Zou dus even kijken of de ovulatietesten wit worden of digitale zwangerschapstest doen.