1e keer op het forum.. willen jullie misschien even meekijken naar mijn zwangerschap

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sofia25, 7 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik zie hem ook spannend

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Duidelijk hoor! Testen van de kv lopen idd wat langzamer door

3. Sherielynn

22 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk licht positief.

Ps ik zie net je tweede test, die is duidelijker... Hoe ver ben je nu?

En wat vinden jullie van de mijne...
    Laatste is van 15dpo... Ik ben erg onzeker en denk dat het te licht is voor het termijn...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      9
  4. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjullie wel voor de reacties! Ik denk dat ik niet duidelijk had geschreven maar die 2e foto's zijn dezelfde test als vanochtend vroeg maar dan een aantal uur laten staan. Ga overmorgen denk ik pas weer testen dus woensdag. En de andere testen die ik zag voorbij komen zien er ook toch allemaal goed uit zie ik een duidelijke streep!

5. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Misschien kan je beter even je eigen topic openen.

Maar toch even ter antwoord, het kan zijn dat jij niet meteen veel HcG aanmaakt. Zolang testen oplopen is het goed.

6. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update net weer getest en binnen de tijd is de test toch echt weer wit. Helaas!

7. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Serieus? Jeetje balen! :(

8. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Wat raar :( En na een half uur ook geen streepje??

9. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt waar.. had toch eigenlijk wel goeie hoop maar helaas! Ik weet ook niet wanneer mijn nod zou moeten zijn. Ik was 7 november ongesteld en toen opeens op 20 november kreeg ik 2 dagen bloed dus wanneer ik eigenlijk me eisprong had verwacht! Toen zei de dokter dat het waarschijnlijk toch nog onregelmatig is en ik 20 november als mijn ongesteldheid moet rekenen dus dan had ik van het weekend me eisprong gehad haha als je me nog volgt! Naja wij klussen gewoon verder en zien het wel! Ik heb al een mooi zoontje op de bank zitten en zit pas in de 4e ronde dus alles kan nog..

10. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Ok zal hij dan op je eisprong gereageerd hebben?!

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Oh wat balen Sofia! Misschien heeft die dan inderdaad op je eisprong gereageerd?
    En kruidvat testen staan er tegenwoordig om bekend dat ze later duidelijker worden, dus dat is niet gek ;)

Ik hoop dat je snel een positieve test in handen heb

@Sherielynn: misschien wel zo netjes om een eigen topic te openen.

12. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat lees ik hier inderdaad vaker dat die op een eisprong positief reageert maar dat kan toch eigenlijk niet want dan maak je toch het LH hormoon aan en niet HCG sorry als ik het fout heb want ik ben nog niet helemaal thuis in de termen, heb geluk mogen hebben dat ik de vorige keer in ronde 2 direct zwanger was en nu ga ik mij toch wat meer verdiepen. Gebruik op het moment nog geen ovulatie testen maar dacht altijd dat een zwangerschapstest puur en echt alleen HCG meet.. en deze test was echt wit ook niet na een aantal uur een tuurstreepje of iets dus dat verbaast me inderdaad ook. Ik hoop maar dat die wel heeft gereageerd op mijn eisprong inderdaad.. kon dat bloed 2 dagen ook al niet echt plaatsen 14 dagen geleden. Aangezien ik vanaf het stoppen met de nuvaring wel direct cyclus had van 29 dagen.. en toen opeens na 14 dagen dis 2 dagen bloed. Apart allemaal he dat vrouwenlichaam! Zat er maar een boekje bij!

13. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Nou wat apart ik vond de test toch eigenlijk wel erg duidelijk zeker voor het reageren op een eisprong. .....Was je urine wel dezelfde concentratie als bij de vorige test?

14. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja he vond hem zeker na een uur erg duidelijk! Ja heb nu met echte ochtend urine gedaan en die test van gister was met de 2e plas van de dag haha.. Dus dacht dan zal die nu nog wel iets donkerder zijn maar helaas. Maar weer even 14 dagen wachten..

15. Sofia25

Sofia25 Lid

7 dec 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet nog steeds nie Hoe alles precies werkt op dit forum maar ik dacht laat ik toch even vertelle dat ik gewoon ongesteld ben geworden.. pff heel jammer op na de volgende ronde! Vind het echt een schande dat die testen vals positief testen en waarschijnlijk reageren op je eisprong! Nu maar lekker een wijntje en alles weer ff vergeten bedankt voor iedereen zijn reacties.

Deel Deze Pagina