Letters blijven hangen bij typen op draadloos toetsenbord

Discussie in 'De lounge' gestart door Chipske, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    We hebben hier thuis sinds kort een nieuwe pc. Met draadloos toetsenbord en muis. Maar helaas kan ik met dit toetsenbord dus niet zo goed overweg :x
    Wanneer ik hier op het forum typ of een e-mail tik in hotmail, dan blijven de letters voortdurend hangen (als ik de toets indruk verschijnt er niks in beeld en het gaat allemaal supertraag) en het duurt dus echt uren voor ik een normale zin heb kunnen typen. Gelukkig is dit niet het geval wanneer ik tekst typ in words, dan gaat het gewoon moeiteloos allemaal.
    Ik dacht eerst dat het dus aan het toetsenbord zou liggen, maar nu er een ander toetsenbord is aangesloten is precies hetzelfde het geval.
    Weet iemand waar dit aan ligt? Is dit een fout in de hardware of iets anders?
    Alvast bedankt.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zou het aan je internetverbinding kunnen liggen? omdat het in word wel goed gaat en daarvoor hoef je niet online te zijn, maar voor ZP en hotmail wel, dus het eerste wat me te binnen schiet is trage internetverbinding.

wel balen! heb je net een nieuwe PC, bah!

3. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Heeft dat daar iets mee te maken?
    Volgens mij is de verbinding anders snel genoeg. Downloaden etc. gaat razendsnel.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

okay, nee was een gokje eerlijk gezegd :)

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Bij mij bleven de letters plakken omdat ik sinas gemorst had boven mijn toetsenbord :):)

Kheb geen flauw idee wat het bij jou kan zijn, ben een complete leek wat dat betreft :D

6. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Ik had vorige week dat mijn draadloze toetsenbord soortgelijke kuren vertoonde. Reden: het ontvangertje was een plank omlaag gevallen.
    Het zou dus kunnen dat het ontvangertje niet op een goede plek staat?

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Werkt hij op batterijen? Ik heb dat nl ook gehad, ik moest gewoon de batterijen vervangen..:)

8. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hihihi, daar moest ik ook nog even aan denken toen ik mijn reactie intypte, maar dacht, ach nee, dat ligt zo voor de hand...:D ;)

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ja ik vond het ook wel voor de hand liggen, maar toen ik dat zelf heb ik dat ding van ellende bijna door de kamer gesmeten, tot ik met mijn slimme hoofd bedacht dat hij op batterijen werkt...hahaha:D

Deel Deze Pagina