Bekijk bijlage 526808 Hoi meiden, Ik zit met een vraag en ik hoop dat jullie er antwoord op weten. Precies twee weken geleden heb ik mijn miskraam opgewekt door middel van pillen die ik vaginaal in moest brengen. Ik was toen 10 weken zwanger maar het hartje was al met 6 weken en 2 dagen gestopt. Ik wilde dat het vanzelf zou komen maar omdat dit niet gebeurde heb ik dus gekozen voor deze pillen ipv een curettage. Woensdag 8 februari heb ik de pillen ingebracht en toen kreeg ik wel krampen en bloedverlies maar verloor ik nog geen stolsels. Zaterdag 11 februari verloor ik een hoop stolsels en dacht ik dat het eindelijk achter de rug was. Ik bleef echter steeds krampen houden en dinsdag 14 februari is het laatste stuk eindelijk los gekomen. Daarna hield het bloedverlies ook al snel op. Vandaag had ik eventjes het gevoel dat ik de eisprong had, had wat pijn in mijn linker onderbuik.. Ik deed uit nieuwsgierigheid een ovulatietest die ik nog had liggen en deze was positief!?.. Kan dit nog van de zwangerschap zijn of heb ik zo snel alweer een eisprong? Wat een onzekerheid... Ik denk dat ik vanmiddag het beste maar een zwangerschapstest kan kopen.. Als die nog positief is dan komt het waarschijnlijk daar door. Zijn er meer meiden die zoiets meegemaakt hebben?
Wat verdrietig zeg! Heel veel sterkte! Wat betreft je ovulatietest, lijkt mij nog van de zwangerschap te komen. Wellicht een zwangerschapstest doen. Echter kan een zwangerschapstest ook op lh reageren...
Wat verdrietig van je miskraam! Echter, deze ovulatietest is volgens mij niet positief. Een ovulatietest is pas positief als beide strepen even donker kleuren of als de test streep net een tint donkerder is dan de controlegroep. Of haal ik de strepen nu door de war?
Ik ga straks nog snel een zwangerschapstest kopen, het lijkt mij ook erg vroeg inderdaad. De test is wel positief pindatjuh, je haalt inderdaad de streepjes door elkaar ..
Is het bij een miskraam niet zo dat je de eerste dag van bloeden moet tellen als begin van de nieuwe cyclus? 8 februari was dan cd 1. Vandaag zou je dan op cd 15 zitten wat dan misschien overeen komt met je eisprong? Ik weet niet of het zo berekend word, maar voor een nieuwe zwangerschap lijkt het me nog wat te vroeg. Ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar ik denk dat deze ovulatietest echt reageert op je ei.
bij een miskraam kun je de eerste dag van bloeden rekenen als dag 1 cyclus. Je kunt wel degelijk rond de 14 dagen na je miskraam een ei hebben. Wat je wel het beste even kunt testen is of je HCG uit je lijf is, en dat doe je dmv een zwangerschapstest. Als die omo wit is, dan weet je dan je weer met ovu testen aan de slag kunt.
Op deze foto is de test opgedroogd. De lijn is dikker dan de controle lijn, dus hij is wel positief. Ik twijfel echter of het komt door een eisprong want dit zou we heel vroeg zijn. Zal straks het resultaat van de zwangerschapstest laten weten, wellicht zit er toch nog hcg in mijn lichaam..
Nou de zwangerschapstest is ook nog (licht maar duidelijk) positief dus dat verklaart een hoop.. Pff wat een gedoe is zo'n miskraam ook steeds..
Ik weet niet welke zwangerschapstest je gedaan hebt? Heb je een foto van je test? Sommige zwangerschapstesten reageren ook op een eisprong...
Mijn zwangerschapstesten zijn nog steeds positief helaas.. Bovenste test is een zwangerschapstest en de onderste een ovulatietest.